DISKUZE K ČLÁNKU "Od Verstappena to není fér, když kritizuje pouze motor," hájí se technický ředitel Renaultu

Technickému řediteli Renaultu Bobovi Bellovi se nelíbí přístup Maxe Verstappena, který z nedostatečné konkurenceschopnosti viní pouze francouzský motor.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Od Verstappena to není fér, když kritizuje pouze motor," hájí se technický ředitel Renaultu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 15, poslední 18.10.2018 06:49 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovali 4 lidé) 17.10.2018 16:39
Je to tak. RB má tuto sezónu dost problému blízko… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 17.10.2018 15:57
Na vše co jsi se mě ptal jsem doložil konkrétním… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 17.10.2018 15:16
Nikdy jsem neřekl že místo musíš nechat VŽDY jako… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Adi

    Adi

    37.48.32.XXX
    Je to tak. RB má tuto sezónu dost problému blízko motoru, ale za ty výrobce nemůže. Namátkou: Spojka v Monze, spojka výfuku v Rakousku. Zvláštní případ skrtici klapky v kvalifikaci v Japonsku, kde to opět vypadá na chybu RB ne R. Dále třeba špatně namontovane MGU - K v Monacu, které téměř Riccimu zhatilo vítězství... jojo. Ukazovat na Renault a za vše ho vinit je dlouhodobá taktika RB, uvidíme jak se to bude líbit příští rok Hondě. A to nemluvím o těch dvou šašcích Richtrovi a Královi, kteří svoji nenávist vůči Renaultu vůbec neskryvaji a jsou v tomto stejně směšní jako fracek Max....

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Instalace nebo smůla sníží výkon motoru? Tak to nevím, co teprve dělají za šaškárny ve vlastní továrně a u Mekáčů. 11

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Jenom se zeptám, už jsi našel to konkrétní pravidlo podle kterého tvrdíš že volné místo na trati musíš ponechat VŽDY? Podle mě je to nesmysl a nějak se k tomu konkrétnímu pravidlu od posledně nemáš.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Aha, ty si pořád myslíš, že místo na trati se nechávat nemusí, že ti ho mám hledat? Potom, co jsem ocitoval tvé výroky, ve kterých vytváříš vyjímky z toho, pro tebe neexistujícího pravidla, jsem čekal, že jsi si uvědomil, že v něj věříš.
        Nebo jak to máš? Pravidlo neexistuje, ale vyjímky z něj ano? 11

        + 1 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Nikdy jsem neřekl že místo musíš nechat VŽDY jako ty, mluvil jsem o rovince a pak v zatáčce o tom jak to vysvětloval Charllie. Pořád jsi se na to odvolával tak by mě zajímalo jaké konkrétní pravidlo máš na mysli ty. Ale jestli místo toho zase budeš psát všechno možné ale konkrétně k pravidlu o kterém mluvíš ty nic, tak nemáme o čem a mě utvrdíš akorát v tom že ty si "fakta" jen modeluješ aby ti to sedělo, ale když na to přijde, skutek utekl.

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Aha, tak ono tam je, ale jen na rovince a návratu na trať???
            Jestli je v pravidlech, že se má nechat místo na trati, pokud je soupeř významnou částí vozu a nejsou tam popsané vyjímky, pak snad platí, ikdyž tam slovíčko "vždy" není.
            Jestli máš pocit, že tam takové pravidlo není vůbec a jezdci na trati si můžou dělat co chtějí, pak nekritizuj Vettela za každou kolizi.
            Vyjádři se jasně. Na ty tvoje právnické kličky nejsem zvědavý. Má se nechávat místo na trati? Nebo se má jen v 5-ti tebou vyjmenovaných situacích (na rovince, na vnitřku zatáčky, na vnějšku v zatáčce, která má velký poloměr, při návratu na trať nebo když je ten na vnějšku o kousek vepředu). Nebo teď už to není 5 vyjímek, ale jen 2?
            Tak řekni, jak to podle tebe je. Pokud se potřebuješ jen s někým hádat, zkus to doma. 03

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              85.70.164.XXX
              Na vše co jsi se mě ptal jsem doložil konkrétním pravidlem či jsem ti sehnal tabulku. Jasně jsem ti opsal konkrétní pravidlo kterým se Verstappen dopustil když se nebezpečně vrátil na trať. Ty mi nejsi schopen říci ani o kterém pravidlu konkrétně hovoříš když mi oponuješ tím že tvrdíš že místo na trati musíš nechat druhému VŽDY! Tak rovnou napiš že to nevíš, hledat ani zjišťovat to nebudeš, ale budeš to tu tvrdit protože ... ani nevím proč!

              + 3 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Jediné, co jsi za poslední dobu doložil, bylo pravidlo o bezpečném vracení na trať, které nikdo nezpochybňoval. Pouze jsem popisoval, co je na tom pravidle to "nebezpečné" vracení. Tvoje vyjímky jsi nikde nedoložil. Ani jednu.
                Tabulku jsi hodil jednu, aniž by na ní bylo napsáno, co vlastně ukazuje. Jestli čísla znamenají počet káv, co si dali mechanici, nebo kolikrát kdo zašel na záchod. Ani jsi nepopíral, že nejde o žádná měření, ale něčí dojmy bez komentáře, jak ke svým dojmům někdo přišel.
                O jakém pravidlu mluvím jsem napsal několikrát a protože si ani teď nedokázal říct, co je na něm špatně a opět ignoruješ to co jsem mnohokrát napsal, jde ti jen o to se někde odreagovat od svých problémů. Sorry, na rozdíl od tebe musím i pracovat a nemám čas psát desítky komentářů o ničem pod každý článek. Pokud to bude o F1, někdy si čas najdu. Na bláboly o tom, co mám nebo nemám podle tebe psát, čas nemám.
                Měj se.

                + 0 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Situs

                  Situs

                  85.70.164.XXX
                  Ano, provinění Verstapena jsem jasně doložil proti tvé nevoli [odkaz na stránku] , to že tvrdíš že místo musíš ponechat vždy je nesmysl, ale klidně si v tom žij. Já alespoň vím že ostatní musejí dle tebe argumentovat a dokládat, ty za to můžeš jen tvrdit a když se tě na to optám tak dokládat nic nebudeš a jen se budeš hádat. Také už nebudu na tvé dotazy nic dokládat, teď již to považuji za ztrátu času.

                  Tvé tvrzení že jezdec je povinen ponechat místo VŽDY označuji za tvrzení lživé a jelikož jsi ani nepředložil na rozdíl ode mne o jakém konkrétním pravidle hovoříš, nemá smysl to dál pitvat. Škoda že fakta tě při argumentaci hodně míjejí.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Ty mluvíš o jednom pravidle, které nikdo nerozporuje a neřeší. Já o jiném, ke kterém jsi nedoložil ani jeden odkaz k tebou uvedeným vyjímkám a ani žádný odkaz k tomu, že to neplatí vždy. Takže mi opět vyčítáš co děláš sám a zase se bavíš jen o tom, co mám psát. Sorry končím. Na nesmysly fakt čas nemám.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Situs

                      Situs

                      85.70.164.XXX
                      Vždyť jsme teď řešili pouze přečin Verstappena, co zas lžeš?! O tom jsme se bavili a já ti to doložil konkrétně a detailně, Verstappen konkrétně dostal penalizaci pro porušení pravidel 27.3 sportovních pravidel (Should a car leave the track the driver may re-join, however, this may only be done when it is safe to do so and without gaining any lasting advantage). Ty tu tvrdíš že místo musíš ponechat VŽDY, proč mi teda neřekneš o kterém pravidle ve sportovním řádu je řeč? Takové pravidlo podle mě neexistuje, tak jestli existuje tak mi ho ukaž nebo tu přestaň šířit bludy 03 To co tu píšeš je jen tvá víra, já předložil fakta.

                      + 2 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        Zase lžeš......

                        + 0 / − 3

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Situs

                          Situs

                          85.70.164.XXX
                          Takže jsi takové pravidlo které by ti to potvrdilo nenašel co? 11 Však kdyby to bylo tak černobílé jak tvrdíš tak by nikdy nebylo o čem, ale to ti očividně nedochází.

                          + 1 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

Oscar Piastri vyhrál podivný trénink v Suzuce

První trénink přerušen po nehodě, v druhém se víc stálo než jezdilo. Vyhrál ho Piastri

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama