DISKUZE K ČLÁNKU Druhý den testů v Barceloně stále bez Williamsu, opět nejrychlejší Ferrari před McLarenem

V úterý pokračovalo předsezónní testování v Barceloně. Nejrychlejší čas si opět připsalo Ferrari, tentokrát v rukou mladého Charlese Leclerca. Jak druhý den probíhal?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Druhý den testů v Barceloně stále bez Williamsu, opět nejrychlejší Ferrari před McLarenem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 140, poslední 12.03.2019 10:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 19.02.2019 11:58
Zrovn ty mi povídej něco o zaslepenosti. 12»
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 19.02.2019 12:06
Když jim McLaren stojí za fotku je to dobré… »
» jumpman (Hlasovali 3 lidé) 19.02.2019 12:14
snídal jsi vtipnou kaši, že máš potřebu tady do… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Souhlasím. Jen si myslím, že je těžké hodnotit ty piloty. Hulk byl loni asi lepší, ale zase Hulk podle mne bude dost dobrej. Sice to měl s Perezem těžký, ale jestli se nepletu, tak v té době měl probémy se svou hmotností, kterou vozil navíc. Ale už si to přesně nepamatuju.
                      Sainz asi nebude tak dobrej, jako Max, na druhou stranu asi jezdí slušně a hlavně na rozdíl od Gaslyho není každou chvíli ve štěrku. 04

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Miku neblbni, RedBull měl na výběr mezi Sainzem a Gaslym, oba mu patřili, vybral si Gaslyho a Sainze nechal jít.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              95.82.135.XXX
              Není to tak úplně pravda, i Sainz starší potvrdil, že jeho syn, by dvojku nedělal a to byl důvod, proč ho RB vlastně nechal jít 03

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Promiň, jestli se pletu. Ale Sainz odmítl za STR jezdit a podepsal Mclarenu. To vše ještě před tím, než Ricci nečekaně oznámil odchod k Renaultu.
              RB ho nechal jít, protože v té době měl Ricciho.
              Mýlím se?

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • HellHogr

                HellHogr

                95.82.135.XXX
                + RB vypršela opce na Sainze

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                85.70.164.XXX
                Mýlíš se. RedBull měl opci na Sainze pro RedBull a mohl se rozhodnout jak pro povýšení Gaslyho či pro Sainze do RedBullu. Oni si prostě vybrali Gaslyho. Důvody se dají vyložit různě a dle mě nesednutí si s Verstappenem hrálo velkou roli.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  OK, uznávám. Ricci odešel dřív. Ale těžko z toho usuzovat, že si RB myslel o Gaslym, že je lepší. Ono držet si pilota, který evidentně nemá zájem za tým jezdit, nedává moc smysl. Jak velkou roli v tom hraje Max nevím, ale souhlasím, že malou asi ne.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.103.XXX
                    Jak jsi přišel na to, že Sainz neměl zájem za RBR jezdit?
                    To je přesně ukázka tvé demagogie a překrucování.
                    Sainz neměl zájem dělat Maxovi dvojku.
                    Jenže tohle nejsi ochoten přiznat, protože tví oblíbenci jsou ti nejčestnější a nejlepší, bez jakéhokoliv protěžování, ať už jde o tým, nebo o piloty. 13
                    Nebo mi snad chceš tvrdit, že je Gasly lepším pilotem než Sainz? Protože to by sis naběhl, v kontextu s tím, co jsi napsal dřív. 18
                    A ještě jedna poznámka. Mnohokrát jsi mi tu argumentoval tím, že leccos nedává smysl a že u RedBullíčků nejsou idioti. Jak ti tedy dává smysl fakt, že vzali (podle tebe (viz, výše) "horšího" pilota), když u RBR nejsou idioti a přistupují k oběma pilotům bez jakýchkoliv podrazů?
                    Není to náhodou tak, že si oba, jak Sainz, tak Ricciardo moc dobře uvědomili, jak to v této stáji chodí a kdo je Markovým koněm? A proto zvolili sice momentálně horší vyhlídky na úspěch, ale jistotu osobní perspektivy?
                    A pokud mluvíme o pilotech, pak si myslím, že každý tým touží po co nejlepší dvojici pilotů. Tedy alespoň ty týmy, které jsou ochotny dávat minimálně první půlku sezóny stejnou šanci oběma. Jak vypadají najednou podivná rozhodnutí u RedBullíčků, která nedávají smysl. Tedy pokud nechceme přiznat, že jsou hloupí, nebo, že podráží své nepreferované piloty.
                    Protože mně rozhodnutí Sainze i Ricciarda jen potvrzují to, co tu už bezmála deset let o RedBullíčcích píšu. 14

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      -Protože to sám Sianz říkal?
                      -Jo, asi neměl zájem dělat Maxovi dvojku a asi měl ten pocit, že by ji dělal. To snad potvrzuje, že neměl zájem jezdit za RB. Nebo podle tebe nechtěl dělat dvojku, myslel si, že by dvojka byl, ale za RB jezdit chtěl a proto šel do Mclarenu? Nemáš v tom už hokej? Aspoň v jednom příspěvku bys mohl mít jednotný názor. Je rozdíl tvrdit, že nikoho neprotěžují a tvrdit, že dvojce kazí úmyslně auto a strategie. Už by sis to mohl uvědomit. Starý jsi na to dost. 03
                      -Ne Sainz je lepším pilotem, než Gasly. Zatím. Nikdy jsem netvrdil opak.
                      -Pořád si myslím, že nejsou idioti. Vzali horšího pilota na pozici DVOJKY, ale mladšího, zatím méně zkušeného a třeba v budoucnu lepšího. Rozhodně lepší volba než pilot, který dává celému světu najevo, že do RB nechce. Už jen marketingově by to nedávalo smysl.
                      -Max je Markovým koněm. O tom žádná a nikdy jsem netvrdil opak. Taky je rychlejší než Ricci, mladší, perspektivnější. Nedivím se Riccimu, že odešel. Být další sezonu porážen, znamená konec kariéry.
                      -A pořád nesdílím tvé představy, že někdo úmyslně kazí pilotům závody. Není k tomu důvod.
                      Ještě něco chceš vědět?

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • odin

                        odin

                        77.240.103.XXX
                        Podle mne za RBR jezdit chtěl a když zjistil, že by mu nezbývalo nic jiného, než dělat Maxovi dvojku (ať už by byla jeho výkonnost jakákoliv), šel raději do McLarenu.13
                        Co je na tomto názoru špatného a nejednotného?
                        Ano rozdíl je tvrdit, že nikoho neprotěžují a že dvojce kazí úmyslně strategie a auto. Tvrdil jsem snad někdy, že to rozdíl není???
                        No jak chtějí z dvojky se všemi nevýhodami vychovat v budoucnu lepšího pilota, mi vysvětli. To bych se fakt rád poučil. A ještě do toho zatahuj marketing. To jako budou opět lhát jak mají oba jejich piloti stejnou šanci a podobné kydy, kterým věříš ty a pár tobě podobných??? Jen aby marketing neutrpěl?
                        Ricci Maxe vždycky porazil. Tedy dokud neoznámil odchod od RedBullíčků. Protože to se u nich trestá. Dokonce do chvíle, než svůj odchod oznámil, byl bodově před Maxem. Tak kde vidíš konec jeho kariéry? Bohužel moc dobře věděl, jak to u RBR chodí a nenechal to dojít tak daleko, jako Webber, tak odešel.
                        Co se týče úmyslných podrazů, tak už sám velký Bernie svého času přiznal, že když byl šéfem Brabhamu, tak pilotovi, který nechtěl pomoci jejich jedničce nechal natankovat méně paliva, aby nedokončil závod. Důvod byl jediný. Vlastní ambice povýšené nad ambice týmu, či lépe postaveného týmového kolegy.
                        Až jednou pochopíš, že tým rozhoduje (nikoliv pilot), jaká strategie se pojede, kdy zajedou k výměně pneu, ve kterém závodě nasadí novinky, nebo vymění motor atd. a také koho nechají vyhrát, pak se posuneme v diskuzích o pořádný kus vpřed. On totiž tým má veškerá data, ať už při závodě, nebo v továrně. Nikoliv pilot! Proto také tým může mnohem efektivněji rozhodovat. A pokud to považují za prospěšné, i pohřbít ambice některých svých pilotů. 13

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.130.XXX
                          -Jasně. Strašně chtěl jezdit za RB a proto víc jak rok jezdil jako pilot RB ve stáji Renault. A rozhodně se nemusel bát, že by u STR dělal někomu dvojku. Nevím, jaký chceš větší důlaz toho, že za RB jezdit nechtěl. Jaký k tomu měl důvod nevím, ale o jeho odchodu se psalo snad rok předem. Byla jen otázka, jestli Renault, nebo Mekáč.
                          -Proč by nemohli vychovat v budoucnu lepšího pilota z Gaslyho, nebo Leclerka? Mají svoji jedničku a dvojku, ale to ještě neznamená, že budou dvojku potápět. Jedna dvojka nedávno vyhráa titul. 12 A tvůj příklad s Berniem? Jednak jsem o tom nikdy neslyšel, jednak jde o dobu před půl stoletím, kdy se v F1 točily o nějaký řád menší prachy. A navíc nešlo o tehdy špičkový tým. Jestli dvojku potrestal a místo 0 bodů nedojel, asi to Bernieho nic nestálo. 03
                          -Max Ricciho porážel snad ve všech závodech. Vyjímku tvoří ty, kde Max něco podělal a těch pár bylo. V kvalifikacích i závodech vykazoval pravidelně vyšší rychlost a poruchy s tím nemají co dělat. Kdyby Ricci dostával takovou nakládačku další sezonu, už by dobrý flek nedostal. Oni si lidi v paddocku většinou nemyslí, že Riccimu někdo úmyslně dával poruchové auto a vnímají rychlosti týmových kolegů. Na rozdíl od tebe. 03
                          -Ano, tým rozhoduje o strategiích a nasazování novinek. Jen jsem si nevšiml, že by v tomto byl mezi piloty RB nějaký rozdíl. Oby měli strategie podobné, oboum se někdy nepovedla, ale nijak to neovlivňuje to, že Max Ricciho pravidelně zajížděl. Motory měnili oboum, když to bylo potřeba. Žádný brutální rozdíl mezi nimi nebyl. Jestli měl Ricci o 1 motor víc, stěžuj si Renaultu, že dostal šmejd. 13

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • odin

                            odin

                            77.240.103.XXX
                            Ty perlíš Miku. Škoda, že nemám moc času se tu s tebou dohadovat. Tak jen pár poznámek k tvým názorům.
                            Dohadujeme se o Sainzovi, zda chtěl jezdit za RedBull a ty ho mirnix-tyrnix šoupneš do Toro Rosso, abys dokázal, že tam by nikomu dvojku nedělal.
                            V době o které mluvím s Bernieho kousky (ke kterým se přiznal a o kterých byly články i zde), patřila stáj Brabham k tomu nejlepšímu. Tak že šlo o tehdejší špičkový tým. A pravděpodobně se jednalo o to, pomoci Nelsonovi Piquetovi k titulu. Ten poškozený byl buď H.Rebaque, nebo R. Patrese. A důvody nedojetí se tenkrát a nejspíše i dnes také fabulují. Tak že se jen těžko dohledává v tabulkách oč šlo, když tým nahlásil vymyšlený důvod. Co to Bernieho stálo, nebo nestálo, lze jen těžko říci...
                            Max Ricciho neporážel ve všech závodech. To ani náhodou. Prostuduj si tabulky, máš v tom mezery. A především nebagatelizuj Maxovy chyby. Fakt, že dost častokrát podělal závod sobě i týmu, jasně ukazuje, jaký to je pilot. A fakt, že i přes mnohem více Maxových selhání, je pořád u týmu preferovaným pilotem, na rozdíl od takového Kvjata, ukazuje, jak to u protekcionalistického týmu RedBull chodí.
                            Ty sám jsi výše napsal, že si Sainz i Ricci nejspíše mysleli, že budou dělat u RBR dvojky. A teď mi tu tvrdíš, že si nikdo z paddocku nemyslí, že by Riccimu dávali úmyslně poruchové auto a všichni vnímají rychlost týmových kolegů? Ale Ricciardo Maxe porazil ve všech sezónách a byl lepší i v té minulé (než ohlásil přestup k Renaultu a než ho díky tomu začal stíhat jeden problém za druhým).
                            Proč bych si měl stěžovat u Renaultu, že Ricciardo dostal šmejd? Vždyť jeho problémy nebyly způsobeny motorem. To jsme snad už probírali? 13

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              185.149.130.XXX
                              Hmm, já perlím:
                              -mirnix-tyrnix šoupnu Sanize do Toro Rosso. Já nevím. Sleduješ F1? Všiml sis, za koho jezdil? Víš o tom, že to byl do letoška jezdec POUZE STR? Že do Renaultu byl pouze zapůjčen? Tak kam ho mám asi tak šoupnout? Do Mercedesu? Až se budeš o F1 zase trochu zajímat, tak si možná všimneš, že STR a RB mají stejného majitele. Takže v RB by jezdil pro stejného Mateschitze a stejného Marka, jako v STR. V STR nikomu dvojku nedělal, přesto pro ně jezdit nechtěl. Až tak moc, že ho raději půjčili Renaultu, aby ho nemuseli každý týden ukecávat, aby dělal svou práci. A ty si myslíš, že v STR jezdit nechtěl a v RB by jezdil pro ty samé lidi s obrovským nadšením? Jasně, raději si tu budeš vymýšlet, jak věděl dopředu jaké číslo bude dělat.
                              -Brabham jezdil několik desítek let a jen 2 sezony udělal titul. Jak mám asi tak vědět, který rok myslíš? A jak mám vědět, o co šlo, když to sám nevíš a sám přiznáváš, že jde pouze o fabulace. Rok 1981 si fakt nepamatuju a pročítat tehdejší "Blesky" fakt nehodlám. Takže těžko můžu hodnotit, kdo, co a proč něco udělal, jestli to tedy vůbec udělal. Otázka je, jestli to není tvá fantazie, jako konspirace v Malajsii 2013.
                              -Prostudoval jsem si tabulky. Max dojel za Riccim jen 3x v celé sezoně. V Austrálii, kde udělal kiks v 10-tém kole, poškodil si auto a propadl se za něj. V Číně, kde setřelil Vettela a poškodil si auto. A v Monaku, kde boural v kvaldě a připravil se o šanci vyhrát. Můžu si s tím pohrát a podívat se, z jaké pozice pánové odstoupili v ostatních závodech a kdy měli problémy v kvalifikacích. Ale taky mám dost málo času a výsledek bude zřejmý. Bude zhruba odpovídat jejich výkonům z kvalifikací. Nikdo nepopírá, že udělal několik kiksů, zvlášť v první polovině sezony, které ho stály body. To dělá tu bodovou ztrátu, kterou měl na Ricciho a o kterém pořád točíš. Ale v drtivé většině závodů jezdil Max před Riccim a vykazoval vyšší rychlost. Dost dobrý důvod, ho preferovat.
                              -Tvá posedlost tím, jak někdo dává pilotovi úmyslně špatné díly je fascinující. Asi každý šéf týmu, který uvidí potencionálně vadný díl, ho pošle zpět výrobci a vezme díl dobrý. Dát ho do vozu by byl čistý amaterismus. Jediná vyjímka je asi tehdy, když jim výrobce odmítne dodávat díly nové. Ale takový výrobce byl v celé historii asi jen jeden. Renault. A on byl jeden z těch, jejichž díly Riccimu odešly. V závodě asi jen 2x, ale také mu odešly ve volných trénincích.Takže i Renaultu by si měl postěžovat.
                              -Nepopírám, že RB preferoval Maxe. Ale je to úplně jiné tvrzení než to, že někdo měl zájem na tom, aby Ricci nedojížděl. Smysl takového činu by dával asi jen tobě. Že na něm testovali výkonnost 3-tí specifikace Renaultu, s tím souhlasím. Odnesl to, že byla na h...? Jo. Ale není to vina Renaultu, že to nefungovalo? Ale to bys nemohl kydat hnůj na RB, že? 03
                              -Pořád čekám, že tyto tvoje fabulace konečně některý pilot potvrdí. Webber už není 5 let pilotem RB, vydal knihu a jediné, co jsem se dověděl bylo, že nebyl se všemi rozhodnutími RB v pohodě. No to je šok. Žádná obvinění o úmyslném poškozování, žádná skandální odhalení Multi21, prostě nic zajímavého. Ricci už také není pilot RB, ale týmu, který se s RB téměř nenávidí. Už půl roku si mohl pouštět pusu kam chce. A? Nic. Kimi také už není pilotem Ferrari. Kde jsou prohlášení o úmyslném poškozování? Jo, tohle se můžeme dočítat tak akorát v tom Blesku, jako spekulaci autora. 13

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • odin

                                odin

                                77.240.103.XXX
                                Ano perlíš. Řeč byla o ochotě Sainze jezdit za RedBull. RedBull je stáj RedBull. To jsou ti, co mají matně tmavěmodré auto se žlutým nosem a komínem a červeným býkem.
                                Chápu, že laikovi se snadno pletou s podobně zbarveným modrým autem s bílým, nebo možná stříbrným býkem. Kór, když obě auta mají nápisy na bocích Red Bull.Sainz za Toro Rosso jezdil a jelikož moc dobře věděl, jak to v tomto týmu chodí a dovedl si představit, jak to chodí u RBR. Podle mne po tom, co si RBR stáhl Maxe, tak si Sainz začal hledat jiné angažmá, protože mu bylo jasné, že pro Maxe budou muset pracovat všichni tři zbývající piloti obou stájí. Ale do té doby měl zájem jezdit za RBR.
                                V článku kde Bernie tvrdil, že nechal dvojce natankovat méně paliva, neřekl komu. Tak o tom mohu jen spekulovat na základě známých faktů. Nevím, proč to zpochybňuješ? Moje fantazie to opravdu není. Jak s tím souvisí Malajsie???
                                Max dojel za Riccim za celou dobu, co jsou týmovými kolegy mnohokrát. Tak nechápu, proč jsi psal že by měl být další sezónu porážen? Jako kdyby těch sezón bylo plno. Vždyť ho porazil jen loni a to ještě díky tomu, že RBR po oznámení Ricciho přestupu se na Ricciho vykašlal.
                                Ty vidíš rozdíl v Maxových chybách, já vidím rozdíl ve vyšším počtu selhání techniky u Ricciho.(V Bel jej stáhli, v ITA hydraulika, v USA baterie, V Mex hydraulika)-jak dalece za to může Renault těžko říci.
                                Já jsem možná posedlý protěžováním oblíbenců na úkor jejich týmových kolegů, ty jsi zase posedlý Renaultem jakožto hlavním nepřítelem ubulenců.
                                O jakých mých fabulacích mluvíš??? V případě Webbera hovoří za vše, když mu sebrali jeho nové přední křídlo a namontovali ho na Vettelův vůz poté, když si Sebík to své zničil. Ano nejsou to podle tebe idioti a dělali to proto, aby Webber zvítězil protože chtěli poškodit Seba. O těchto věcech se s tebou fakt nemá cenu bavit. Podsouváš mi zaujatost a přitom jsi nejvíce zaujatý sám. A kde jsi co četl v Blesku? Já Blesk nečtu dokonce jsem ti psal, že článek byl zde na F1News.cz
                                A pokud argumentuješ tím, že někdo něco neřekl, tedy je pravda tvůj výmysl, pak jsi na tom opravdu hodně špatně. Z Kimiho těžko kdokoliv dostane pár stručných odpovědí na konkrétní otázky. Těžko si myslet, že poběží za novinářema a bude si vylévat srdíčko. To jsou jen tvoje úchylné představy, na kterých zakládáš své argumenty. 13

                                + 0 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Mike17

                                  Mike17

                                  185.149.130.XXX
                                  -Aha, tak ty si vážně myslíš, že za STR jezdit nechtěl, protože si nerozumněl s vedením, ale do RB by s velkou chutí rád šel a spokojeně pracoval pro to samé vedení. Jediné, co mu vadilo by byla už předem nějaká TR, kterou v STR nezažil. 12 No tak jo. Vyvracet ti to nebudu.
                                  -Brabham komentovat nebudu. Jedna babka povídala, že Bernie možná něco a nikdo neví co.
                                  -Jasně, zmíním se jen o tom, že ve dvou případech se porouchal i Renault a jsem posedlý Renaultem. No přesně rétorika Renault fanboys. Kritizovat evidentní problémy se nesmí. To je špinění. 12
                                  -Kdy vydávám nějaký výmysl za pravdu? Nějaký příklad? Tedy kromě té ptákoviny, že tvrdím, že tu výměnu křídla dělali ve Vettelův prospěch. To jsem samozřejmě nikdy nenapsal, jen se zase hloupě snažíš mi něco podsunout.
                                  -Jo, Kimi ukecaný není. A co Webber s Riccim? Ti nejsou takoví nemluvkové. Proč se nesvěřili s levárnami? Proč Webber veřejně mluvil o tom, jak ho v Malajsii podrazil Vettel, když v tom byl vlastně Vettel nevinně a podraz to byl od vedení RB? To chce záměrně špinit neviného Vettela? Když už RB kritizoval, proč tedy neuvedl nějaké příklady ničení vozu apod? Proč nemluví ukecaný Ricci, jak mu úmyslně kazili vůz? Renault by mu za to jistě dal odměnu. 12

                                  + 0 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Porovnávat získané body a vyvozovat z toho výkonnost - to je skoro na nobelovku. 12

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        Navíc když vloni Toro Roso testovalo pro Hondu. Ale nebudeme se jim plést do argumentace. 11

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          Nejd o testování, jde o to že jedno je výkonnost TR, ta byla oba roky plus mínus stejná, a druhé je výkonnost konkurence... a zde se zjevně mezisezonně zhoršil Williams, ale zlepšili McLaren, Haas a Sauber... takže se TR bez ohledu na kvalitu motorů propadlo v každém závodě o cca. 4 místa dozadu.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    95.82.135.XXX
    ***, teď se můžeme věnovat F1, dle mého letos snad uvidíme těsnější souboj o titul, než jsme viděli loni, jen se obávám toho, ež Ferrari nedokáže sezonní vývoj, je to kámen úrazu už od 2010, možná i 2009, když mají silný začátek, nedokážou udržet tempo vývoje, bohužel navíc Vettel a Raikkonen týmu výsledkově nepomáhali, být tam nejlepší pilot současnosti Alonso, připravil by Hamiltona o titul
    Příspěvek byl redakčně upraven.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama