DISKUZE K ČLÁNKU "Vyhodit všechno z okna by bylo špatné." Ferrari chce, aby F1 prodloužila smlouvu s Pirelli

Podle šéfa Ferrari Maurizia Arrivabeneho by bylo špatné, kdyby vedení Formule 1 zahodilo zkušenosti Pirelli a rozhodlo se pro jiného dodavatele pneumatik.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Vyhodit všechno z okna by bylo špatné." Ferrari chce, aby F1 prodloužila smlouvu s Pirelli

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 28, poslední 07.11.2018 12:00 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasoval 1 člověk) 06.11.2018 11:51
No řekněme si upřimně, plakal by někdo pro… »
» daaviid23 (Hlasoval 1 člověk) 06.11.2018 12:14
Proč nikdo nechce válku pneumatik? 18 »
» daaviid23 (Hlasoval 1 člověk) 06.11.2018 13:00
To v F1 nikdy nebyl problém. »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

virtual

virtual

193.165.236.XXX
Ale vždyť se tu diskutuje "válka pneumatik", tedy více výrobců. A co komu vyhovuje (jak by pneu mohly být na míru) jsme mohli vidět i u současného obutí.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Samozřejmě velké týmy mají větší vliv. Je to jako ve všem. V motorech i dalších součástkách.
Ale protože jsou dnes gumy dost specifické, to dělání "na míru" nebude moc jednoduché. Hlavní je, že budou mít všcihni od jednoho dodavatele stejný produkt.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
virtual

virtual

193.165.236.XXX
Ty ne, někdo jiný asi ano... Buď to nebude "válka pneumatik", nebo nezabráníš tomu, aby nejsilnější tým řekl dodavateli my to chceme takto, ostatní týmy pak dostanou to, co primárně vyhovuje velkému týmu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Při dnešním omezeném testování a pravidlech o výběru gum se toho nebojím.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

83.240.61.XXX
Souhlas

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
virtual

virtual

193.165.236.XXX
Sledujeme vůbec stejnej sport? Většina kroků v oblasti pravidel se snaží zamezit tomu, aby víc peněz znamenalo automaticky lepší výsledek. Když si např. F a M nechají udělat pneu "na míru", akorát dojedou konec pole o 10-15 kol dřív...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
virtual

virtual

193.165.236.XXX
No, atraktivní - 2 továrny si "rozeberou" 2 výrobce pneumatik a jsme zhruba tam kde teď, jen se budou "šít" produkty na míru pro finančně nejsilnější týmy (Redbull si bude stěžovat a Renault to v F1 rovnou zabalí). Veškerá atraktivita bude v tom, jestli někdo náhodou něco nezvorá, což se s dnešníma technologiema stává spíš výjimečně...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Ale hrajou ty trumepeto....musíš zapojit ale hlavu. Buď se ty peníze utratí a nebo zůstanou. Jinými slovy Liberty jich nebude muset tolik týmům dávat. Na to se teď v pravidlech hodně bude hrát.
To že týmy utratí (některé) více než vydělají je věc druhá. Ono taky budou stropy....a zase to bude v módu, aby Liberty vydělala více.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Je fakt, že prohrávající strana by začala brečet jako při válce Bridgestone vs. Michelin 18
Peníze nehrajou roli podle mě.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Sám si napsal, že pneu jsou základ, to znamená že se nastavuje od pneumatik.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Válka výrobců pneumatik stojí "zbytečné" peníze .......a když jedna strana má horší pneumatiky, nemá šanci. Pneumatiky dělají strašně moc.... tam jde zrychlit 3 vteřiny na kolo co by dup. Když to přeženu...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
No kvůli kvalifikaci ne.... 18 A nastavení monopostu na daný okruh.

Příště bych prosil lehčí otázku. 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Jakej smysl by pak měly tréninky?

A ještě si mě neodpověděl, proč nemám chtít válku výrobců pneumatik 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Kapku se zapomělo i na to, že kdyby týmy neměli mapu jak ty pneumatiky fungují na daném okruhu, tak by to mohlo být taky zajímavější.

Tři treningy + kvalda bych jim dal na nějakých gumách a na závod by byli úplně jiné.
Tzv panenské....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Možná máš pravdu. Přesně zadání bohužel nemáme. Já mám pocit, že určitě jde vyrobit guma, co má omezenou životnost, ale během ní nedochází k jejímu zpomalování. A je otázka, jestli to zpomalování bylo součástí zadání.
Asi nikdo nebude nadávat na gumy, co vydrží třeba jen 10 kol, ale ať po těch 10 kol jedou na maximum. Tak, jako tomu bylo dřív.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Vyjímečně souhlasím. 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Tolik let pachtění v F1 po více zastávkách a výsledkem je jedna pro ty co celý závod šetří a dvě pro ty co je nezvládnou tak šetřit, to je jednoduše v F1 hovadina která mě strašně vadí. Raději bych více kvalitních trvanlivých pneumatik s určeným různým maximálním počtem odjetých kol na stint pro různé sady v závodě s cílem měnit pneu minimálně 2x, a tam už bych si i konkurenci na poli pneumatik dokázal představit. F1 se musí zbavit tohoto neskutečného manažmentu pneumatik, je to proti F1 šetřit místo útočit a bojovat kolo na kolo.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
No, těžko říct. Možná by byl trochu chaos.
Já bych prostě nechal týmy, ať si vyberou. Jen bych dal podmínku, že si všechny týmy jednoho výrobce budou gumy losovat, jako je tomu teď. Aby se nemohly dělat pro jeden tým kvalitnější, než pro jiný.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
zajímavej nápad to střídání01.
a co to prostřídat tak, že každý vůz musí odjet alespoň jeden stint ( třeba 5 kol ) na pneu obou výrobců?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
K jednomu dodavateli se nepřešlo proto, že žádný jiný do toho nechtěl vrážet peníze. Ale kvůli fiasku v Indy. Pro diváky bude jistě atraktivnější, když v tom bude další soutěž. Atraktivnější pro divály by mělo znamenat více peněz pro F1.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama