DISKUZE K ČLÁNKU McLaren letos očekává dobré auto, od toho loňského se má hodně lišit

McLaren podle svého výkonného ředitele Zaka Browna očekává podařený monopost, s nímž chce tvrdě závodit. Od svého předchůdce má být nový MCL34 hodně odlišný.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren letos očekává dobré auto, od toho loňského se má hodně lišit

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 19.01.2019 19:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovali 3 lidé) 14.01.2019 18:25
Když nerozumíš principu spalování oleje v… »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 14.01.2019 12:44
Uvidíme, na co to bude stačit. Pokud bude Renault… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 14.01.2019 14:26
Uvidíme, doufejme že motor se zvedne a zmenší… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • kakaa

    kakaa

    46.135.27.XXX
    I slepý kuře občas najde zrno, budiž jim přáno

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    Hmm. podle spekulací a náznaků prohlášení od McLarenu, změní McLaren zcela koncepci vozu a pokusí se postavit kopii loňského RedBullu, což vzhledem k tomu že RB má velice povedené šasi je dle mě logické rozhodnutí, a pokud se to povede, bude to dobrý základ. 01

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Kapku OT, ale tohle Vás bude zajímat. 11
    Schumi vs Hill '94 a pěkně+ do detailů rozpítváno. 11

    [odkaz na stránku]

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    2Situs: Já bych právě Australii nebral jako modlu, jasně něco to napoví, ale nechal bych 3-4 závody, pak bude jasněji, jak jsou síly rozloženy. Pak to bude o vývoji...

    Jinak (spekulace) , je otázka, kolik bude Mclaren investovat a zda to spíše "investičně" nepřeloguje na monopost roku 2021. Dávalo by mě to velký smysl.
    Samozřejmě asi bude záležet jak na tom budou, odhadnou co bude reálné, co ne, co má smysl...atd... a dle toho se rozhodnou.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      A monopost v roce 2021 bude jaký? Ví to už někdo? A jak chceš přesunout prostředky, když má být finanční strop (o kterém zatím také nikdo neví jaký bude).

      Nevěřím tomu, že lze dva roky teď vyvíjet do šuplíku a pak přinést na trať super stroj.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.208.XXX
    Uvidíme, na co to bude stačit. Pokud bude Renault konkurenceschopný i v kvalifikaci, mohlo by to být dobré. Vše záleží na konkurenci. I dobré auto může být pak vlastně pomalé.

    Je nějaké info, zda bude mít Renault kvalifikační režím s podobným navýšením výkonu jako konkurence? Nemám na mysli, že ho bude mít stejně silný, ale poměrově stejný. CA to aspoň sliboval. Když ztrácím v závodě 25 koní, aby to v kvaldě bylo taky 25 koní a ne jednou tolik. To by nebylo dobré...tam byla velká slabina Renaultu, to je potřeba říci.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Uvidíme, doufejme že motor se zvedne a zmenší ztrátu hlavně v té kvalifikaci a doufejme že chyby loňského auta opravdu správně pochopili a napravili. Ani moc nevím co dát McLarenu jako cíl, když nepostoupí z Q1 v Austrálii bude to zklamání, když postoupí do Q3 bude to hodně pěkný návrat.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        Q1 nebo Q3 v jedné velké ceně nepovažuji zrovna za adekvátní ohodnocení výkonnosti. Raději se omezuji na měřitelné hodnoty, loni byly v Austrálii 2,5 sekundy za Levisem, a cca. 2 sekundy za Ferrari a to bylo hodně.

        Renault loni jako tým ztrácel na pole 1,5 sekundy a sekundu na Ferrari, to bych bral jako výkonnostní měřítko, motor Renault by měl něco ze ztráty na pole ubrat, a pokud budou mít lepší šasi, tak by neměli dostat v kvalifikaci víc než těch 1,5 sekundy na kolo. Pokud to bude do sekundy, bude to super vstup do sezony.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      81.19.11.XXX
      To nikdo neví. Můžeme pouze věřit, ze se Renault posune více než M a F a v závodech nebude deficit žádný a v kvalifikaci bude při nejhorším těch 25 ps. Pomůže tomu přepracovaný spalovak a snad i další restrikce spalování oleje, což by všechny party módy mělo sjednotit v jednu velkou party 04

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Spalování oleje? Kolik ho teď můžou spálit? Litr nekvalitního "paliva"? Nečekal bych od toho víc než jeden koník. 03

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          91.245.26.XXX
          Pššt 18

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          83.240.61.XXX
          Když nerozumíš principu spalování oleje v hybridních motorech F1, tak raději nereaguj. 03

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Ale on ví....jak to je a kdo to ASI i používal. Pro 2019 se to ještě zhoršuje....

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Jasně, že nerozumím. Samozřejmě, že těch několik deci rozdílu vyprodukuje tolik energie, že bez toho některým klesne výkon na polovinu. 12

            + 0 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              85.70.164.XXX
              Vypadá to že tomu opravdu nerozumíš. Kolik spotřebuješ při kvalifikaci v ostrém kole paliva? 2 litry? To si opravdu myslíš že když dokážeš dostat byť jen deci paliva navíc do motoru v daném kole že je to zanedbatelné? Ve výsledku je to jako kdyby jsi dokázal zvýšit průtok paliva o 5%. Z jednoho deci, to ti klidně může dát 25 koní. Ale chápu proč tohle zacelování mezer spalování oleje bagatelizuje jistá skupinka obyvatelstva 18

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Když myslíš..... 12

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Tak mne napadá. Teď se může spotřebovat 1l. Tuším je to na celý víkend ne na 1 kolo, ale hledat se mi to nechce. V minulosti to byly 4 litry. Klidně mne oprav, jestli je to špatně, mé ego tu opravu lehce zvládne. 12
                Tak když teď nějaké to deci udělá 25k, to pak ty další 3 litry navic musely dělat stovky koní ne?
                Sorry, zase trojčlenka, omlouvám se a polepším se. 12

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Mick Schumacher na Závodě šampionů v Mexiku

V šampionátu F2 vyhrál svůj první závod. Cítí se Schumacher junior připraven na vstup do F1?

Max Verstappen na pódiu po GP Španělska

Verstappen je pro Hondu velmi důležitý, přiznává její šéf

Koncept monopostu pro rok 2021 v aerodynamickém tunelu Alfy Romeo v Hinwilu

FOTO: Budoucnost F1 v aerodynamickém tunelu - v Hinwilu už testují vůz pro rok 2021

Alexander Albon v Monaku

"Albon je rychlejší než Kvjat," zdůvodňuje Helmut Marko a hovoří o jeho smlouvě

Lando Norris v kvalifikaci v Německu

První polovina sezony očima Landa Norrise

Společná fotografie pilotů F1

Souboje týmových kolegů po 1. části sezóny 2019: Kdo dominuje a kdo nejvíce zklamal?

Nico Hülkenberg (Renault), Romain Grosjean (Haas) a Carlos Sainz (vpravo s McLarenem) v závodě v deštivé GP Německa 2019

"Rozdíly mezi týmy jsou větší, než si lidé dokážou představit." Sainz vidí u McLarenu velký prostor pro zlepšení

Pohonná jednotka Hondy RA617H

Honda kvůli své počáteční ztrátě očekávala horší vývoj letošní sezóny. Na Mercedes ale stále nemá

Vozy Mercedes před tréninky na Hungaroringu

Tenčí pneumatiky nejsou zdrojem úspěchu Mercedesu, říká Pirelli. Poukazuje na McLaren

Williams FW42

Jak vidí zvyšování počtu závodů šéfka Williamsu?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama