DISKUZE K ČLÁNKU Horner: Udělali jsme vše pro to, abychom udrželi Ricciarda

Šéf týmu Red Bull Racing, Christian Horner, věří, že jeho tým udělal vše, co bylo v jeho silách, aby udržel Daniela Ricciarda v týmu pro sezonu 2019.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Horner: Udělali jsme vše pro to, abychom udrželi Ricciarda

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 87, poslední 02.01.2019 20:14 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 5 lidé) 30.12.2018 10:09
Hlavní důvod proč ztratili Ricciho vidím v tom že… »
» Adi (Hlasovali 3 lidé) 29.12.2018 13:45
Prej se to dělo v neděli “spíše” Danielovo. 7 DNF… »
» airwar1939 (Hlasovali 3 lidé) 29.12.2018 14:05
Osobně si myslím, že RB udělal maximum aby Daniel… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Těžko říct, všechno jsou jen spekulace.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
A proč myslíš že byl o něj zájem ve Ferrari nebo v Mercedesu nula?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Výsledek je ale stejný, zájem nula 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Osobně si myslím že Marchionne podepsal Leclerca docela náhle a s ostatníma to moc nekonzultoval, Arrivabene měl co by šéf týmu skončit takže proč by to taky s ním měl probírat. Jakmile se tak stalo nebylo o čem, ale do té doby mohli nějaké rozhovory s Riccim proběhnout.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Jo jo, hezky se to snažil hodit na Vettela ale ono to nedává moc smysl vzhledem k dalším okolnostem. Když měli podepsáno s Leclerckem, tak je jasné že nemohli vzít nějakého jiného lojzu. A i kdyby neměli podepsáno s Leclerckem už předtím, tak proč ho Seb taky nezablokoval, když je Leclerck za letošek lépe hodnocen než Ricci? Hmm 13

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Já myslím že si dělal hlavně zálusk právě na to Ferrari, kde si na Vettela věřil, jenže jak sám uvedl, někdo ho tam zablokoval 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Ono na druhou stranu mě napadá proč by chtěl jít do Mercedesu, kde jedou jasně na Lewise, když nevydýchal ani situaci v RB, kde jsou jen náznaky pro preference týmu pro Maxe.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Co se týče (ne)zájmu o Ricciho v Mercedesu či Ferrari, to nevypovídá dnes vůbec o ničem. Nevšiml jsem si že by v Mercedesu sháněli vůbec někoho, mají vítězného Hamiltona a k němu po odchodu Rosberga zdá se vybírají především toho kdo nenaruší harmonii u Hamiltona. Dle mě Ricciardo může potrápit kohokoliv, paradoxně to pro tuto chvíli může být pro Mercedes či Ferrari nevýhoda. Navíc ve Ferrari je Vettel a toho už Ricci porazil, nemyslím si že by si Vettel změřit síly s Riccim přál znova. To že Leclerc střídá Kimiho, proč ho Marchionne podepsal tak brzo je pro mě trochu záhadou. Měl být nástupcem Vettela? Potížistou Vettela? Pomocníkem Vettela? Já nevím, ale myslím že nebýt Marchionneho překvapivého kroku tak Arrivabene by to nechal tak jak bylo. A myslím že to že Leclerc je velmi talentovaný člověk Ferrari tam hrálo obrovskou roli, a Arrivabene už u toho neměl být. Trochu mi to připomíná Helmuta, který to chce dokázat s Maxem, Marchionne to chtěl udělat s Leclercem, tak mi to přijde.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
To asi souhlasím. Jen mám pocit, že to podřadné chování je celkem logické. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Fakt? Ricci měl o 5 poruch víc, než Max. Ztratil 79b. Skoro ve všech by stejně nebyl na bedně, vítězství nehrozilo ani v jediném. Tak počítej 5x(10-15b)....
I s Maxovýma klukovinama, by byl Max stejně před ním. A troufám si říct, že z toho Max "vyroste". Ricci už do vyšší rychlosti asi dost těžko. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
To nerozporuji, to co popisuješ se běžně děja a má to svou logiku, a já to zásadně nerozporuji (byť by se drobnosti našli).

Na druhou stranu pořád si myslím, že důvodem pro Danielův odchod bylo "podřadné" chování RedBullu k němu.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Co je na tom za věštění? Nevím, kolik jsi vychodil tříd školy, ale odčítat a dělit čísla je možné bez kouzel a magií.
Tedy na PP ztrácel Renault průměrně 1,792s (loni ve stejných 1,751s) v posledních 5 závodech a RB 0,705s. Umíš to odečíst? Pro jistotu, je to 1,087s. 03
Jestli se ti nelíbí kvalifikace, klidně si takto spočítej závody. Uvidíš, že se výsledek lišit moc nebude.
Tvé hodnocení pilotů odpovídá tvé víře. Max a Seb sekali spoustu chyb, ale i přesto dokázali týmové kolegy zajezdit. A o tom to je. Příští rok tolik chyb určitě neudělají, to se celkem vsadím. 03
A Mercedes? Letos jezdil Hamík o třídu líp, než s Rosbergem. Jejich dominance nebyl o jejich soupeření (díky tomu dělali akorát chyby a odstoupení), ale možná sis mohl všimnout, že v té době měli bezkonkurenční motor, díky kterému byla konkurence o 1s jinde. Ale toho by sis mohl všimnout jen v případě, že bys připustil tragickou práci Renaultu. To asi nehrozí, co? 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
To si osobně myslím taky, že RB má výrazně větší potenciál na vítězství a boj o titul v příští a následujících sezonách. To ale není v rozporu s tím proč podle mě Daniel od RB odešel.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
No a pořád téměř stejný odstup od špice. Že dokázalo porazit FI, nebo Haas se dá těžko považovat za úspěch.
Pokud vím, v F1 jsou 40 let a mají celé 2 tituly. To je sice víc než BMW a Toyota, ale když to člověk srovná s Ferrari, Mercedesem a Red Bullem, vychází z toho jako neschopní amatéři. Asi proto, že mají proti nim menší investice do lidí, továren i pilotů. 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Je schopen dokázat to, co už spousta jiných před ním. Mají celkem 2 tituly díky Michelinu a vychytávce s hmotovými tlumiči, které byly následně zakázány. Když se podíváme, kolik stájí dokázalo získat celé 2 tituly...
Ano, ze zbytku světa má MOMENTÁLNĚ Renault největší šanci se dotáhnout. Dokázal získat špiona z FIA, ale pořád do toho nesype zdaleka tolik, co konkurenti. Takže nevidím jediný důvod, proč by je měl nějak výrazně dotáhnout.
A Hamíka do toho netahej. Ten na přestupu vydělal jen díky změně pravidel. Nezměnit motory, díval by se pořád jen na zadní křídla Red Bullů, možná jen z o něco menší vzdálenosti. Ale on věděl, že ta změna přijde, proto ten přestup udělal. Štěstí měl v tom, že ostatní ty motory dokázali podělat až tak, že všichni jezdili druhou ligu.
Ukaž mi, co zásadního se mění letos a začnu třeba věřit taky. A nebo mi ukaž, který jiný tým získal přes zimu 1s, bez výrazné změny pravidel. Už jsem se tě na to ptal a pořád jsi mi nenašel žádný příklad. Možná nějaký najdeš v 50-tých nebo 60-tých letech. Tak daleko má paměť nesahá. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
A nebo dopadne jako Alonso, Vettel a dalsi. Podle me je daleko pravdepodobnejsi druha varianta a sice, ze behem dalsich minimalne 3-5 let se Renault na top3 nedotahne a Riciardo ziska za stejne obdobi mene podiovych umisteni, nez v RB a velmi pravdepodobne nevyhraje ani jeden zavod.

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

83.240.61.XXX
A argumentace nic? Chceš přítomnost?REN: 2016 - 9. V PK, 2017 - 6. V PK, 2018 - 4. V PK. Investice do lidi a do obou továren. Investice do velmi dobrých pilotů. Toto není nějaká Toyota nebo BMW, toto je Renault chlapče, ti v F1 umí chodit již 50 let a mnohdy velmi úspěšně 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

83.240.61.XXX
Jurgberg netusi, co je Ren schopen dokázat. Byly doby, kdy lidi tukali na čelo, proč de Ham do Mercedesu. RB dlouhý roky taky hrál jen druhé housle. Toto není argument Miku. Dobre vis, ze jestli má někdo potenciál se ze středu pole dostat na špici, je to Renault.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

83.240.61.XXX
Kvalifikačně možná, ale body jsou za závod a tam nebýt techniky by na tom byl Ricci lépe než Max.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

83.240.61.XXX
Aaa “Nostradamus” Mike. Jsem rad, ze vis, kolik ztrácí Renault na špici. Mohl bys me ještě teda říct, jaká jsou dnešní čísla Sportky? Ze bych si poprvé vsadil. Děkuji :D Co se pilotů tyče, Max umí vyrobit tolik chyb za 1/3 sampionatu co Ricci za 3 roky. Vettel, toho nebudu ani vůbec komentovat.,Ham je extratřída a má životní formu, jen má vedle sebe kopyto, který dojelo poslední závod 20s před Sainzem a monutu za Hamem. Největší dominanci měl Mercedes když ho tlačili oba piloti - Ham a Ros, to byla pecka! A žádný obirani o body.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama