DISKUZE K ČLÁNKU

Williams potvrdil mladého Russella jako svého jezdce pro sezónu 2019

Dvacetiletý Brit byl jmenován závodním jezdcem týmu Williams Racing. Svůj životní sen započne Velkou cenou v Austrálii příští rok.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Williams potvrdil mladého Russella jako svého jezdce pro sezónu 2019

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 15.10.2018 10:38 Vložte komentář

Nejlepší názory

» airwar1939 (Hlasoval 1 člověk) 13.10.2018 21:04
Pozor Lewis Hamilton byl z produkce Mercedesu,… »
» SergioPÉREZ (Hlasoval 1 člověk) 14.10.2018 16:40
Hlavně Russel k sobě nesmí dostat Ocona!!! a bude… »
» Lahva (Hlasoval 1 člověk) 12.10.2018 16:56
Už si vybírá, jestli BMW a nebo Audi v DTM.. »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Dobrá volba, v F2 se dobře předvádí 03 Navíc teď bude už platit to dovažování sedaček, tak by jeho výška/váha neměla být takovým problémem. Snad si k němu vyberou Ocona, ale jestli ho chce Mercedes upsat jen na rok tak pro Williams to může být oprávněná překážka.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.149.XXX
    Hlavně Russel k sobě nesmí dostat Ocona!!! a bude to Ok!

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    Rozhodnutí Williamsu angažovat talentovaného jezdce z produkce Mercedesu vnímám jako jisté prozření týmu, který si uvědomuje že maldí neschopní platiči jsou cestou do pekel. A také věřím že nejde jen o angažmá jezdce, že na pozadí bude i technická pomoc Mercedesu, která snad povede ke zlepšení výkonnosti Williamsu, po vzoru Sauberu letos. Bez technické pomoci a lepší výkonnosti Williamsu by angažování Russella nedávalo smysl ani pro samotný Mercedes.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Zix.

    Zix.

    78.102.247.XXX
    Docela by mě zajímalo jestli to je díky Mercedesu nebo jestli má nějaký sponzory. Od Mercedesu by to totiž byla docela blbost když nedokážou zajistit fleka nadějnýmu a už trochu zkušenýmu Oconovi a ztratili kvůli tomu Wehrleina.

    Ale rozhodně vítám Russella, lepší než ta ruská sestava co hrozila.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • ArtaBAN

      ArtaBAN

      46.39.169.XXX
      ... oni ho ani tak neztratili,spis on sam usoudil ze pokud pujde pryc bude mit lepsi vyhlidky.Ted uz jenom ocekavam ,ze Willici ohlasi prichod Erika a vsichni budou spokojeni ...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Proč by to byla od Mercedesu blbost. Ocon je sice už slušně vyježděný, ale jeho fyzické parametry - především výška, jsou hendikepem. Krom toho Mercedes má jezdce na příští sezonu, a pravděpodobně i na sezonu 2020, a odkládat Ocona na dva roky zrovna do Williamsu nemá moc smysl ani pro Ocona... a za ty dva roky už Russell bude připraven pro Mercedes.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • juras

      juras

      90.177.218.XXX
      Tak ono to je cele trochu absurdni...Mercedes i Ferrari si zacali po vzoru Redbullu budovat "druhe" tymy a zacali pracovat s mladymi nadejnymi jezdci ktere berou ppd smlouvu.
      Coz o to, myslenka jiste dobra...ale oni tech mladych pilotu maji tolik ze je nemozne jim vsem zajistit uz jen misto v F1...natoz v konkurenceschopnem tymu.
      Urcite ne vsichni jsou novy sampioni, ale zas na druhou stranu tech nadejnych pilotu je dost...a dnes urcite nikdo nevi jestli novym sampionem bude Ocon nebo treba nyni pretrasany Russell.

      Situace se meni pomerne rychle...treba loni se mluvilo jako o supertalentu o Norrisovi, vypadalo to ze McLaren ma v ruce diamant. A letos Norris takovy suveren uz zdaleka v F2 neni...treba prave Russell ho zastinil.

      Jinak to vypada ze u Williamsu bojuji s tim ze nechteji byt prilis zavisli na Mercedesu, ale aby otocili kormidlo spravnym smerem zas potrebuji vetsi pomoc Mercedesu nez doted.
      Hodne bude zalezet jestli Williams po odchodu Martini dokaze nejen zalepit diru v rozpoctu, ale prijit i novou image ktera je podle me dnes z pohledu zajmu divaku i sponzoru dulezita.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        Ahoj chlapče, bylo zde smutno, bez tebe. 03

        Já vidím v počínání Mercedesu logiku, Russell potřebuje dva roky vyjezdit ve formuli 1, a tohle je dobré řešení, pak ho může nasadit do prvního vozu.

        To že má Mercedes více talentovaných mladíků je logické, není možné 10 let sázet na jednoho a pak zjistit, že se sázka nezdařila. U Ocona si myslím, že jeho případné angažná v DTM či v zámoří je logičtější, než v F1, proti němu v F1 hraje jeho výška.

        U Norrise si myslím že letošní sezona v F2 ukázala že talent rozhodně má, v první sezoně bojoval o titul, o který přišel cca. 2 svejmě chybama a také chybama několika soupeřů, ale to ke sportu patří. Rozhodně talent má a tu šanci si dle mě u McLarenu zaslouží.

        U Williamsu by větší spolupráce s Mercedesem měla logiku, posune se vývoj vozu a ušetří jim to prostředky, v současném rozpoložení zákaznický tým an boj o čelo nemá, a tohle je nejlepší způsob jak si zvýšit konkurenceschopnost ve středu pole. A nikde není řečeno že zde Mercedes bude i po roce 2020 jakožto tým, pak by se z Williamsu mohl stát tým s podporou automobilky.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • juras

          juras

          90.177.218.XXX
          Chlapce...hezky osloveni.

          No kolika mladym pilotum a svym odchovancum dal Mercedes moznost?

          Zadneho nevidim...

          Kdyz se rozhodl necekane skoncit Nico Rosberg, koupili Bottase (a to doslova), v dobe kdy skocil Michael koupili jednu z nejvetsich hvezd (Hamiltona).

          Zatim Mercedes mladym pilotum jen slibuje.

          Jestli jsem dobre cetl Russell oslovil Williams sam a podepsal viceletou smlouvu.I kdyz stale patri do programu mladych pilotu Mercedesu.

          Norris bezpochyby talentovany je, ale osobne si myslim ze talentovanych pilotu jsou plne nizsi serie monopostu. Nekdo z nich ale nedava zavodeni 100%, jiny nedostane vubec sanci v dobrem tynu, nekdo proste neni ve spravny cas na spravnem miste.

          Co treba soudis o Verstappenovi? Ze ma talent neni pochyb, ale pokud nebude pri zavodeni pouzivat hlavu nikdy se sampionem ani nemusi stat.

          Williams nyni moc na vyber nema...vyuzit tesnejsi spoluprace s Mercedesem je asi jedina sance jak pokracovat v F1. Na vitezstvi a tituly to nebude...na to musi byt v soucasne F1 tym tovarni (nebo min. Exkluzivni podporu vyrobce motoru).

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.141.XXX
            Pozor Lewis Hamilton byl z produkce Mercedesu, ale z doby kdy ještě spolupracovali s McLarenem, takže v podstatě v roce 2012 přetáhli svého jezdce. S koncem Nica to bylo složitější, tehdy nikoho opravdu schopného neměli (Weherein na to bohužel asi neměl). A Bottas spadal pod Wolfa, logiku to mělo, a to co od něho Mercedes potřebuje, je schopen si plnit 100%.

            Všimni si, že letos i RedBull má problén najít schopné jezdce ze svého portfolia. Teď Ocon vypadá dobře, ale proti němu hraje ta výška. Další věc je, že pokud půjde Mercedes i od FormuleE, tak to se uživí hned dva jezdci.

            Psát se může cokoli, i Strola brali "podle talentu". Williams bral jezdce podle peněženky, pokud teď vzal Russella, tak za tím něco bude, a nemyslím tím talent (i když ten nepochybně má), talentovaný pilot jezdící v popelnici by jim byl k ničemu.

            Norris talent nepochybně má, F4 titul v první sezoně, F3 titul v první sezoně, F2 boj o titul v první sezoně, ve voze McLaren si při volných trénincích nevedl špatně. Ale klidně může zapadnout, každý rok máš vždy vítěze F4, F3 a F2, ale mistr světa F1 je jen jeden, a za posledních 10 let byly celkem tři.

            Pokud jde o Maxe myslím že jezdí dost na limitu, takže se jeví jako rychlý, ale při stylu jízdy logicky často chybuje. A bohužel je dost hloupej a chybí mu sebereflexe. Není problém udělat chybu, a není to nic hloupého udělat chybu, ale hloupé je se z ní nepoučit, a to Max zjevně neumí, a tak i ve čtvrté sezoně, dělá tytéž pitomosti.

            Já třeba Lewise nijak moc nemusím, ale je vidět, že hodně dospěl, a těm hloupostem z let dřívějších se už umí vyhnout. Max má šanci na titul, pokud bude mít RB dominantní vůz.

            Pokud jde o Williams, přesně jak píšeš, na titul to při tom rozpočtu a jako zákaznický tým nebude, ale dá se stabilizovat tým a počkat na den kdy se stane zajímavý pro nějakou automobilku.

            Toho chlapce jsem nemyslel zle, věk je jedna věc, mě je 45 let, ale hlavu mám nastavenou jinak, takže většina mých kolegů mě obvykle tipuje o deset let méně... což je přiznejme si to ta lepší varianta.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • juras

              juras

              90.177.218.XXX
              Vsak ja toho chlapce beru jako kompliment...

              No Hamilton je snad objevem Rona Dennise, ne? I kdyz v te dobe existoval tym McLaren - Mercedes Hamilton byl podporovany Dennisem...a Mercedes si ho musel normalne koupit...urcite je to naprosto jina situace nez nyni s mladiky Wehrleinem, Oconem a Russellem...ti jsou pod dlouhodobymi smlouvami...a nemuzou podepsat s kym chteji. To same plati o mladych pilotech Redbullu a Ferrari.

              Ano, Bottas byl pod managmentem v kterem byl jednim z sefu Wolff. Ale nejsem si jisty zda Wolff pote co ziskal podil a stal se sefem Mercedesu F1 nemusel prodat podil ve Williamsu a skoncit v manazerskym tymu.

              Jiste to bylo v okamziku kdy Nico Rosberg slozite...ale podle volby (Bottas) je videt ze Werhleinovi tehdy neverili. V porovnani dnes Ferrari udelalo odvazne rozhodnuti s Leclercem, podle me je to naznak toho ze uz moc neveri ve Vettela.

              Redbull uz odvazne rozhodnuti udelal...dat sanci mladymu Verstappenovi bylo hodne velke riziko.

              I kdyz Mercedes poslednich 5 let v F1 dominuje...zjevne tedy volba pilotu musi byt uvazliva aby tym nemrhal technickou nadvladou.

              S hodnocenim Verstappena nic nez souhlasim.

              Podobne s Hamiltonem...ani muj oblibenej pilot to neni...ale opravdu hodne dospel (zavodnicky). Dnes je to videt hlavne v porovnani s Vettelem.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jon

                jon

                37.188.178.XXX
                Jen menší korekce. Lewis měl v McLarenu platný kontrakt do konce roku 2012, který dodržel a pouze u McL neprodloužil. Mercedes pouze přeplatil jeho gáži.
                Pokud se jedná o podporu jeho osoby pd Mercedesu. Našel ho Ron Dennis, o jeho jezdecký vývoj se staral Ron Dennis, ale platil to Mercedes. Respektive kdyby ho neměl v oblibě Norbert, v roce 2007 by si vedle Alonsa určitě nezajezdil.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • juras

                  juras

                  90.177.218.XXX
                  Nemyslel jsem to tak ze Mercedes musel Hamiltona vykoupit...ale vlastne zaplatil hodne penez za spickoveho pilota...ackoliv ma program mladych nadejnych pilotu.
                  I kdyz ono je otazka od kdy bezi tenhle program, kdy jsou piloti pod smlouvou Mercedesu.
                  Hamiltona nasel a podporoval Ron Dennis...nemyslim ze je presne tvrdit ze Mercedes to platil. Tehdy to byl tym McLaren - Mercedes...a Mercedes neplatil vsechno, byt nejvetsi cast (tady je jeste dulezite konstatovat ze jedna cast je tym F1 a samostatna kapitola je vyvoj a vyroba motoru).
                  Myslim ze Hamilton by mel byt oznacovan spravne jako chranenec Rona Dennise, ostatne mam dojem ze Ron Dennis mel tehdy rozhodovaci pozici ohledne jezdeckeho slozeni. Byt prirozene Mercedes se k tomu jiste mel pravo vyjadrovat.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • airwar1939

                    airwar1939

                    176.74.141.XXX
                    Jak to bylo přesně z Hamiltonem a jeho mládežnickým vývojem nevím přesně, ale McLaren a Mercedes velice úzce spolupracovali od roku 1995 a Hamilton přišel v roce 2007, takže určitě nějaký vliv na jeho vývoj měl i Mercedes. Sám Hamilton vzpomíná na to že některé "potentáty" Mercedesu zná již od juniorských let.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
            • juras

              juras

              90.177.218.XXX
              Jeste k te smlouve Russella s Williamsem...jelikoz je Russell pod smlouvou s Mercedesem, urcite musel Mercedes vse posvetit. Jestli je ale pravda co se pise (ze Russell sam volal Lowovi a jednal v Grove sam, ze podepsal viceletou smlouvu) je to docela vyjimecne.
              Doufam ze Williams bude mit pristi rok poradny auto...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • Zix.

        Zix.

        78.102.247.XXX
        Ano je dobře že mají více jezdců a je to logický. Sázet na 1 by byla kravina.

        Já spíš ale nechápu jakej má smysl aby Wehrlein i Ocon jezdili 2 roky, konečně se trochu vyjezdili a pak nic? To logiku nedává.
        A pokud brzo neodejde Bottas nebo Hamilton, tak kam by potom dali Russella? Taky by musel odejít protože by mu nesehnali místo? Hlavně že před pár lety nepomohli novým týmům, který všechny krachly.

        Sice tehdy oba měli za sebou jen 1 rok, ale hlavně že když bylo u Mercedesu volno tak vzali Bottase, který do tý doby k nim nepatřil.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • juras

          juras

          90.177.218.XXX
          Tos tedy spatne pochopil...

          Sam si stezujes ze talentonany Ocon nema misto, ze Werhlein opustil F1.

          Redbull, Ferrari a Mercedes maji sve "Akademie" a stahuji pod smlouvu talentovane mlade piloty...pro ne je to jiste dobre...ale pro ty mlade? Myslim ze priklad Ocona a Werhleina je videt ze dva talentovani piloti se mozna nikdy v F1 neprosadi...protoze jim svazuje do jiste miry ruce jejich smlouva.

          V F1 chybi tymy...mist je malo, na jednu stranu F1 tim uzavrenim ziskala exkluzivitu a doslo zatim k castecnemu zajisteni tymu...ale kdysi se musela jezdit dokonce predkvalifikace a kazdy rok to bylo o tom jestli nekdo da dohromady tym a prihlasi se do F1. A automobilky byly v dlouhodobem horizontu jen zlomkem tymu ktere v F1 pusobily.

          Jak ja to vidim...F1 po odchodu Bernieho stale jeste hleda sebe sama. Castecne se mi zmeny libi, ale porad vidim ze se boji udelat nektera razna rozhodnuti bez ohledu na to ze se to nekomu nelibi. Ono vzdycky se neco nekomu nebude libit, a podle me treba co se Ferrari tyce...prirozene ze F1 je temer rovna F1...ale uprimne...kdo by byl zvedavej na zavody kde by jezdila treba tretina monopostu Ferrari? Podle me i samotne tymy by mely pochopit ze F1 by mela byt o soutezeni...a kdyz ma nekdo trikrat vic penez nez vetsina startovniho pole...zavody se stavaji nudnymi. F1 neni LeMans...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Zix.

            Zix.

            78.102.247.XXX
            To s tím Mercedesem chápu, jen nechápu angažování novýho pilota, když stejně pro něj po nějakým vzrůstu nebudou mít místo - max. že by Bottas nebo Hamilton z Mercedesu odešli.
            Mladíci to mají jinak dost těžký, ono bez těhle programů musejí mít hromadu peněz a nebo velký štěstí. Jinak skončej v jiný sérii mimo F1 a musí doufat v zázrak v budoucnu, kterej se povedl třeba Bourdaisovi, Hartleymu a našli by se další.
            To co se stalo Werleinovi a nejspíš Oconovi je paradox, ale nic s tím nenadělají a musejí doufat že jim Mercedes něco zajistí jindy. Nebo odejít, což Wehrlein po ztraceným roce udělal, ale asi to nebude nic levnýho, tedy né pro každýho.

            To že není dostatek týmů a jezdců je tím, že je F1 moc drahá. Jinak by se určitě našlo dost nezávislých týmů, který by to rádi zkusili.
            Je to ale celkově vývojem a bohužel těma automobilkama, který do svýho týmu cpou obrovský peníze, který soukromý tým bez firmy mimo F1 těžko vezme.
            A i kdyby náhodou ten soukromý tým ty peníze měl, tak by stejně musel sehnat automobilku na motory - u kterých logicky jdou nejlepší a nejnovější hlavním týmům a až poté zákazníkům.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • airwar1939

              airwar1939

              176.74.141.XXX
              Já osobně bych v tom co se stalo Weherleinovi nebo Oconovi neviděl žádnou tragedii, Mercedes jim pomohl se dostat hodně vysoko, a to že se nedokázali stát dostatečně zajímavýmy, aby po nich jiný tým sáhnul, není chyba Mercedesu. Nemyslím si že jim ty smlouvy svazovali ruce, to je spíše takové diplomatické klišé, kdyby byli o 0,2 sekundy na kolo rychlejší než zbytek pole, sáhne po nich každý.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Zix.

                Zix.

                78.102.247.XXX
                U Ocona přiznalo více týmů, že ho nevezmou protože patří Mercedesu. Tedy by byla kravina pomáhat konkurenci.
                U Werhleina nevím jaký měl šance, ale jakmile se před pár dny od Mercedesu odešel tak je hned 1 z hlavních kandidátů u Toro Rosso.
                Tedy asi nebude pravda to co píšeš. 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Sebastian Vettel v USA neměl opět štěstí

"Rychlost na vítězství v Austinu jsem měl," lituje Vettel +VIDEO

Kevin Magnussen a Esteban Ocon se radovali z bodů pouhou chvíli (ilustrační foto)

Ocon a Magnussen byli po závodě v Austinu diskvalifikováni

Kimi Räikkönen v kvalifikaci v Singapuru

PROHLÁŠENÍ po závodě: U Ferrari slaví, Mercedes hodnotí svoji strategii

Sergio Pérez byl v Austinu na rovinkách nejrychlejší

Nejvyšší rychlosti: Pérez přes 340 km/h, Vettel ztrácel 2 km/h, McLaren téměř 14 km/h

Kimi Räikkönen po pěti letech vystoupal na nejvyšší stupínek

Po pěti letech vyhrává závod Räikkönen, Hamiltonova korunovace odložena

Lewis Hamilton s Mercedesem v Austinu

Nejrychlejší kolo závodu předvedl Hamilton před Verstappen a Vettelem

reklama
  • Pátek

    • 1. Trénink (17:00 - 18:30)
    • 2. Trénink (21:00 - 22:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (17:00 - 18:00)
    • Kvalifikace (20:00 - 21:00)
  • Pondělí

    • Závod (20:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. RÄ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama