DISKUZE K ČLÁNKU "Letos to byla pouze příprava," reagoval šéf stáje Toro Rosso na spolupráci s Hondou
V životě je někdy zapotřebí odvahy k uskutečnění kroku, který se může zdát na první pohled zcela jdoucí proti proudu. V týmu Toro Rosso se po skončení loňské sezóny rozhodli opustit agregáty Renaultu a po rozchodu Hondy a McLarenu se postavili do role jediného klienta japonského dodavatele motorů. Mnozí nad tímto jen kroutili nechápavě hlavou...
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Letos to byla pouze příprava," reagoval šéf stáje Toro Rosso na spolupráci s Hondou
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
GRAHAM
19:14 25.12.2018 77.236.218.XXXTak testovali, takže proč měnili vědí opravdu jen oni. V roce 2017 , ač koncept byl skopčen od Mercedesu se jim to na začátku nepovedlo, pravda měli málo času, ale prostě kvalitně ten motor udělat za 9 měsíců nejde, obzvlášť bez zkušeností.Pak to dali na dýno , měsíc před závody a byl z toho průšvih, ani to nešlo lehce opravit. Nezkušenost s HCCI se projevila v plné nahotě. Nutno uznat, že tam byl i novej palivovej partner, to ale na vibrace vliv mít nemohlo.Prostě se učili, defacto začínali od nuly, bylo málo času a dělat tohle za pochodu, to moc nejde. Takže snad to nějak dotáhly, aby to fungovalo, nakonec to uvidíme v přímém přenose. Oscilací se uplně nezbavili, protože vždy museli tlumit, když přišli s Upgrade. Co je pozitvní, tak kvalifikaci co jsem četl vylepšili hodně. V závodě to ještě není ono, nevím zda za to může efectivita PU, nebo ještě není spolehlivost kde by měla být, nevím.Ono už za Mclarenu dokazála Honda tak nějak v kvalifikaci zafungovat dobře. Jenže do kvaldy se jde s "nabitým" ERS a no a v závodě je vše jinak. V každém případě vypadají stabilizovaně, dotáhnout ale MOTOROVĚ špičku, to si myslím že určitě ne, to imho pokud půjde navyšovat jako v min. sezónách je bez šance.-
Mike17
20:25 25.12.2018 46.135.83.XXXTaky nečekám, že špičku úplně dotáhnou. V závodě jsou o něco slabší, ale absence bodů je víc o neschopnosti pilotů a nevypočitatelnosti fungování jejich šasi s gumami. Kde jim gumy sedly a piloti nedělali chyby, bylo bodů dost.
Každopádně se spolehlivost brutálně zlepšila. Co by za tu jejich letošní dal loni Mclaren.-
GRAHAM
20:46 25.12.2018 77.236.218.XXXJj, co by za to Mclaren dal, to máš pravdu. Kapku jsem to prostudoval, jak vše co bylo (zpětně a do detailů) a dospěl jsem k názoru, který je zcela jednoznačný. Honda to nemohla zvládnout, nebyla nejmenší šance.
Ferrari aspoň dostalo šanci, od Zimmermana ( Rakousko AVL) a mohlo velice rychle dotáhnout Mercedes, který s nimi taky kdysik spolupracoval, dnes už si písty ale dělá prý sám, ale to HCCI a účinnost, to byl pro Mercedes dobrej mastrštyk, měli to prý od začátku. To je to co naznačoval Bernie, že bylo Ferrari "pomoženo".
Podobně to měl i Renault. Honda s tím přišla v roce 2017, jenže to navrhla špatně a proto motor nefungoval, osciloval a měl malý výkon. Jednoduše předělat to nešlo. Až tehdy začali souhlasit, že jim bude externě pomoženo, respektive, bude možnost čerpat informace zvenčí ...
Na tohle by šlo udělat nádherný článek se všemi posloupnostmi, jak vše bylo, co nefungovalo, z jakých důvodů... protože když vidím, jak se všude šíří polopravdy, lži , kterým se i věří, tak by to chtělo nějakou nápravu.
Úmyslné lži typu že Mclaren vyráběl MGU-H 'pletou si to s MGU-K) a proto motor nefungoval a MGU-H se zadíral, nebo že oscilace motoru byli dány převodovkou, což je nesmysl na druhou a další věci, no je to úsměvné.
-
-
-
-
-
Adi
18:59 26.12.2018 83.240.61.XXXTak Renault měl těch poruch sice více, ale aspoň nemuseli použit toliko dílu. Navíc RB otestoval c spec. No a hlavně, vyladena b spec byla o dost jinde (hlavně v závodech) než to nejlepší od Hondy. Říkám to stále dokola, Honda bude muset ještě opravdu hodně zamakat, aby dosáhla alespoň reputace Renaultu. A hlavně RB nebude porad peskovat Renault, který byl mnohdy bez jakékoliv viny. Jsem velmi zvědavý na to, jakou bude mít RB s Hondou trpělivost... tipuji ze velmi krátkou.-
Mike17
20:19 26.12.2018 185.149.130.XXXNa počet dílů se.e bílý tesák. I s penalizacemi vyjezdili jezdci STR lepší výsledky, než s Renaultem. Viz výpočty nahoře.
Jo, B specifikace byla o dost jinde, než to nejlepší od Hondy. Viděli jsme to na Mclarenu.
Po tom, čím si prošel RB s Renaultem, tak nebude muset žádnou trpělivost s Hondou mít. Nic takového už se opakovat nebude.-
-
Mike17
13:22 27.12.2018 185.149.130.XXXProsím tě, v prvních 3 letech vyhrál RB jen v případě, že oba Mercedesy klekly, nebo se NR a LH navzájem vyřadili. O zaslouženém vítězství mohli jen snít, přestože měli většinu doby bezkonkurenčně nejlepší šasi. Druzí byli jen proto, že ty dva roky bylo Ferrari totálně na dně.
A srovnávat je s STR? Jejich vlastní B tým, který mají jen na testování talentů a který má třetinový rozpočet a většinu doby stejnou sra.ku pod kapotou?
Jediné v čem máš pravdu je fakt, že Mclaren byl díky Hondě na tom ještě hůř. A ke všemu nedokázal udělat ani špičkové šasi. Jenže Honda už je někde jinde, než tenkrát. Výkon a spolehlivost srovnatelné s Renaultem a oboje mnohem lepší, než v těch letech 2014-2016.
-
-
-
-
-
-
SergioPÉREZ
13:59 25.12.2018 78.108.149.XXXV sezoně 2019 si určitě někdo z Týmu polepší, někdo pohorší a někdo na tom bude stejně,..no uvidíme, jak to nakonec dopadne,..
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek