DISKUZE K ČLÁNKU "Vyhodit všechno z okna by bylo špatné." Ferrari chce, aby F1 prodloužila smlouvu s Pirelli
Podle šéfa Ferrari Maurizia Arrivabeneho by bylo špatné, kdyby vedení Formule 1 zahodilo zkušenosti Pirelli a rozhodlo se pro jiného dodavatele pneumatik.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Vyhodit všechno z okna by bylo špatné." Ferrari chce, aby F1 prodloužila smlouvu s Pirelli
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mike17
10:51 07.11.2018 185.149.130.XXX
Samozřejmě velké týmy mají větší vliv. Je to jako ve všem. V motorech i dalších součástkách.
Ale protože jsou dnes gumy dost specifické, to dělání "na míru" nebude moc jednoduché. Hlavní je, že budou mít všcihni od jednoho dodavatele stejný produkt.
Ale protože jsou dnes gumy dost specifické, to dělání "na míru" nebude moc jednoduché. Hlavní je, že budou mít všcihni od jednoho dodavatele stejný produkt.
virtual
18:12 06.11.2018 193.165.236.XXX
Sledujeme vůbec stejnej sport? Většina kroků v oblasti pravidel se snaží zamezit tomu, aby víc peněz znamenalo automaticky lepší výsledek. Když si např. F a M nechají udělat pneu "na míru", akorát dojedou konec pole o 10-15 kol dřív...
virtual
18:04 06.11.2018 193.165.236.XXX
No, atraktivní - 2 továrny si "rozeberou" 2 výrobce pneumatik a jsme zhruba tam kde teď, jen se budou "šít" produkty na míru pro finančně nejsilnější týmy (Redbull si bude stěžovat a Renault to v F1 rovnou zabalí). Veškerá atraktivita bude v tom, jestli někdo náhodou něco nezvorá, což se s dnešníma technologiema stává spíš výjimečně...
GRAHAM
17:30 06.11.2018 77.236.218.XXX
Ale hrajou ty trumepeto....musíš zapojit ale hlavu. Buď se ty peníze utratí a nebo zůstanou. Jinými slovy Liberty jich nebude muset tolik týmům dávat. Na to se teď v pravidlech hodně bude hrát.
To že týmy utratí (některé) více než vydělají je věc druhá. Ono taky budou stropy....a zase to bude v módu, aby Liberty vydělala více.
To že týmy utratí (některé) více než vydělají je věc druhá. Ono taky budou stropy....a zase to bude v módu, aby Liberty vydělala více.
Mike17
14:18 06.11.2018 185.149.130.XXX
Možná máš pravdu. Přesně zadání bohužel nemáme. Já mám pocit, že určitě jde vyrobit guma, co má omezenou životnost, ale během ní nedochází k jejímu zpomalování. A je otázka, jestli to zpomalování bylo součástí zadání.
Asi nikdo nebude nadávat na gumy, co vydrží třeba jen 10 kol, ale ať po těch 10 kol jedou na maximum. Tak, jako tomu bylo dřív.
Asi nikdo nebude nadávat na gumy, co vydrží třeba jen 10 kol, ale ať po těch 10 kol jedou na maximum. Tak, jako tomu bylo dřív.
Situs
14:06 06.11.2018 85.70.164.XXX
Tolik let pachtění v F1 po více zastávkách a výsledkem je jedna pro ty co celý závod šetří a dvě pro ty co je nezvládnou tak šetřit, to je jednoduše v F1 hovadina která mě strašně vadí. Raději bych více kvalitních trvanlivých pneumatik s určeným různým maximálním počtem odjetých kol na stint pro různé sady v závodě s cílem měnit pneu minimálně 2x, a tam už bych si i konkurenci na poli pneumatik dokázal představit. F1 se musí zbavit tohoto neskutečného manažmentu pneumatik, je to proti F1 šetřit místo útočit a bojovat kolo na kolo.
Mike17
13:49 06.11.2018 185.149.130.XXX
No, těžko říct. Možná by byl trochu chaos.
Já bych prostě nechal týmy, ať si vyberou. Jen bych dal podmínku, že si všechny týmy jednoho výrobce budou gumy losovat, jako je tomu teď. Aby se nemohly dělat pro jeden tým kvalitnější, než pro jiný.
Já bych prostě nechal týmy, ať si vyberou. Jen bych dal podmínku, že si všechny týmy jednoho výrobce budou gumy losovat, jako je tomu teď. Aby se nemohly dělat pro jeden tým kvalitnější, než pro jiný.
Mike17
13:25 06.11.2018 185.149.130.XXX
K jednomu dodavateli se nepřešlo proto, že žádný jiný do toho nechtěl vrážet peníze. Ale kvůli fiasku v Indy. Pro diváky bude jistě atraktivnější, když v tom bude další soutěž. Atraktivnější pro divály by mělo znamenat více peněz pro F1.
Aktuálně
Nadcházející závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
- Závod (5:00 - 6:00)
- Kvalifikace (9:00 - 10:00)
-
Neděle
- Závod (9:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek