DISKUZE K ČLÁNKU "F1 by formát kvalifikace měnit neměla," říká sportovní šéf McLarenu

Formule 1 se v současnosti zabývá změnou kvalifikace pro příští rok, návrh se ale sportovnímu ředitelovi McLarenu Gilovi de Ferranovi moc nelíbí. V článku vysvětluje své důvody.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "F1 by formát kvalifikace měnit neměla," říká sportovní šéf McLarenu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 27, poslední 03.10.2018 07:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 3 lidé) 02.10.2018 11:08
Tak Ferrari prý v Singapuru a Sochi dle měření… »
» Situs (Hlasoval 1 člověk) 02.10.2018 13:43
Dočkal jsem se? Jako pokud je to pravda, a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • jurgenb

    jurgenb

    109.105.39.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Tak Ferrari prý v Singapuru a Sochi dle měření GPS záhadně ztratilo ten jejich záhadný extraboost energie na rovinkách. FIA o tom celkem mlčí, ale od Renaultu přišli informace že na to konkurenti Ferrari u FIA silně tlačili a prosazovali si lepší měření toku energie protože starou metodou od FIA prý nebylo možné bezpochybně toto zajistit. FIA byla nucena dát snímač i na druhou baterii aby nebyly žádné pochybnosti. FIA prý odmítla říci kdy tak přesně učinila. Zajímavá spekulace, hlavně po tom co FIA za legálností Ferrari hodně stála.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      No vidíš, dočkal jsi se *POTLESK*

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Dočkal jsem se? Jako pokud je to pravda, a popravdě to do sebe zapadá, tak mě z toho vychází že auto Ferrari jednoduše nebylo legální. Tohle vůbec není o tom být na hraně pravidel, tohle je o tom podvádět. Máš předepsané povolené množství elektrické energie v daném čase, tohle jednoznačně musí mít FIA podchycený a ne bránit Ferrari tak jak je bránilo. To se nadávalo na Renault že řval že musí mít všichni standardizovaný systém pro tuto kontrolu, fakt nechápu co na tom FIA tak študírovala, tohle ti opravdu přijde ok a fér? To jako příště přinese někdo třetí baterii a FIA bude 5 závodů čekat než ji také začne samostatně kontrolovat čidlem a do té doby kecat jak je všechno legální? Ty se divíš že ostatní konkurenti v tomto byli opravdu velmi aktivní a k FIA nedůvěřivý? Já sem tady řval že FIA vůbec nevěřím, zkuste mi to ještě jednou po tomto rozmlouvat 10

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          90.182.169.XXX
          Nevím ale hádám, že to nebylo tak jednoduché jako tvůj příměr o třetí baterii 13

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            To jo, takových cirkusových veletočů kolem toho FIA nakecala, ještě že někoho z konkurentů napadlo použít 2 senzory když má Ferrari 2 baterie, to muselo být hodně složitý pro FIA na to přijít v tak komplexním problému 11 17

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • daaviid23

              daaviid23

              91.245.26.XXX
              Ale jak tě taková blbost dokáže vždycky rozpálit 18

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                85.70.164.XXX
                Tohle popravdě dost. Řeší se to od dubna, FIA šla vlastně proti všem kdo na to upozorňoval a orodovala za legálnost Ferrari! Hamilton jen zmínil že tam maj nějaký trik a hned nám Whitting naklusal s výsměchem. A my se teď tady v říjnu dozvíme že najednou je boost Ferrari v čudu a ona FIA na nátlak měří i tu druhou baterii. A ještě odmítnou říci od kdy tomu tak je. Tohle tak smrdí že mi to hodně hnusí šampionát.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

George Russell s Williamsem FW42 v kvalifikaci v Maďarsku

"Mistrovský materiál," chválí Symonds nováčka Williamsu

Mattia Binotto letos převzal vedení celého týmu

Je pro Ferrari Binotto opravdu lepší než Arrivabene? Vettel se současného šéfa zastává

Ferrari přivítalo letní pauzu - dokáže se pochlapit a potrápit po ní své soupeře?

Přemýšlí Ferrari o zastavení vývoje modelu pro letošní rok?

Jacques Villeneuve s Williamsem FW19 v Rakousku

Koho by vedle Hamiltona posadil Jacques Villeneuve?

Max Verstappen v souboji se Sebastianem Vettelem

Helmut Marko vysvětluje, proč se museli zbavit Gaslyho a díky čemu Red Bull už předstihl Ferrari

Kevin Magnussen s Haasem VF-19

Co je horší než pomalé auto? Vůz Haasu, který je občas velmi rychlý

Lando Norris v závodě v Maďarsku

Radost, smutek a vzpomínky Formuli 1 nikdy neminou

Charles Leclerc v tréninku v Maďarsku

Bude muset Leclerc změnit svůj jezdecký styl?

Robert Kubica s Williamsem FW42 v kvalifikaci na Velkou cenu Německa

Kubica potřebuje konzistentnější auto, v hodnocení posledního pokroku Williamsu je opatrný

Alexander Albon v kvalifikaci v Německu

Letní šok pro Gaslyho: u Red Bullu jej nahrazuje pilot Toro Rosso

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama