DISKUZE K ČLÁNKU Chceme v F1 roboty bez emocí? Šéf Red Bullu se Verstappena zastává
Šéf Red Bullu Christian Horner se po událostech ve Velké ceně Brazílie svého jezdce Maxe Verstappena zastává, emoce podle něj ke sportu přirozeně patří.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Chceme v F1 roboty bez emocí? Šéf Red Bullu se Verstappena zastává
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
GRAHAM
14:37 13.11.2018 77.236.218.XXXMěl by jsi mluvit pouze za sebe, viz první věta....to za prvé.
Za druhé, ještě jsem neviděl nikdy bojovat jezdce o kolo zpět tímto způsobem s leadrem závodu, zdržovat ho soubojem a pak ho ještě vyřadit. Fakt neviděl.....ale vy zcela jistě ano. To nevymyslíš....-
Duncan66
15:07 13.11.2018 194.228.20.XXXTak se podivej tusim na Nemecko 2012, kdy Hamilton predjel Alonsa o kolo a to i v situaci, kdy Alonso byl druhy za vedoucim Vettelem se ztratou cca 2 sekundy. A jednal Alonso jako bezmozek Max? NE! Jednal jako soudny jezdec a Hamiltona pustil pred sebe, ikdyz se mu to moc nelibilo. A taky si po zavode nesel s Hamiltonem vyrizovat ucty.
Max se vyradil sam, kdyz Occona zavrel. Byl to Max, kdo zvolil kolizni kurs.-
-
Duncan66
15:42 13.11.2018 194.228.20.XXX1) rikal jsi, z jsi podobny souboj nikdy nevidel, tak ti uvadim priklad, ze to k videni bylo a kolizi to neskoncilo, protoze predjizdeny proste zachoval rozum a nechoval se jako arogantni omezenec.
2)Faktem zustava, ze Max zavrel Ocona a nikoli naopak, takze hlavni vinik kolize je jednoznacne Max. Hamilton mu to vysvetlil zcela jasne.
3) Ano, Ocon se mel zachovat jinak, ale to Max taky. Zato, ze nevyhral zavod, si muze predevsim sam diky svemu arogantnimu sobectvi. Takze nezbyva nez rici, dobre mu tak.
Tim bych to uzavrel.-
-
-
airwar1939
17:36 13.11.2018 176.74.141.XXXZajímavý způsob omluvy:
"Byl jsem o hodně rychlejší než Max [Verstappen] a pravidla říkají, že když jste rychlejší, tak můžete lídra předjet a dostat do stejného kola. Byl jsem na vnějšku, prováděl jsem stejný manévr jako na Alonsa a mnoho dalších jezdců.
Překvapila mě reakce Maxe. FIA ho musela zadržet, protože se mnou chtěl prát, tohle není profesionální. Jo, měl jsem pomalou zastávku, ale má rychlost byla ohromná, musel jsem ji využít a pravidla vám nezakazují se dostat do stejného kola. Na souboje s Maxem jsem jinak zvyklý již z nižších formulí."
-
-
-
-
-
GRAHAM
16:50 13.11.2018 77.236.218.XXXDobrá, dobrá. Na tom něco může být, ale nebourali....ale chápu váš uhel pohledu. Já to mám nastavené tak, že předjet ano, ale bezpečně.Nutno uznat, že možností v Brazílii je poskrovnu.
Dále je zcela nesmyslné, že jezdec o kolo zpět může použít otevřené křídlo. To by měli ošetřit....-
Duncan66
12:39 14.11.2018 89.29.32.XXXJa vubec nechci omlouvat Ocona, samozrejme udelal hloupost a mozna v tom byl i trochu umysl, pokud ma na Maxe pifku, ale Max te kolizi mohl jednoduse velice snadno predejit, o nic mu v tu chvili neslo, navic kdyby ho pustil hned, mohl vyuzit DRS na pristi rovince.
-
-
-
-
Mr.B
15:10 13.11.2018 188.92.14.XXX1. Já v té první větě mluvím za někoho jiného?
2. Byla to nestandardní situace. Obvykle jezdci o kolo nejsou rychlejší leadra. Ale teď to tak bylo. A já nevidím důvod, proč by nemohl, pokud je rychlejší, toho leadra předjet. Max se začal Oconovu útoku bránit už na rovince, kdy proti němu zaujal defenzivní stopu. Kdyby ho nechal kolem sebe projet, vůbec nic by neztratil a k žádnému incidentu by nejspíš vůbec nedošlo. Já neříkám, že ho měl Max nějak extra pouštět, to ne, ale mohl si jet svojí stopu a nechat Ocona, ať si jede tu svou, pokud byl rychlejší. Tím, že se Max pustil do souboje, přijal určité riziko, které se mu v tomto případě vymstilo. -
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
Lewis HAMILTON - 2. Trénink (9:00 - 10:00)
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek