DISKUZE K ČLÁNKU McLaren letos očekává dobré auto, od toho loňského se má hodně lišit

McLaren podle svého výkonného ředitele Zaka Browna očekává podařený monopost, s nímž chce tvrdě závodit. Od svého předchůdce má být nový MCL34 hodně odlišný.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren letos očekává dobré auto, od toho loňského se má hodně lišit

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 19.01.2019 19:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovali 3 lidé) 14.01.2019 18:25
Když nerozumíš principu spalování oleje v… »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 14.01.2019 12:44
Uvidíme, na co to bude stačit. Pokud bude Renault… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 14.01.2019 14:26
Uvidíme, doufejme že motor se zvedne a zmenší… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                • Situs

                  Situs

                  85.70.164.XXX
                  Nepochybuji že kdybys jim dovolil zvýšit průtok paliva na 120% tak by z toho klidně mohli i tu stovku koní vytáhnout, právě proto když máš přísná pravidla na průtok paliva tak dovolit nechávat spalovat si olej pro navýšení výkonu je velký zisk a velká blamáž. Krátkodobě můžeš získat velké zisky pro kvalifikaci, pro start, pro bránění pozice či pro útok. Proto dodnes nepochopím co jim na tom tak dlouho trvá. Konečně letos, po 4 letech hybridní technologie, uzavřou tuto mezeru na kvalifikaci. Minulý rok snížili objem oleje pro závod myslím nejprve na 1,2l/100km, pak na 0,6l, při čemž Renault i Honda spotřebovávala 0,1. 4 roky! A ty tu napíšeš že litr nekvalitního paliva navíc jim pro kvalifikaci hodí tak jeden koník, no, tak určitě Miku, proto to bylo tak velkým trnem v oku Renaultu. Samozřejmě není to tak jednoduché a určitě účinnost oleje není vůbec stejná jako účinnost paliva, proto jsem na rozdíl od tvého litru mluvil o desetině litru, ale i tak selským rozumem můžeš přijít na to že to nebudou zanedbatelné zisky o kterých mluvíš.

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Díky za výklad. A to myslím upřímně. Ale jestli to dobře chápu, mají teď navíc půl litru oleje a to na celý víkend. Ne jen pro kvalifikaci. Takže buď budou mít tvých 25koníků na velmi krátkou dobu, nebo opravdu nějaký koník na celý závod.
                    Ale jasně. Pokud to využijí pouze v kvaldě, může jim to dát znatelnou výhodu. To máš pravdu, to unávám. 03

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  77.236.218.XXX
                  Majku, tímhle přizpěvkem jsi ale ukazal, že o tom nic nevíš a že nemáš o oleji vůbec jasno.

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Neřekl jsem, že vím přesně pravidla. Naopak jsem napsal, že mé nedostatky má Situs opravit. 03

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
              • airwar1939

                airwar1939

                176.74.141.XXX
                Problém je to že palivo je na bázi benzínu, ten nemaže (právě naopak) ale dobře hoří, olej je tam od toho aby mazal a motor fungoval. Můžeš do oleje přidat nějaký zlomek něčeho co hoří, ale bude to jen zlomek... protože jinak to sníží účinnost mazání... a jak jistě výš, kdo nemaže, tak nejede.

                Další věc je pochopit, jak funguje spalovací motor, a že olej se nachází v jiné části motoru, než kam je vstřikováno palivo, a že mezera mezi stěnou válce a pístem je v tisícinách milimetrů, a tudíž že se toho oleje do pracovní části válce opět dostane jen zlomek, jinak to být ani nemůže, protože pokud by tam prosakoval hodně, tak by motor ztratil kompresi a výkon... nehledě na to že ty průsaky by byly i opačným směrem... palivo do oleje. A co by to udělalo s motorem si snad umíš přestavit.

                Pokud si někdo slibuje něco zásadního od toho, že se omezí spotřeba oleje, tak je poněkud najivní. Ten olej opravdu nemohl být smysluplně využíván jako palivo.

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama