DISKUZE K ČLÁNKU "Letos to byla pouze příprava," reagoval šéf stáje Toro Rosso na spolupráci s Hondou

V životě je někdy zapotřebí odvahy k uskutečnění kroku, který se může zdát na první pohled zcela jdoucí proti proudu. V týmu Toro Rosso se po skončení loňské sezóny rozhodli opustit agregáty Renaultu a po rozchodu Hondy a McLarenu se postavili do role jediného klienta japonského dodavatele motorů. Mnozí nad tímto jen kroutili nechápavě hlavou...

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Letos to byla pouze příprava," reagoval šéf stáje Toro Rosso na spolupráci s Hondou

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 35, poslední 28.12.2018 10:55 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovali 4 lidé) 26.12.2018 11:31
Tak si to shrňme. Ztratili jsme skoro polovinu… »
» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 25.12.2018 18:36
No né. To zní skoro tak, že poslední výměny… »
» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 26.12.2018 13:41
Jo máš pravdu. S nováčky, co každou chvíli byli… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mike17

    Mike17

    46.135.83.XXX
    Easy, to psaní ti fakt jde. Jen tak dál. 01

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    46.135.83.XXX
    No né. To zní skoro tak, že poslední výměny motorů nebyly kvůli špatné spolehlivosti. To přece není možné, motor se mění jen kvůli tomu, že se pokazil. 12

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Tak testovali, takže proč měnili vědí opravdu jen oni. V roce 2017 , ač koncept byl skopčen od Mercedesu se jim to na začátku nepovedlo, pravda měli málo času, ale prostě kvalitně ten motor udělat za 9 měsíců nejde, obzvlášť bez zkušeností.Pak to dali na dýno , měsíc před závody a byl z toho průšvih, ani to nešlo lehce opravit. Nezkušenost s HCCI se projevila v plné nahotě. Nutno uznat, že tam byl i novej palivovej partner, to ale na vibrace vliv mít nemohlo.Prostě se učili, defacto začínali od nuly, bylo málo času a dělat tohle za pochodu, to moc nejde. Takže snad to nějak dotáhly, aby to fungovalo, nakonec to uvidíme v přímém přenose. Oscilací se uplně nezbavili, protože vždy museli tlumit, když přišli s Upgrade. Co je pozitvní, tak kvalifikaci co jsem četl vylepšili hodně. V závodě to ještě není ono, nevím zda za to může efectivita PU, nebo ještě není spolehlivost kde by měla být, nevím.Ono už za Mclarenu dokazála Honda tak nějak v kvalifikaci zafungovat dobře. Jenže do kvaldy se jde s "nabitým" ERS a no a v závodě je vše jinak. V každém případě vypadají stabilizovaně, dotáhnout ale MOTOROVĚ špičku, to si myslím že určitě ne, to imho pokud půjde navyšovat jako v min. sezónách je bez šance.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        46.135.83.XXX
        Taky nečekám, že špičku úplně dotáhnou. V závodě jsou o něco slabší, ale absence bodů je víc o neschopnosti pilotů a nevypočitatelnosti fungování jejich šasi s gumami. Kde jim gumy sedly a piloti nedělali chyby, bylo bodů dost.
        Každopádně se spolehlivost brutálně zlepšila. Co by za tu jejich letošní dal loni Mclaren. 03

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Jj, co by za to Mclaren dal, to máš pravdu. Kapku jsem to prostudoval, jak vše co bylo (zpětně a do detailů) a dospěl jsem k názoru, který je zcela jednoznačný. Honda to nemohla zvládnout, nebyla nejmenší šance.
          Ferrari aspoň dostalo šanci, od Zimmermana ( Rakousko AVL) a mohlo velice rychle dotáhnout Mercedes, který s nimi taky kdysik spolupracoval, dnes už si písty ale dělá prý sám, ale to HCCI a účinnost, to byl pro Mercedes dobrej mastrštyk, měli to prý od začátku. To je to co naznačoval Bernie, že bylo Ferrari "pomoženo".
          Podobně to měl i Renault. Honda s tím přišla v roce 2017, jenže to navrhla špatně a proto motor nefungoval, osciloval a měl malý výkon. Jednoduše předělat to nešlo. Až tehdy začali souhlasit, že jim bude externě pomoženo, respektive, bude možnost čerpat informace zvenčí ...
          Na tohle by šlo udělat nádherný článek se všemi posloupnostmi, jak vše bylo, co nefungovalo, z jakých důvodů... protože když vidím, jak se všude šíří polopravdy, lži , kterým se i věří, tak by to chtělo nějakou nápravu.
          Úmyslné lži typu že Mclaren vyráběl MGU-H 'pletou si to s MGU-K) a proto motor nefungoval a MGU-H se zadíral, nebo že oscilace motoru byli dány převodovkou, což je nesmysl na druhou a další věci, no je to úsměvné.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      83.240.61.XXX
      Poslední motory nasadili do 3 závodu po sobě a viděli jsme jak jim to “drží” ;)

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Jo, viděli jsme druhou poruchu Hondy v závodech 6 kol před koncem sezony. Katastrofa. 12
        Tak, a teď se pochlub, kolik poruch měl v závodech Renault. 12

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Chlapi, takhle to nejde hodnotit. Renault jel v módu motor na sedm závodů a Honda testovala a jezdila na více motorů. Každý z nich měl nějaké poruchy nedostatky. Nemyslím že to lze relevantně srovnat. Nechte to na příští rok.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          83.240.61.XXX
          Tak Renault měl těch poruch sice více, ale aspoň nemuseli použit toliko dílu. Navíc RB otestoval c spec. No a hlavně, vyladena b spec byla o dost jinde (hlavně v závodech) než to nejlepší od Hondy. Říkám to stále dokola, Honda bude muset ještě opravdu hodně zamakat, aby dosáhla alespoň reputace Renaultu. A hlavně RB nebude porad peskovat Renault, který byl mnohdy bez jakékoliv viny. Jsem velmi zvědavý na to, jakou bude mít RB s Hondou trpělivost... tipuji ze velmi krátkou.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Na počet dílů se.e bílý tesák. I s penalizacemi vyjezdili jezdci STR lepší výsledky, než s Renaultem. Viz výpočty nahoře.
            Jo, B specifikace byla o dost jinde, než to nejlepší od Hondy. Viděli jsme to na Mclarenu. 12
            Po tom, čím si prošel RB s Renaultem, tak nebude muset žádnou trpělivost s Hondou mít. Nic takového už se opakovat nebude. 13

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Adi

              Adi

              83.240.61.XXX
              Myslis, jak si společně přišli těmi vítězstvími? Nespoctem podii? Nebo tím, ze v hybrid éře defakto vždy bojovali o 2. Místo. PK? Myslis tuto bídu RB? ;) Srovnej to s bídou Mclarenu a TR. Tvé výpočty nemají nic společného s porovnáním mezi lety.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Prosím tě, v prvních 3 letech vyhrál RB jen v případě, že oba Mercedesy klekly, nebo se NR a LH navzájem vyřadili. O zaslouženém vítězství mohli jen snít, přestože měli většinu doby bezkonkurenčně nejlepší šasi. Druzí byli jen proto, že ty dva roky bylo Ferrari totálně na dně.
                A srovnávat je s STR? Jejich vlastní B tým, který mají jen na testování talentů a který má třetinový rozpočet a většinu doby stejnou sra.ku pod kapotou? 12 12 12
                Jediné v čem máš pravdu je fakt, že Mclaren byl díky Hondě na tom ještě hůř. A ke všemu nedokázal udělat ani špičkové šasi. Jenže Honda už je někde jinde, než tenkrát. Výkon a spolehlivost srovnatelné s Renaultem a oboje mnohem lepší, než v těch letech 2014-2016.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Čtyři roky příprav Hondy na F1. 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.149.XXX
    V sezoně 2019 si určitě někdo z Týmu polepší, někdo pohorší a někdo na tom bude stejně,..no uvidíme, jak to nakonec dopadne,.. 05

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama