DISKUZE K ČLÁNKU Shrnutí 1. testů: Ferrari nejrychlejší, Honda chválena. Jak je na tom Mercedes?
Jak probíhal první týden předsezónních testů v Barceloně, kdo si v něm vedl nejlépe a jaké závěry z něj můžeme vyvodit?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Shrnutí 1. testů: Ferrari nejrychlejší, Honda chválena. Jak je na tom Mercedes?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
daaviid23
10:58 22.02.2019 90.182.169.XXX
Je to zajímavé, příští týden naznačí ještě víc.
Už se těším na Austrálii.
No dobrá teda, udělám taky svoje pořadí
1) Ferrari (náskok nějaká ta desetinka)
2) Mercedes
3) RB (ale neztrácí moc)
4) Rencek (ztráta je otázka ale nemuselo by to být zlé)
5) Alfa (pozitivní překvapení....i když asi se to dalo čekat)
6-8) TR, Haas, Mclaren (tady těžko určovat pořadí)
9) RP
10) Williams
Už se těším na Austrálii.
No dobrá teda, udělám taky svoje pořadí
1) Ferrari (náskok nějaká ta desetinka)
2) Mercedes
3) RB (ale neztrácí moc)
4) Rencek (ztráta je otázka ale nemuselo by to být zlé)
5) Alfa (pozitivní překvapení....i když asi se to dalo čekat)
6-8) TR, Haas, Mclaren (tady těžko určovat pořadí)
9) RP
10) Williams
Situs
10:55 22.02.2019 85.70.164.XXX
Včera dle těch delších jízd jak jsem sem dával tak i v porovnání s posledním dnem [odkaz na stránku] tam vidím že McLaren trochu zaostává.
Adi
10:54 22.02.2019 81.19.11.XXX
Meziroční srovnání dle PK 2018:
Mercedes 2019 vs 2018 (oba předsezónní testy): 1:17.8 vs 1:18.4 = -0,6s - skrývají rychlost
Ferrari: 1:18.0 vs 1:17.1 = +0,9s - skrývají rychlost
RB: 1:18.7. vs 1:18.0 = +0,7s - skrývají rychlost, otázka je v jakém módu používali Hondu
Renault: 1:17.3 vs 1:18.0 = -0,7s - loni na výpary, propagačně, letos určo ne, ale je otázka o kolik byli lehčí než TOP3
RP (FI): 1:19.6 vs 1:18.9 = +0,7s - i s ohledem na ujetou vzdálenost o nich letos asi nelze moc čekat
Haas: 1:18.5 vs 1:18.3 = +0,2s - mají potenciál díky spolupráci s Ferrari, můžou na tom být podobně jako loni
Mclaren: 1:18.4 vs 1:17.7 = +0,7s - loni na výpary, letos budou silnější, neukázali vše
Sauber: 1.17.7 vs 1:19.1 = -1,4s - skokan sezóny, pokračuje ve skvělých výkonech z konce loňské sezóny, letos bude výš
TR: 1:17.6 vs 1:18.3 = -0,7s - zatím nevypadají špatně, popravdě o dost lépe než loni, záleží jestli urží vývoj šasi a zda bude držet Honda, tipuji, mohou být i TOP5 tým
Williams neřeším, málo dat, ale asi budou poslední.
Mercedes 2019 vs 2018 (oba předsezónní testy): 1:17.8 vs 1:18.4 = -0,6s - skrývají rychlost
Ferrari: 1:18.0 vs 1:17.1 = +0,9s - skrývají rychlost
RB: 1:18.7. vs 1:18.0 = +0,7s - skrývají rychlost, otázka je v jakém módu používali Hondu
Renault: 1:17.3 vs 1:18.0 = -0,7s - loni na výpary, propagačně, letos určo ne, ale je otázka o kolik byli lehčí než TOP3
RP (FI): 1:19.6 vs 1:18.9 = +0,7s - i s ohledem na ujetou vzdálenost o nich letos asi nelze moc čekat
Haas: 1:18.5 vs 1:18.3 = +0,2s - mají potenciál díky spolupráci s Ferrari, můžou na tom být podobně jako loni
Mclaren: 1:18.4 vs 1:17.7 = +0,7s - loni na výpary, letos budou silnější, neukázali vše
Sauber: 1.17.7 vs 1:19.1 = -1,4s - skokan sezóny, pokračuje ve skvělých výkonech z konce loňské sezóny, letos bude výš
TR: 1:17.6 vs 1:18.3 = -0,7s - zatím nevypadají špatně, popravdě o dost lépe než loni, záleží jestli urží vývoj šasi a zda bude držet Honda, tipuji, mohou být i TOP5 tým
Williams neřeším, málo dat, ale asi budou poslední.
Situs
10:44 22.02.2019 85.70.164.XXX
Jinak jsem mrknul jak zareagovaly sázkařské kurzy na favority na titul a největším favoritem nadále zůstal Ham, kurz z 1,8 stounul na 2. Vettel z 4,5 klesl na 3,5. Leclerc z 10 na 6. Verstappen si pohoršil z 5 na 7,5.
Tady je první osmička
Hamilton 2
Vettel 3,5
Leclerc 6
Verstappen 7.5
Bottas 23
Gasly 34
Ricciardo 67
Hulkenberg 151
Tady je první osmička
Hamilton 2
Vettel 3,5
Leclerc 6
Verstappen 7.5
Bottas 23
Gasly 34
Ricciardo 67
Hulkenberg 151
Adi
10:22 22.02.2019 81.19.11.XXX
Jestli zvedli race mod o 25 kW, mají akuálně lepší race mód než Mercedes. 35 kW byla ztráta v kvalifikačním módu. M by tedy měl být v kvalifikaci o 12 - 15 ps vepředu, F asi o 20 ps. Ale nezapomínejme, že Renault ještě nepoužil agresivní módy motoru. Ty prý použila Honda a Ferrari u Sauberu. Uvidíme. Ale v okně sme, o tom žádná.
Aktuálně
Nadcházející závod 26.5.2024
GP Monaka78 kol (260.286 km)
Circuit de Monaco
-
Pátek
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
- 2. Trénink (17:00 - 18:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (12:30 - 13:30)
- Kvalifikace (16:00)
-
Neděle
- Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
dní | hod | min | sek