DISKUZE K ČLÁNKU "Od Verstappena to není fér, když kritizuje pouze motor," hájí se technický ředitel Renaultu
Technickému řediteli Renaultu Bobovi Bellovi se nelíbí přístup Maxe Verstappena, který z nedostatečné konkurenceschopnosti viní pouze francouzský motor.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Od Verstappena to není fér, když kritizuje pouze motor," hájí se technický ředitel Renaultu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Adi
16:39 17.10.2018 37.48.32.XXXJe to tak. RB má tuto sezónu dost problému blízko motoru, ale za ty výrobce nemůže. Namátkou: Spojka v Monze, spojka výfuku v Rakousku. Zvláštní případ skrtici klapky v kvalifikaci v Japonsku, kde to opět vypadá na chybu RB ne R. Dále třeba špatně namontovane MGU - K v Monacu, které téměř Riccimu zhatilo vítězství... jojo. Ukazovat na Renault a za vše ho vinit je dlouhodobá taktika RB, uvidíme jak se to bude líbit příští rok Hondě. A to nemluvím o těch dvou šašcích Richtrovi a Královi, kteří svoji nenávist vůči Renaultu vůbec neskryvaji a jsou v tomto stejně směšní jako fracek Max.... -
-
-
Mike17
14:46 17.10.2018 185.149.130.XXXAha, ty si pořád myslíš, že místo na trati se nechávat nemusí, že ti ho mám hledat? Potom, co jsem ocitoval tvé výroky, ve kterých vytváříš vyjímky z toho, pro tebe neexistujícího pravidla, jsem čekal, že jsi si uvědomil, že v něj věříš.
Nebo jak to máš? Pravidlo neexistuje, ale vyjímky z něj ano?-
Situs
15:16 17.10.2018 85.70.164.XXXNikdy jsem neřekl že místo musíš nechat VŽDY jako ty, mluvil jsem o rovince a pak v zatáčce o tom jak to vysvětloval Charllie. Pořád jsi se na to odvolával tak by mě zajímalo jaké konkrétní pravidlo máš na mysli ty. Ale jestli místo toho zase budeš psát všechno možné ale konkrétně k pravidlu o kterém mluvíš ty nic, tak nemáme o čem a mě utvrdíš akorát v tom že ty si "fakta" jen modeluješ aby ti to sedělo, ale když na to přijde, skutek utekl.-
Mike17
15:44 17.10.2018 185.149.130.XXXAha, tak ono tam je, ale jen na rovince a návratu na trať???
Jestli je v pravidlech, že se má nechat místo na trati, pokud je soupeř významnou částí vozu a nejsou tam popsané vyjímky, pak snad platí, ikdyž tam slovíčko "vždy" není.
Jestli máš pocit, že tam takové pravidlo není vůbec a jezdci na trati si můžou dělat co chtějí, pak nekritizuj Vettela za každou kolizi.
Vyjádři se jasně. Na ty tvoje právnické kličky nejsem zvědavý. Má se nechávat místo na trati? Nebo se má jen v 5-ti tebou vyjmenovaných situacích (na rovince, na vnitřku zatáčky, na vnějšku v zatáčce, která má velký poloměr, při návratu na trať nebo když je ten na vnějšku o kousek vepředu). Nebo teď už to není 5 vyjímek, ale jen 2?
Tak řekni, jak to podle tebe je. Pokud se potřebuješ jen s někým hádat, zkus to doma.-
Situs
15:57 17.10.2018 85.70.164.XXXNa vše co jsi se mě ptal jsem doložil konkrétním pravidlem či jsem ti sehnal tabulku. Jasně jsem ti opsal konkrétní pravidlo kterým se Verstappen dopustil když se nebezpečně vrátil na trať. Ty mi nejsi schopen říci ani o kterém pravidlu konkrétně hovoříš když mi oponuješ tím že tvrdíš že místo na trati musíš nechat druhému VŽDY! Tak rovnou napiš že to nevíš, hledat ani zjišťovat to nebudeš, ale budeš to tu tvrdit protože ... ani nevím proč!-
Mike17
16:15 17.10.2018 185.149.130.XXXJediné, co jsi za poslední dobu doložil, bylo pravidlo o bezpečném vracení na trať, které nikdo nezpochybňoval. Pouze jsem popisoval, co je na tom pravidle to "nebezpečné" vracení. Tvoje vyjímky jsi nikde nedoložil. Ani jednu.
Tabulku jsi hodil jednu, aniž by na ní bylo napsáno, co vlastně ukazuje. Jestli čísla znamenají počet káv, co si dali mechanici, nebo kolikrát kdo zašel na záchod. Ani jsi nepopíral, že nejde o žádná měření, ale něčí dojmy bez komentáře, jak ke svým dojmům někdo přišel.
O jakém pravidlu mluvím jsem napsal několikrát a protože si ani teď nedokázal říct, co je na něm špatně a opět ignoruješ to co jsem mnohokrát napsal, jde ti jen o to se někde odreagovat od svých problémů. Sorry, na rozdíl od tebe musím i pracovat a nemám čas psát desítky komentářů o ničem pod každý článek. Pokud to bude o F1, někdy si čas najdu. Na bláboly o tom, co mám nebo nemám podle tebe psát, čas nemám.
Měj se.-
Situs
16:25 17.10.2018 85.70.164.XXXAno, provinění Verstapena jsem jasně doložil proti tvé nevoli [odkaz na stránku] , to že tvrdíš že místo musíš ponechat vždy je nesmysl, ale klidně si v tom žij. Já alespoň vím že ostatní musejí dle tebe argumentovat a dokládat, ty za to můžeš jen tvrdit a když se tě na to optám tak dokládat nic nebudeš a jen se budeš hádat. Také už nebudu na tvé dotazy nic dokládat, teď již to považuji za ztrátu času.
Tvé tvrzení že jezdec je povinen ponechat místo VŽDY označuji za tvrzení lživé a jelikož jsi ani nepředložil na rozdíl ode mne o jakém konkrétním pravidle hovoříš, nemá smysl to dál pitvat. Škoda že fakta tě při argumentaci hodně míjejí.-
Mike17
16:41 17.10.2018 185.149.130.XXXTy mluvíš o jednom pravidle, které nikdo nerozporuje a neřeší. Já o jiném, ke kterém jsi nedoložil ani jeden odkaz k tebou uvedeným vyjímkám a ani žádný odkaz k tomu, že to neplatí vždy. Takže mi opět vyčítáš co děláš sám a zase se bavíš jen o tom, co mám psát. Sorry končím. Na nesmysly fakt čas nemám.-
Situs
16:46 17.10.2018 85.70.164.XXXVždyť jsme teď řešili pouze přečin Verstappena, co zas lžeš?! O tom jsme se bavili a já ti to doložil konkrétně a detailně, Verstappen konkrétně dostal penalizaci pro porušení pravidel 27.3 sportovních pravidel (Should a car leave the track the driver may re-join, however, this may only be done when it is safe to do so and without gaining any lasting advantage). Ty tu tvrdíš že místo musíš ponechat VŽDY, proč mi teda neřekneš o kterém pravidle ve sportovním řádu je řeč? Takové pravidlo podle mě neexistuje, tak jestli existuje tak mi ho ukaž nebo tu přestaň šířit bludy To co tu píšeš je jen tvá víra, já předložil fakta. -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek