DISKUZE K ČLÁNKU Honda svůj vylepšený motor v Brazílii vrátí do hry
Toro Rosso tento víkend během závodního víkendu na okruhu Interlagos znovu nasadí nejnovější specifikaci pohonné jednotky Honda poté, co v předchozím podniku v Mexiku použili starší verzi.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Honda svůj vylepšený motor v Brazílii vrátí do hry
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» airwar1939
(Hlasovali 3 lidé)
07.11.2018 20:12
Ty můžeš tvrdit co chceš, zajímavější je co tvrdí… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
airwar1939
20:41 07.11.2018 176.74.141.XXX
Já považuji termín nový motor především jako alibismus dopředu, kdyby to náhodou nejelo... protože co na tom motoru bude tak výrazně nové? Pořád to bude přeplňovaný šestiválec do V o oběmu 1,6 litru. I ostatní výrobci své motory výrazně konstrukčně posunou, a dost možná změní i větší procento dílů na svých PU. Tak co je pak nový motor a co "jen" významný upgrade?
airwar1939
20:14 07.11.2018 176.74.141.XXX
Jak funguje motor Honda teď asi není ještě tak úplně důležité, RB potřebuje aby fungoval za cca. 5 měsíců.
airwar1939
20:13 07.11.2018 176.74.141.XXX
Tak ono pokud más nový upgrade PU, tak nevidím důvod si nanasyslit víc PU toho upgradu, abych ho měl k dispozici na více závodů bez penalizace.
airwar1939
20:12 07.11.2018 176.74.141.XXX
Ty můžeš tvrdit co chceš, zajímavější je co tvrdí TR, a TR tvrdí že až někdy do Itálie žádná vylepšení na vozy nedalo, upgrady přišli až v závěru sezony, v čemž já logiku najít dokážu... v prvních 3/4 šasi omezili vývoj aby nezkresloval vývoj výkonnosti PU, teď už upgrade nasazují, aby si vyzkoušeli věci na příští rok.
Jestli je jejich tvrzení pravdivé či nikoli asi těžko dokáže kdokoli z nás potvrdit či vyvrátit, proto hledám hlavně tu logiku.
Jestli je jejich tvrzení pravdivé či nikoli asi těžko dokáže kdokoli z nás potvrdit či vyvrátit, proto hledám hlavně tu logiku.
GRAHAM
19:51 07.11.2018 77.236.218.XXX
No právě, taky se toho "bojím". Přiští rok ještě R a H , na ně mít imho nebudou, ač třeba jim kvalifikační režim "zhasne" díky další restrikco oleje. Jistej si tím ale nejsem.
Renault bude mít zhola novej motor, takže tam bude panovat hodně velká nejistota ohledně spolehlivosti a na jak velký výkon budou moci jezdit, aby to drželo. To je asi na vývoj po celý rok. Rád bych se pletl.
Renault bude mít zhola novej motor, takže tam bude panovat hodně velká nejistota ohledně spolehlivosti a na jak velký výkon budou moci jezdit, aby to drželo. To je asi na vývoj po celý rok. Rád bych se pletl.
jiras
19:28 07.11.2018 188.75.128.XXX
Pořád tu lakují s Hondou, ale ta čísla počtu dílů jsou příšerná, vždyť jsou skoro na trojnásobku povoleného. S něčím takovým se o titul nejezdí. Navíc pokud se budou chtít s RB vejít do limitu, tak budou muset pořádně plánovat i nasazení upgradů. Ferrari a Mercedes mají 2 měsíce od nasazení poslední specifikace a další bude až na novou sezónu. To zase bude "překvápko", jaký udělali skok.
Adi
18:18 07.11.2018 83.240.61.XXX
Jinak konečně i Gasly potvrdil to, co tady dlouhodobě tvrdím a co stále někteří nejsou schopni pochopit. Takže vám všem ještě jednou a naposledy: TR vyvíjí sasi celou sezónu a nasazení aero balíku na předposlední závod je asi největším důkazem, ze celkem intenzivně.
Situs
14:30 07.11.2018 85.70.164.XXX
No vida, sám Gasly přiznává že syslení komponent je pro maximalizaci výsledku těchto posledních závodů, v tomto směru se u Hondy nic nezměnilo. No mrkneme se jak jim to pojede, v Brazílii by mohli být silní, minulej rok tam McLaren s Hondou byl docela ve slušné formě, tehdy byli naděje na příští rok nadějně vysoké
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek