DISKUZE K ČLÁNKU McLaren letos očekává dobré auto, od toho loňského se má hodně lišit
McLaren podle svého výkonného ředitele Zaka Browna očekává podařený monopost, s nímž chce tvrdě závodit. Od svého předchůdce má být nový MCL34 hodně odlišný.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: McLaren letos očekává dobré auto, od toho loňského se má hodně lišit
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
airwar1939
08:14 17.01.2019 176.74.141.XXXHmm. podle spekulací a náznaků prohlášení od McLarenu, změní McLaren zcela koncepci vozu a pokusí se postavit kopii loňského RedBullu, což vzhledem k tomu že RB má velice povedené šasi je dle mě logické rozhodnutí, a pokud se to povede, bude to dobrý základ. -
GRAHAM
18:24 14.01.2019 77.236.218.XXXKapku OT, ale tohle Vás bude zajímat.
Schumi vs Hill '94 a pěkně+ do detailů rozpítváno.
[odkaz na stránku] -
GRAHAM
17:10 14.01.2019 77.236.218.XXX2Situs: Já bych právě Australii nebral jako modlu, jasně něco to napoví, ale nechal bych 3-4 závody, pak bude jasněji, jak jsou síly rozloženy. Pak to bude o vývoji...
Jinak (spekulace) , je otázka, kolik bude Mclaren investovat a zda to spíše "investičně" nepřeloguje na monopost roku 2021. Dávalo by mě to velký smysl.
Samozřejmě asi bude záležet jak na tom budou, odhadnou co bude reálné, co ne, co má smysl...atd... a dle toho se rozhodnou.-
airwar1939
05:51 16.01.2019 176.74.141.XXXA monopost v roce 2021 bude jaký? Ví to už někdo? A jak chceš přesunout prostředky, když má být finanční strop (o kterém zatím také nikdo neví jaký bude).
Nevěřím tomu, že lze dva roky teď vyvíjet do šuplíku a pak přinést na trať super stroj.
-
-
GRAHAM
12:44 14.01.2019 77.236.208.XXXUvidíme, na co to bude stačit. Pokud bude Renault konkurenceschopný i v kvalifikaci, mohlo by to být dobré. Vše záleží na konkurenci. I dobré auto může být pak vlastně pomalé.
Je nějaké info, zda bude mít Renault kvalifikační režím s podobným navýšením výkonu jako konkurence? Nemám na mysli, že ho bude mít stejně silný, ale poměrově stejný. CA to aspoň sliboval. Když ztrácím v závodě 25 koní, aby to v kvaldě bylo taky 25 koní a ne jednou tolik. To by nebylo dobré...tam byla velká slabina Renaultu, to je potřeba říci.-
Situs
14:26 14.01.2019 85.70.164.XXXUvidíme, doufejme že motor se zvedne a zmenší ztrátu hlavně v té kvalifikaci a doufejme že chyby loňského auta opravdu správně pochopili a napravili. Ani moc nevím co dát McLarenu jako cíl, když nepostoupí z Q1 v Austrálii bude to zklamání, když postoupí do Q3 bude to hodně pěkný návrat.-
airwar1939
05:41 16.01.2019 176.74.141.XXXQ1 nebo Q3 v jedné velké ceně nepovažuji zrovna za adekvátní ohodnocení výkonnosti. Raději se omezuji na měřitelné hodnoty, loni byly v Austrálii 2,5 sekundy za Levisem, a cca. 2 sekundy za Ferrari a to bylo hodně.
Renault loni jako tým ztrácel na pole 1,5 sekundy a sekundu na Ferrari, to bych bral jako výkonnostní měřítko, motor Renault by měl něco ze ztráty na pole ubrat, a pokud budou mít lepší šasi, tak by neměli dostat v kvalifikaci víc než těch 1,5 sekundy na kolo. Pokud to bude do sekundy, bude to super vstup do sezony.
-
-
Adi
14:28 14.01.2019 81.19.11.XXXTo nikdo neví. Můžeme pouze věřit, ze se Renault posune více než M a F a v závodech nebude deficit žádný a v kvalifikaci bude při nejhorším těch 25 ps. Pomůže tomu přepracovaný spalovak a snad i další restrikce spalování oleje, což by všechny party módy mělo sjednotit v jednu velkou party-
-
-
-
-
Situs
10:30 15.01.2019 85.70.164.XXXVypadá to že tomu opravdu nerozumíš. Kolik spotřebuješ při kvalifikaci v ostrém kole paliva? 2 litry? To si opravdu myslíš že když dokážeš dostat byť jen deci paliva navíc do motoru v daném kole že je to zanedbatelné? Ve výsledku je to jako kdyby jsi dokázal zvýšit průtok paliva o 5%. Z jednoho deci, to ti klidně může dát 25 koní. Ale chápu proč tohle zacelování mezer spalování oleje bagatelizuje jistá skupinka obyvatelstva-
-
-
Mike17
12:08 15.01.2019 185.149.130.XXXTak mne napadá. Teď se může spotřebovat 1l. Tuším je to na celý víkend ne na 1 kolo, ale hledat se mi to nechce. V minulosti to byly 4 litry. Klidně mne oprav, jestli je to špatně, mé ego tu opravu lehce zvládne.
Tak když teď nějaké to deci udělá 25k, to pak ty další 3 litry navic musely dělat stovky koní ne?
Sorry, zase trojčlenka, omlouvám se a polepším se.
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek