DISKUZE K ČLÁNKU Rosberg: Oconova "strašná" situace je pro F1 varováním
Historie F1 zná případy, kdy se poměrně úspěšný pilot musel strachovat o závodní sedačku a nezřídka to neskončilo happyendem. Něco podobného nyní prožívá Esteban Ocon, který se do nepříjemné situace dostal hned kvůli několika faktorům.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Rosberg: Oconova "strašná" situace je pro F1 varováním
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Gustav Anděl
(Hlasovali 3 lidé)
27.09.2018 13:05
Mě naopak děsí lidé jako Nico a podobní a věta … »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Tomas J.
12:56 28.09.2018 85.237.234.XXXMne pride, ze Mercedes nema dorieseny juniorsky program. Ked zhanali niekoho namiesto Rosberga, dali prednom cudziemu Bottasovi a Wehrlein blokovany zmluvou s Merc si nenasiel miesto. Teraz tu je Ocon a zase, viazany zmluvou s Merc, si nemoze najst miesto. Pride mi, ze zatial su tie zmluvy pre jazdcov skor prekazkou ako prinosom, samozrejme co sa tyka samotnej F1. V nizsich sutaziach to snad zmysel ma a pomaha im to rast a ist do vyssich kategorii.-
airwar1939
17:39 28.09.2018 176.74.141.XXXPokud jde o Formuli 1 ta kzjevně nemá dořešeno jak své nejnadějnější juniory v ní upíchnout či udržet. Podpora Mercedesu v nižších sériích je samozřejmě k nezaplacení. Pokud jde o tu F1, celkem mě překvapuje, že už dávno se nerozhodli okopírovat způsob výchovy mladíků co má RB-TR.
-
-
Gustav Anděl
13:05 27.09.2018 185.86.97.XXXMě naopak děsí lidé jako Nico a podobní a věta "Pozice, v jaké se nachází Ocon, nesmí nastat. Je to strašná záležitost, pozdvižení. Ten chlap jezdí tak dobře a nemá auto. Něčemu takovému se prostě musíme vyhnout..."
Vždycky v historii jakékoliv motoristické disciplíny se stalo, že někdo dobrý nenašel místo. Je to nespravedlivé? NE. Je to citlivé, emoční, ale ne nespravedlivé... Formule 1 a další existují jen z vůle bohatých firem a lidí a jejich ochoty utratit/investovat peníze. Sauber by už dávno nebyl a nenebral nový vítr do plachet kdyby nebylo let kdy ho držel Ericsson, pochybuji že by Force India fungovala jak fuguje bez peněz Checa Peréze, McLaren dotují arabové, Haas se platí sám...atd...atd. Je na nich koho si vyberou.
Ocon může tak max brečet u Tottových dvěří, že to s ním úplně nedomysleli nebo se má sebrat, jít za sponzory, sehnat kvalitní budget. To vždycky pomůže. Chápu, že v dnešním hypertolerantním a bezpohlavním světě to zní pro někoho drsně, ale ve chvíli, kdy se v tom začneme takhle babrat a řešit procentulně vyjádřenou spravedlnost obsazení sedaček, tak je to konec. -
Situs
10:14 27.09.2018 85.70.164.XXXOn Williams naopak může Ocona zachránit, ale Mercedes bude muset dostatečně zaplatit, protože závazek Ocona pro Mercedes je jistě pro Williams limitující a navíc oni teď mají prachy na prvním místě. Stačí když Williamsu dají co dávají Bottasovi, to je přece nezabije.-
airwar1939
10:19 27.09.2018 176.74.141.XXXPodle mě současná situace Williamsu nahrává jak Mercedesu tak i Oconovi. Pro Mercedes by nemělo být problém, dohodnout z Williamsem užší spolupráci, po vzoru Sauberu jim dávat motor, převodovku a závěsy grátis (plus další know-how) a odměnou za to mít možnost umístit na jednu sedačku kohokoli. A i pro Williams to je výhodnější, než platič co přinese 10-20 milionů, ale nepřinese know-how, takže se pořád budou tlouct na chvostu pole.-
-
airwar1939
10:35 27.09.2018 176.74.141.XXXTýmy co si budou tyhle věci vyrábět sami bez podpory automobilky (v současnosti Williams, Force India či McLaren) jsou odsouzeny v nejbližších dvou letech k "boji" na chvostu pole. Příští rok se podle mě takzvané zákaznické týmy posunou výkonnostně nahoru, a přeskočí tradiční týmy. Na čele čekám M a F, s malým odsupem RB, a pak s odstupem sekundy Sauber, Haas a TorroRosso. I Renault to bude mít příští rok dost těžké.-
-
airwar1939
12:05 27.09.2018 176.74.141.XXXFIA tomu může zabránit buďto brutálním zjednodušení techniky a nebo jednotnýmy vozy, ani jedno se historicky k F1 nehodí. To co teď vidíme je prostě logický vývoj, a není to nic co by ve Formuli 1 už před čtyřiceti padesáti lety nebylo. Pokud chce FIA na jedné straně zavést finanční stropy a na druhé nechat F1 duch soutěžení, tak to logicky musí vést k větší spolupráci týmů a společnému vývoji některých komponent.-
Situs
12:19 27.09.2018 85.70.164.XXXFIA podle mě nechce aby to bylo o továrních týmech a jejich B-ček, a jestli jo a nebudou vyslyšení týmy jako Renault, McLaren či Williams tak to změní hru a nejspíše se jmenovaní budou muset ohlídnout v jiných soutěžích kde k výhře nebudou muset potřebovat konvoj spřízněných B-čkových týmů.-
airwar1939
15:30 27.09.2018 176.74.141.XXXFIA to nemusí chtít, ale přirozeným vývojem, a také výkony Haasu a Sauberu, to k tomu teď směřuje a minimálně další dva roky to týmy středu pole, které budou mít podporu automobilky, budou mít lehčí.
Na druhou stanu i když to FIA nechce, nemá páku jak tomu legálně zabránit. A závěrem připomínám, že byly doby, kdy tohle bylo normální, "dokonce to zašlo až tak daleko", že Lotus, Ferrari, McLaren či March pronajímali své vozy i soukromníkům.
-
-
-
-
-
-
-
-
SergioPÉREZ
07:55 27.09.2018 91.234.248.XXXA jak se vůbec ví, že je Ocon hodně dobrým jezdcem?
...aha, Checo je tím, s kým se Ocon poměřuje, tak to jsem s Checem v naprostém klidu, a v Rusku čekám od Péreze body + porážku Ocona,..-
airwar1939
09:53 27.09.2018 176.74.141.XXXTqak Ocon je druhou sezonu po sobě o něco lepší než Perez, a Perez je povážován za dobrého jezdce. Jasně, dobrý je za tři ve školním známkování, takže když Formule 1 příjde o Ocona či Pereze, nic se nestane, ale pořád lepší když jezdí Ocon či Perez, než nějaký Ericson.
-
-
-
Situs
07:59 27.09.2018 85.70.164.XXXWilliams je finančně v trablech a zaměřil se na platiče. Pro mě je to špatná zpráva, ale chtít z něj udělat B-čko Mercedesu a nazývat to jako že by to bylo pro F1 prospěšnější, to je pro mě nepochopitelné. Williams jednou může dokázat pro F1 super věci, jako B-tým dokáže jen vychovávat juniory, uhýbat továrně, posloužit továrně, a být přijatelně konkurenceschopný ve středu pole za málo peněz. Perspektiva v mých očích naprosto nesrovnatelná a vždy si budu vážit více týmů s opravdovým konstrukčním potenciálem s nezávislým postojem, než onucí které tady prosazuješ.-
airwar1939
09:50 27.09.2018 176.74.141.XXXReálně může Williams dokázat ve Formuli 1 super věci v případě, že z F1 odejdou Mercedes, Ferrari a RedBull, ty tři týmy jsou dlouhodobě o level výše než zbytek pole, a šance, že je tým jako Williams, tým s třetinovým rozpočtem a v pozici zákaznického týmu dožene je iluzorní. Dokud budou tyto týmy ve Formuli 1 má Williams dvě možnosti, za prve: zbírat drobky na konci pole, bez reálné šance na posun, a nebo za druhé: spolupracovat s automobilkou, zvýšit výkonnost, a čekat na den kdy automobilka odejde jako tým z Formule 1. Jistě ještě je tu třetí možnost, stát se také továrním týmem, ale to Williams loni odmítnul.-
Situs
10:07 27.09.2018 85.70.164.XXXTo je tak krátkozraké vidět jen co je teď, protože historie ukazuje čeho je takový tým schopen. Teď musí hlavně přežít, a on to ví, ale čeho si myslíš že dosáhne ve svém tažení B-tým jako je Haas? Oproti dosaženým úspěchům Williamsu to bude vždy nic! Williams na chvostu je pro mě stále mnohem cennější než nějaký B-tým co si neumí navrhnout ani svůj volant!-
airwar1939
10:45 27.09.2018 176.74.141.XXXČetl jsi vůbec můj příspěvek? V něm jsem dopředu na všechny tvé dotazy odpověděl.
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek