DISKUZE K ČLÁNKU "Vyhodit všechno z okna by bylo špatné." Ferrari chce, aby F1 prodloužila smlouvu s Pirelli

Podle šéfa Ferrari Maurizia Arrivabeneho by bylo špatné, kdyby vedení Formule 1 zahodilo zkušenosti Pirelli a rozhodlo se pro jiného dodavatele pneumatik.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Vyhodit všechno z okna by bylo špatné." Ferrari chce, aby F1 prodloužila smlouvu s Pirelli

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 28, poslední 07.11.2018 12:00 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasoval 1 člověk) 06.11.2018 11:51
No řekněme si upřimně, plakal by někdo pro… »
» daaviid23 (Hlasoval 1 člověk) 06.11.2018 12:14
Proč nikdo nechce válku pneumatik? 18 »
» daaviid23 (Hlasoval 1 člověk) 06.11.2018 13:00
To v F1 nikdy nebyl problém. »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Samozřejmě velké týmy mají větší vliv. Je to jako ve všem. V motorech i dalších součástkách.
                    Ale protože jsou dnes gumy dost specifické, to dělání "na míru" nebude moc jednoduché. Hlavní je, že budou mít všcihni od jednoho dodavatele stejný produkt.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • virtual

                      virtual

                      193.165.236.XXX
                      Ale vždyť se tu diskutuje "válka pneumatik", tedy více výrobců. A co komu vyhovuje (jak by pneu mohly být na míru) jsme mohli vidět i u současného obutí.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
            • Adi

              Adi

              83.240.61.XXX
              Souhlas

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        77.48.94.XXX
        zajímavej nápad to střídání01.
        a co to prostřídat tak, že každý vůz musí odjet alespoň jeden stint ( třeba 5 kol ) na pneu obou výrobců?

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          No, těžko říct. Možná by byl trochu chaos.
          Já bych prostě nechal týmy, ať si vyberou. Jen bych dal podmínku, že si všechny týmy jednoho výrobce budou gumy losovat, jako je tomu teď. Aby se nemohly dělat pro jeden tým kvalitnější, než pro jiný.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    No řekněme si upřimně, plakal by někdo pro Pirelli?

    I když je mi jasné, že hlavní vina je na straně nesmyslného zadání 20

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      77.48.94.XXX
      přesně tak. hlavním viníkem současné situace v oblasti gum je ten, kdo toto zadání vymyslel. Pirelli ( i kdokoliv jiný ) je samozřejmě schopen při současných technologiích vyrobit gumu, která vydrží celý závod a bude dostatečně rychlá. jde jen o to, aby to někdo chtěl. pokud by byla v tomto oboru v F1 konkurence, zákonitě by nemohlo být zadání ve stylu: udělejte gumy co po pár kolech degradují a druhé, které sice vydrží, ale jet rychle neumí...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Možná máš pravdu. Přesně zadání bohužel nemáme. Já mám pocit, že určitě jde vyrobit guma, co má omezenou životnost, ale během ní nedochází k jejímu zpomalování. A je otázka, jestli to zpomalování bylo součástí zadání.
        Asi nikdo nebude nadávat na gumy, co vydrží třeba jen 10 kol, ale ať po těch 10 kol jedou na maximum. Tak, jako tomu bylo dřív.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama