DISKUZE K ČLÁNKU Williams potvrdil mladého Russella jako svého jezdce pro sezónu 2019

Dvacetiletý Brit byl jmenován závodním jezdcem týmu Williams Racing. Svůj životní sen započne Velkou cenou v Austrálii příští rok.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Williams potvrdil mladého Russella jako svého jezdce pro sezónu 2019

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 15.10.2018 10:38 Vložte komentář

Nejlepší názory

» airwar1939 (Hlasoval 1 člověk) 13.10.2018 21:04
Pozor Lewis Hamilton byl z produkce Mercedesu,… »
» SergioPÉREZ (Hlasoval 1 člověk) 14.10.2018 16:40
Hlavně Russel k sobě nesmí dostat Ocona!!! a bude… »
» Lahva (Hlasoval 1 člověk) 12.10.2018 16:56
Už si vybírá, jestli BMW a nebo Audi v DTM.. »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Situs

Situs

85.70.164.XXX
Dobrá volba, v F2 se dobře předvádí 03 Navíc teď bude už platit to dovažování sedaček, tak by jeho výška/váha neměla být takovým problémem. Snad si k němu vyberou Ocona, ale jestli ho chce Mercedes upsat jen na rok tak pro Williams to může být oprávněná překážka.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Zix.

Zix.

78.102.247.XXX
Ono je otázka jaký je jednání s Mercedesem. Taky totiž asi nevěděj co chtěj pořádně. Nejdřív tvrdili jak ho pustěj a pak najednou že ne, protože bude vítězit pro ně.

Dál je otázka jaký podmínky ty mateřský týmy chtěj a jestli se teda raději nevyplatí vzít pilota, který nikomu nepatří. Ale do toho my obyčejný fanoušci nevidíme.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.149.XXX
Hlavně Russel k sobě nesmí dostat Ocona!!! a bude to Ok!

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Jak to bylo přesně z Hamiltonem a jeho mládežnickým vývojem nevím přesně, ale McLaren a Mercedes velice úzce spolupracovali od roku 1995 a Hamilton přišel v roce 2007, takže určitě nějaký vliv na jeho vývoj měl i Mercedes. Sám Hamilton vzpomíná na to že některé "potentáty" Mercedesu zná již od juniorských let.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

90.177.218.XXX
Nemyslel jsem to tak ze Mercedes musel Hamiltona vykoupit...ale vlastne zaplatil hodne penez za spickoveho pilota...ackoliv ma program mladych nadejnych pilotu.
I kdyz ono je otazka od kdy bezi tenhle program, kdy jsou piloti pod smlouvou Mercedesu.
Hamiltona nasel a podporoval Ron Dennis...nemyslim ze je presne tvrdit ze Mercedes to platil. Tehdy to byl tym McLaren - Mercedes...a Mercedes neplatil vsechno, byt nejvetsi cast (tady je jeste dulezite konstatovat ze jedna cast je tym F1 a samostatna kapitola je vyvoj a vyroba motoru).
Myslim ze Hamilton by mel byt oznacovan spravne jako chranenec Rona Dennise, ostatne mam dojem ze Ron Dennis mel tehdy rozhodovaci pozici ohledne jezdeckeho slozeni. Byt prirozene Mercedes se k tomu jiste mel pravo vyjadrovat.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

37.188.178.XXX
Jen menší korekce. Lewis měl v McLarenu platný kontrakt do konce roku 2012, který dodržel a pouze u McL neprodloužil. Mercedes pouze přeplatil jeho gáži.
Pokud se jedná o podporu jeho osoby pd Mercedesu. Našel ho Ron Dennis, o jeho jezdecký vývoj se staral Ron Dennis, ale platil to Mercedes. Respektive kdyby ho neměl v oblibě Norbert, v roce 2007 by si vedle Alonsa určitě nezajezdil.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

90.177.218.XXX
Podle me v Redbullu sazi na Verstappena...proto nechali jit Ricciho. Ted budou brat k Verstappenovi mladsi piloty, Verstappen bude ten od koho cekaji titul. Verim ze Honda se s tim popasuje...ale je otazka jestli Redbull bude mit takovou technickou prevahu jako v letech 2010-2013. Podle me uz ne...tehdy se to vsechno seslo...Neweyho skvele aero, ten figl s mapovanim motoru Renault. Motory byly tehdy co se vyvoje tyce zmrazene. Ted jeste porad motorari neustale posouvaji motory vys...a vzhledem k slozitosti motoru a tomu ze to jsou hybridy budou motory hrat i v dalsich letech zasadni roli. A Honda porad jeste dohani ztratu. Krome toho nemusi byt vsechno ruzove...protoze Redbull taky neni optimalni partner...leda by se u nich neco zmenilo...a tomu neverim, protoze tam jsou stejni lide (Marko, Horner).

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

90.177.218.XXX
01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

90.177.218.XXX
Jeste k te smlouve Russella s Williamsem...jelikoz je Russell pod smlouvou s Mercedesem, urcite musel Mercedes vse posvetit. Jestli je ale pravda co se pise (ze Russell sam volal Lowovi a jednal v Grove sam, ze podepsal viceletou smlouvu) je to docela vyjimecne.
Doufam ze Williams bude mit pristi rok poradny auto...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

90.177.218.XXX
Vsak ja toho chlapce beru jako kompliment...

No Hamilton je snad objevem Rona Dennise, ne? I kdyz v te dobe existoval tym McLaren - Mercedes Hamilton byl podporovany Dennisem...a Mercedes si ho musel normalne koupit...urcite je to naprosto jina situace nez nyni s mladiky Wehrleinem, Oconem a Russellem...ti jsou pod dlouhodobymi smlouvami...a nemuzou podepsat s kym chteji. To same plati o mladych pilotech Redbullu a Ferrari.

Ano, Bottas byl pod managmentem v kterem byl jednim z sefu Wolff. Ale nejsem si jisty zda Wolff pote co ziskal podil a stal se sefem Mercedesu F1 nemusel prodat podil ve Williamsu a skoncit v manazerskym tymu.

Jiste to bylo v okamziku kdy Nico Rosberg slozite...ale podle volby (Bottas) je videt ze Werhleinovi tehdy neverili. V porovnani dnes Ferrari udelalo odvazne rozhodnuti s Leclercem, podle me je to naznak toho ze uz moc neveri ve Vettela.

Redbull uz odvazne rozhodnuti udelal...dat sanci mladymu Verstappenovi bylo hodne velke riziko.

I kdyz Mercedes poslednich 5 let v F1 dominuje...zjevne tedy volba pilotu musi byt uvazliva aby tym nemrhal technickou nadvladou.

S hodnocenim Verstappena nic nez souhlasim.

Podobne s Hamiltonem...ani muj oblibenej pilot to neni...ale opravdu hodne dospel (zavodnicky). Dnes je to videt hlavne v porovnani s Vettelem.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
To co týmy říkají jsou jen keci, pokud bude Ocon či Wehrlein pro ně perspektivní a na první pozici jejich seznamu, tak věř že začnou vyjednávat jak z jezdcem tak i z Mercedesem... podobně jako si Renault vyjednal Sainze, a teď si ho vyjednal McLaren... přitom RB měl loni Sainze pod smlouvou a letos měl na Sainze opci... přesto ho pustil ke konkurenci.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Zix.

Zix.

78.102.247.XXX
U Ocona přiznalo více týmů, že ho nevezmou protože patří Mercedesu. Tedy by byla kravina pomáhat konkurenci.
U Werhleina nevím jaký měl šance, ale jakmile se před pár dny od Mercedesu odešel tak je hned 1 z hlavních kandidátů u Toro Rosso.
Tedy asi nebude pravda to co píšeš. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Já osobně bych v tom co se stalo Weherleinovi nebo Oconovi neviděl žádnou tragedii, Mercedes jim pomohl se dostat hodně vysoko, a to že se nedokázali stát dostatečně zajímavýmy, aby po nich jiný tým sáhnul, není chyba Mercedesu. Nemyslím si že jim ty smlouvy svazovali ruce, to je spíše takové diplomatické klišé, kdyby byli o 0,2 sekundy na kolo rychlejší než zbytek pole, sáhne po nich každý.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Pozor Lewis Hamilton byl z produkce Mercedesu, ale z doby kdy ještě spolupracovali s McLarenem, takže v podstatě v roce 2012 přetáhli svého jezdce. S koncem Nica to bylo složitější, tehdy nikoho opravdu schopného neměli (Weherein na to bohužel asi neměl). A Bottas spadal pod Wolfa, logiku to mělo, a to co od něho Mercedes potřebuje, je schopen si plnit 100%.

Všimni si, že letos i RedBull má problén najít schopné jezdce ze svého portfolia. Teď Ocon vypadá dobře, ale proti němu hraje ta výška. Další věc je, že pokud půjde Mercedes i od FormuleE, tak to se uživí hned dva jezdci.

Psát se může cokoli, i Strola brali "podle talentu". Williams bral jezdce podle peněženky, pokud teď vzal Russella, tak za tím něco bude, a nemyslím tím talent (i když ten nepochybně má), talentovaný pilot jezdící v popelnici by jim byl k ničemu.

Norris talent nepochybně má, F4 titul v první sezoně, F3 titul v první sezoně, F2 boj o titul v první sezoně, ve voze McLaren si při volných trénincích nevedl špatně. Ale klidně může zapadnout, každý rok máš vždy vítěze F4, F3 a F2, ale mistr světa F1 je jen jeden, a za posledních 10 let byly celkem tři.

Pokud jde o Maxe myslím že jezdí dost na limitu, takže se jeví jako rychlý, ale při stylu jízdy logicky často chybuje. A bohužel je dost hloupej a chybí mu sebereflexe. Není problém udělat chybu, a není to nic hloupého udělat chybu, ale hloupé je se z ní nepoučit, a to Max zjevně neumí, a tak i ve čtvrté sezoně, dělá tytéž pitomosti.

Já třeba Lewise nijak moc nemusím, ale je vidět, že hodně dospěl, a těm hloupostem z let dřívějších se už umí vyhnout. Max má šanci na titul, pokud bude mít RB dominantní vůz.

Pokud jde o Williams, přesně jak píšeš, na titul to při tom rozpočtu a jako zákaznický tým nebude, ale dá se stabilizovat tým a počkat na den kdy se stane zajímavý pro nějakou automobilku.

Toho chlapce jsem nemyslel zle, věk je jedna věc, mě je 45 let, ale hlavu mám nastavenou jinak, takže většina mých kolegů mě obvykle tipuje o deset let méně... což je přiznejme si to ta lepší varianta.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Zix.

Zix.

78.102.247.XXX
To s tím Mercedesem chápu, jen nechápu angažování novýho pilota, když stejně pro něj po nějakým vzrůstu nebudou mít místo - max. že by Bottas nebo Hamilton z Mercedesu odešli.
Mladíci to mají jinak dost těžký, ono bez těhle programů musejí mít hromadu peněz a nebo velký štěstí. Jinak skončej v jiný sérii mimo F1 a musí doufat v zázrak v budoucnu, kterej se povedl třeba Bourdaisovi, Hartleymu a našli by se další.
To co se stalo Werleinovi a nejspíš Oconovi je paradox, ale nic s tím nenadělají a musejí doufat že jim Mercedes něco zajistí jindy. Nebo odejít, což Wehrlein po ztraceným roce udělal, ale asi to nebude nic levnýho, tedy né pro každýho.

To že není dostatek týmů a jezdců je tím, že je F1 moc drahá. Jinak by se určitě našlo dost nezávislých týmů, který by to rádi zkusili.
Je to ale celkově vývojem a bohužel těma automobilkama, který do svýho týmu cpou obrovský peníze, který soukromý tým bez firmy mimo F1 těžko vezme.
A i kdyby náhodou ten soukromý tým ty peníze měl, tak by stejně musel sehnat automobilku na motory - u kterých logicky jdou nejlepší a nejnovější hlavním týmům a až poté zákazníkům.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

90.177.218.XXX
Tos tedy spatne pochopil...

Sam si stezujes ze talentonany Ocon nema misto, ze Werhlein opustil F1.

Redbull, Ferrari a Mercedes maji sve "Akademie" a stahuji pod smlouvu talentovane mlade piloty...pro ne je to jiste dobre...ale pro ty mlade? Myslim ze priklad Ocona a Werhleina je videt ze dva talentovani piloti se mozna nikdy v F1 neprosadi...protoze jim svazuje do jiste miry ruce jejich smlouva.

V F1 chybi tymy...mist je malo, na jednu stranu F1 tim uzavrenim ziskala exkluzivitu a doslo zatim k castecnemu zajisteni tymu...ale kdysi se musela jezdit dokonce predkvalifikace a kazdy rok to bylo o tom jestli nekdo da dohromady tym a prihlasi se do F1. A automobilky byly v dlouhodobem horizontu jen zlomkem tymu ktere v F1 pusobily.

Jak ja to vidim...F1 po odchodu Bernieho stale jeste hleda sebe sama. Castecne se mi zmeny libi, ale porad vidim ze se boji udelat nektera razna rozhodnuti bez ohledu na to ze se to nekomu nelibi. Ono vzdycky se neco nekomu nebude libit, a podle me treba co se Ferrari tyce...prirozene ze F1 je temer rovna F1...ale uprimne...kdo by byl zvedavej na zavody kde by jezdila treba tretina monopostu Ferrari? Podle me i samotne tymy by mely pochopit ze F1 by mela byt o soutezeni...a kdyz ma nekdo trikrat vic penez nez vetsina startovniho pole...zavody se stavaji nudnymi. F1 neni LeMans...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

90.177.218.XXX
Chlapce...hezky osloveni.

No kolika mladym pilotum a svym odchovancum dal Mercedes moznost?

Zadneho nevidim...

Kdyz se rozhodl necekane skoncit Nico Rosberg, koupili Bottase (a to doslova), v dobe kdy skocil Michael koupili jednu z nejvetsich hvezd (Hamiltona).

Zatim Mercedes mladym pilotum jen slibuje.

Jestli jsem dobre cetl Russell oslovil Williams sam a podepsal viceletou smlouvu.I kdyz stale patri do programu mladych pilotu Mercedesu.

Norris bezpochyby talentovany je, ale osobne si myslim ze talentovanych pilotu jsou plne nizsi serie monopostu. Nekdo z nich ale nedava zavodeni 100%, jiny nedostane vubec sanci v dobrem tynu, nekdo proste neni ve spravny cas na spravnem miste.

Co treba soudis o Verstappenovi? Ze ma talent neni pochyb, ale pokud nebude pri zavodeni pouzivat hlavu nikdy se sampionem ani nemusi stat.

Williams nyni moc na vyber nema...vyuzit tesnejsi spoluprace s Mercedesem je asi jedina sance jak pokracovat v F1. Na vitezstvi a tituly to nebude...na to musi byt v soucasne F1 tym tovarni (nebo min. Exkluzivni podporu vyrobce motoru).

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Zix.

Zix.

78.102.247.XXX
Ano je dobře že mají více jezdců a je to logický. Sázet na 1 by byla kravina.

Já spíš ale nechápu jakej má smysl aby Wehrlein i Ocon jezdili 2 roky, konečně se trochu vyjezdili a pak nic? To logiku nedává.
A pokud brzo neodejde Bottas nebo Hamilton, tak kam by potom dali Russella? Taky by musel odejít protože by mu nesehnali místo? Hlavně že před pár lety nepomohli novým týmům, který všechny krachly.

Sice tehdy oba měli za sebou jen 1 rok, ale hlavně že když bylo u Mercedesu volno tak vzali Bottase, který do tý doby k nim nepatřil.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Ahoj chlapče, bylo zde smutno, bez tebe. 03

Já vidím v počínání Mercedesu logiku, Russell potřebuje dva roky vyjezdit ve formuli 1, a tohle je dobré řešení, pak ho může nasadit do prvního vozu.

To že má Mercedes více talentovaných mladíků je logické, není možné 10 let sázet na jednoho a pak zjistit, že se sázka nezdařila. U Ocona si myslím, že jeho případné angažná v DTM či v zámoří je logičtější, než v F1, proti němu v F1 hraje jeho výška.

U Norrise si myslím že letošní sezona v F2 ukázala že talent rozhodně má, v první sezoně bojoval o titul, o který přišel cca. 2 svejmě chybama a také chybama několika soupeřů, ale to ke sportu patří. Rozhodně talent má a tu šanci si dle mě u McLarenu zaslouží.

U Williamsu by větší spolupráce s Mercedesem měla logiku, posune se vývoj vozu a ušetří jim to prostředky, v současném rozpoložení zákaznický tým an boj o čelo nemá, a tohle je nejlepší způsob jak si zvýšit konkurenceschopnost ve středu pole. A nikde není řečeno že zde Mercedes bude i po roce 2020 jakožto tým, pak by se z Williamsu mohl stát tým s podporou automobilky.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

90.177.218.XXX
Tak ono to je cele trochu absurdni...Mercedes i Ferrari si zacali po vzoru Redbullu budovat "druhe" tymy a zacali pracovat s mladymi nadejnymi jezdci ktere berou ppd smlouvu.
Coz o to, myslenka jiste dobra...ale oni tech mladych pilotu maji tolik ze je nemozne jim vsem zajistit uz jen misto v F1...natoz v konkurenceschopnem tymu.
Urcite ne vsichni jsou novy sampioni, ale zas na druhou stranu tech nadejnych pilotu je dost...a dnes urcite nikdo nevi jestli novym sampionem bude Ocon nebo treba nyni pretrasany Russell.

Situace se meni pomerne rychle...treba loni se mluvilo jako o supertalentu o Norrisovi, vypadalo to ze McLaren ma v ruce diamant. A letos Norris takovy suveren uz zdaleka v F2 neni...treba prave Russell ho zastinil.

Jinak to vypada ze u Williamsu bojuji s tim ze nechteji byt prilis zavisli na Mercedesu, ale aby otocili kormidlo spravnym smerem zas potrebuji vetsi pomoc Mercedesu nez doted.
Hodne bude zalezet jestli Williams po odchodu Martini dokaze nejen zalepit diru v rozpoctu, ale prijit i novou image ktera je podle me dnes z pohledu zajmu divaku i sponzoru dulezita.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama