DISKUZE K ČLÁNKU Honda svůj vylepšený motor v Brazílii vrátí do hry

Toro Rosso tento víkend během závodního víkendu na okruhu Interlagos znovu nasadí nejnovější specifikaci pohonné jednotky Honda poté, co v předchozím podniku v Mexiku použili starší verzi.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda svůj vylepšený motor v Brazílii vrátí do hry

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 31, poslední 08.11.2018 14:47 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jiras (Hlasovali 3 lidé) 07.11.2018 19:28
Pořád tu lakují s Hondou, ale ta čísla počtu dílů… »
» airwar1939 (Hlasovali 3 lidé) 07.11.2018 20:12
Ty můžeš tvrdit co chceš, zajímavější je co tvrdí… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 07.11.2018 13:30
No jsem zvědavý, kolik Honda může v závodě "… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Já považuji termín nový motor především jako alibismus dopředu, kdyby to náhodou nejelo... protože co na tom motoru bude tak výrazně nové? Pořád to bude přeplňovaný šestiválec do V o oběmu 1,6 litru. I ostatní výrobci své motory výrazně konstrukčně posunou, a dost možná změní i větší procento dílů na svých PU. Tak co je pak nový motor a co "jen" významný upgrade?

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Jak funguje motor Honda teď asi není ještě tak úplně důležité, RB potřebuje aby fungoval za cca. 5 měsíců.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Tak ono pokud más nový upgrade PU, tak nevidím důvod si nanasyslit víc PU toho upgradu, abych ho měl k dispozici na více závodů bez penalizace.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Ty můžeš tvrdit co chceš, zajímavější je co tvrdí TR, a TR tvrdí že až někdy do Itálie žádná vylepšení na vozy nedalo, upgrady přišli až v závěru sezony, v čemž já logiku najít dokážu... v prvních 3/4 šasi omezili vývoj aby nezkresloval vývoj výkonnosti PU, teď už upgrade nasazují, aby si vyzkoušeli věci na příští rok.

Jestli je jejich tvrzení pravdivé či nikoli asi těžko dokáže kdokoli z nás potvrdit či vyvrátit, proto hledám hlavně tu logiku. 03

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
No právě, taky se toho "bojím". Přiští rok ještě R a H , na ně mít imho nebudou, ač třeba jim kvalifikační režim "zhasne" díky další restrikco oleje. Jistej si tím ale nejsem.

Renault bude mít zhola novej motor, takže tam bude panovat hodně velká nejistota ohledně spolehlivosti a na jak velký výkon budou moci jezdit, aby to drželo. To je asi na vývoj po celý rok. Rád bych se pletl.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Śásko nevím....aero ano.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jiras

jiras

188.75.128.XXX
Pořád tu lakují s Hondou, ale ta čísla počtu dílů jsou příšerná, vždyť jsou skoro na trojnásobku povoleného. S něčím takovým se o titul nejezdí. Navíc pokud se budou chtít s RB vejít do limitu, tak budou muset pořádně plánovat i nasazení upgradů. Ferrari a Mercedes mají 2 měsíce od nasazení poslední specifikace a další bude až na novou sezónu. To zase bude "překvápko", jaký udělali skok.

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

83.240.61.XXX
Jinak konečně i Gasly potvrdil to, co tady dlouhodobě tvrdím a co stále někteří nejsou schopni pochopit. Takže vám všem ještě jednou a naposledy: TR vyvíjí sasi celou sezónu a nasazení aero balíku na předposlední závod je asi největším důkazem, ze celkem intenzivně. 03

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

83.240.61.XXX
No uvidíme. Snad to TR pomůže. Hlavně kvalifikace me zajímá. V zavode očekávám tempo max na úrovni McLarenu.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
No vida, sám Gasly přiznává že syslení komponent je pro maximalizaci výsledku těchto posledních závodů, v tomto směru se u Hondy nic nezměnilo. No mrkneme se jak jim to pojede, v Brazílii by mohli být silní, minulej rok tam McLaren s Hondou byl docela ve slušné formě, tehdy byli naděje na příští rok nadějně vysoké 17

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
No jsem zvědavý, kolik Honda může v závodě "pouštět" , aby motor vydržel. Zatím naplno nefungovali. Velká neznámá. Bude to zajímavé v porovnání s Renaultem v race módu.
Koukám že TR vyvíjí i aero....

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama