DISKUZE K ČLÁNKU U Red Bullu jsou naplnění optimismem, Marko pomýšlí na obrovské úspěchy s Hondou

Helmut Marko se domnívá, že se Red Bull s Hondou může dočkat skvělého vztahu a podpory v Zemi vycházejícího slunce, pokud budou od počátku úspěšní.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: U Red Bullu jsou naplnění optimismem, Marko pomýšlí na obrovské úspěchy s Hondou

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 29, poslední 15.10.2018 11:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mr.B (Hlasovalo 10 lidí) 11.10.2018 07:48
Největší chyba v historii McLarenu, zbavit se… »
» airwar1939 (Hlasovali 4 lidé) 13.10.2018 09:30
Obávám se, že mýcháš jablka a melouny. Takže za… »
» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 11.10.2018 08:15
No jo, ale vydrž 5 let mít špatnej motor....a až… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Renault na Mclaren zbyl.....chtěli Mercedes.A už nechtěli být u Hondy, protože spolehlivost byla jedna velká tragedie hoši. A neměňte historii....děkuji.

          + 3 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel003302

            uzivatel003302

            109.105.39.XXX
            Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

            + 3 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Těžko říci, jak to bude. Jinak tempo vývoje má Renault zcela stejné, jako ti dva nejlepší. jenom aby bylo jasno. Takže na tom zase tak špatně není, když ho má stejné. Bohužel je pozadu.

              Honda sice zrychlila, ale je na tom podobně jako Renault. Oba dva musí zrychlit a mít vývoj rychlejší. O tom je F1.
              Bavíme se pouze o motorech....

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Adi

                Adi

                83.240.61.XXX
                Nemyslím si. Letos v první polovině sezóny to vypadalo jinak, pak odskočilo F asi díky podvodu s bateriemi, pak to vyladil R a nyní se zdá, že i H něco přidala, každopádně když vezmu v potaz poslední spec. tak je to u PJ v závodě:
                1. M (3. spec.)
                2. F (3. spec vč. 2. čidla na baterii)
                3. R (3. spec)
                4. H (poslední upgrade)

                Kvalda je však trochu jiná:

                1./2. M a F
                3./4. H a R (3. spec.)
                ale to zatím není jisté, potřebujeme normální kvalifikační sobotu, abychom mohli odhalit skutečnou kvalifikační rychlost H.

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • Adi

              Adi

              83.240.61.XXX
              O jaké to minulosti to mluvíš? Kdy prosím tě REN zbyl na RB? V roce 2006 chtěl RB mistrovský motor a né plečku od Fordu. V roce 2014 do toho šli spolu s dlouholetou smlouvou. Jediný případ se stal v roce 2015 tuším, kdy RB vypovědělo smlouvu, aby pak zase přilezlo, když zjistili, že mají buď Renault nebo nic. Narozdíl od plno jiných automobilek Renault nikdy z F1 neodešel jako zpráskaný pes, není je to jeho styl. Vždy, když byl v F1 tak dokázal vyhrávat a dokáže to i v této éře, na to vem jed! To není Toyota nebo Honda... to je Renault a to je, prosím pěkně jiný pojem v F1. Tomu se vyrovná Ferrari, Coswort, Mercedes a možná trochu BMW s TAG Porsche. Toyota nedokázala zhola nic a Honda zatím jen málo a je to již hoodně dávno (1988 - 1993).

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • Hormón

            Hormón

            37.188.178.XXX
            Vykladač pravdy a hystorie. Chtěl bych mít tvou jistotu. Oni nevěděli co chtěli, protože ani dnes to neví. Kdyby koukali na budoucnost museli by jí vidět jako jí viděl RB. To je rozdíl mezi TOP týmem a těmi co dělají křoví. Jenže tady se o hledělo na potřeby Alonsa a ne na potřeby týmu a jeho budoucnost, smutné, jak tvoje pravda 20

            + 0 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      83.240.61.XXX
      Po bitvě každý generál. kdyby ten velký výrobce nedělal svému jménu ostudu 3 sezóny (vlastně 4 sezóny, protože již v roce 2014 přece mohli nastoupit, ale z taktických důvodů to neudělali že), mohlo spojení McLaren + Honda platit i dnes. Vina se v tomto spojení háže na Hondu zcela po právu.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama