DISKUZE K ČLÁNKU Chceme v F1 roboty bez emocí? Šéf Red Bullu se Verstappena zastává
Šéf Red Bullu Christian Horner se po událostech ve Velké ceně Brazílie svého jezdce Maxe Verstappena zastává, emoce podle něj ke sportu přirozeně patří.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Chceme v F1 roboty bez emocí? Šéf Red Bullu se Verstappena zastává
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Radon
15:57 14.11.2018 84.242.97.XXXChceme v F1 roboty bez emocí - ne nechceme! Chceme, aby emoce dali do bojů na trati, třeba si při tom odrovnali gumy a strategii, ale do předjetí dali všechno, nicméně nechceme, aby si po závodě vyřizovali účty pěstičkama... Jezdci F1 mi poslední dobou připadají jako herečky, které za každou cenu pěstují nějakou image, která však mnohdy se skutečností má pramálo společného. Asi jen proto, že jejich fanouškovská základna jim vše promine, anebo sežere.
-
David.S.
07:12 14.11.2018 88.81.89.XXXIkdyž Max v závodě vydal hodně podařený výkon, tak touhle pošťuchovačkou klesl na hodně nízkou úroveň. Zastínil tak skvělej výsledek pro něj a RedBull. Neumím si představit, že by k tomuto došlo mezi Sebem, nebo Lewisem , piloti úplně na jiné úrovni. Hold Maxovo ego je hodně vysoko. Zachoval se jak hospodský povaleč, kterému se vylilo pivo. -
Aclaim
22:40 13.11.2018 78.102.228.XXXO čem to asi vypovídá, když se někdo (ať jsou to fanoušci F1 nebo pan Horner) po fyzickém napadení soupeře ptá, jestli chceme ve sportu jménem Formule 1 roboty bez emocí? To přeci není ani normální a rozhodně to není v pořádku, někoho takto napadnout. Max je extrémně talentovaný pilot, klobouk dolů před jeho výkony. Ale také je zcela evidentně příliš arogantní a zdá se, má i sklony k řešení sporů násilím. Pan Ocon s ním (dle vyjádření FIA) takto neměl bojovat. Nicméně Maxův přístup v tomto souboji je teprve ukázkou stupidity. Zavřít pilota o kolo zpět a při tom naprosto zbytečně riskovat vedení v závodě, to je opravdu hloupé. Vzhledem k jeho vyjádření do rádia je potom opravdu těžké uvěřit, že si chtěl s Oconem pouze promluvit a tvrzení, že byl ke svému útoku vyprovokován je směšné. Ale pan Horner mu svým vyjádřením moc nepomáhá v osobním růstu. -
Situs
17:05 13.11.2018 85.70.164.XXXJo, Duncan uvedl správný příklad boje o to jak Hamilton bojoval aby se dostal do stejného kola, jen si spletl Alonsa a Vettela, Vettel byl ten koho Hamilton předjel a oddělil tak Alonsa co by lídra od Vettela. Na to si docela živě vzpomínám.
[odkaz na stránku]
..... možná bojoval příliš, teď už nevím-
Situs
17:09 13.11.2018 85.70.164.XXXA v historii pár případů sejmutí lídra závodu jezdcem o kolo zpět je [odkaz na stránku]-
airwar1939
17:26 13.11.2018 176.74.141.XXXJá pamatuji ještě jak Mansel ve Ferrari o kolo zpět sejmul Sennu v McLarenu, tuším že v roce 1990.-
Mansell_fan
17:50 13.11.2018 37.188.156.XXXTo bylo Portugalsko 89, Mansell nebyl o kolo zpět, ale jel už vpodstatě nelegálně protože asi tři kola ignoroval černou vlajku za couvání v boxech.-
airwar1939
18:10 13.11.2018 176.74.141.XXXOk, máš pravdu... holt to stáří, už zapomínám, přitom mě to příjde jako yb to bylo včera.
-
-
-
Mansell_fan
17:59 13.11.2018 37.188.156.XXXVšechny tyhle případy z minulosti jsou ovšem o tom že ke kolizi došlo když vedoucí jezdec předjížděl auto o kolo zpět. V tomhle je střet Ocona s Maxem naprostý unikát a myslím že v historii F1 nemá obdoby-
-
Mansell_fan
22:24 14.11.2018 37.188.128.XXXNeznám jediný případ z historie kdy lídr závodu vypadl po kolizi s jezdcem o kolo zpět který ho předjížděl.
-
-
-
-
Duncan66
12:33 14.11.2018 89.29.32.XXXMozna je to jak rikas uz si to presne nepamatuju, ale pozdeji predjel i Alonsa a byl to od Hamiltona docela tvrdy manevr, ale Alonso jednoduse pouzil mozek a mohl pokracovat v zavode. Kdyby sel do souboje jako Max a Hamiltona na tvrdo zavrel a potom brecel, ze Hamilton byl o kolo zpet, tak by mozna Hamilton dostal trest, ale Alonso uz by do posledniho zavodu v sezone o titul nebojoval.
-
-
Kaša
15:00 13.11.2018 82.142.123.XXXJá bych to shrnul takto ....
Nehoda byla jasná Oconova chyba, prostě tam neměl co dělat.
Na druhou stranu jak řekl i Ham, tak Max měl nejvíc co ztratit a mohl to být on kdo se nehodě vyhne (protože Ocona očividně zavřel) - což ale nemění nic na tom že tam Ocon prostě neměl být.
Ale Max je jaký je a myslím že nakonec vyzraje, ale aby třeba nebylo moc pozdě.
Moc tomu nepomáhá i přílišná ochrana a zvýhodňování Maxe Red Bullem.
Třeba už příští rok (ikdyž pochybuju) budou bojovat o titul, a s takovým přístupem v tom boji neuspěje - ikdyž třeba nějaké vítězství (jako doposud) uzme. -
-
johnny83
13:18 13.11.2018 193.86.226.XXXOcon si měl útok asi víc rozmyslet, když byl o kolo zpět, ale v tom samotnym souboji bych řekl že byl Max opět zbytečně agresivní a nenechal soupeři vůbec místo. Kdyby to byl souboj o vedení, viděl bych to na chybu Maxe, kterej by opět zničil závod někomu jinýmu. Ale na kdyby se samozřejmě nehraje... Jinak ale jezdí druhou půlku sezóny famózně -
-
Mr.B
13:02 13.11.2018 188.92.14.XXXA co je na tom divného? Max je rozporuplná osobnost už od samého vstupu do F1, kdy se dostal pod drobnohled. Na jednu stranu má velký talent, na druhou stranu se v něm projevují arogantní, místy až násilnické geny jeho otce.
Otázka, na kterou si netroufám odpovědět, ale je, kdo nevidí realitu, jestli ti, kteří ho milují, nebo ti, kteří ho nenávidí.
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek