DISKUZE K ČLÁNKU Brawn vysvětluje, proč F1 uvažuje o standardizaci převodovek, brzdových systémů či zavěšení
Sportovní ředitel Formule 1 Ross Brawn se při formulaci budoucích pravidel zabývá návrhy na snížení nákladů. Ve kterých oblastech, které nejsou moc viditelné, by chtěl ušetřit?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Brawn vysvětluje, proč F1 uvažuje o standardizaci převodovek, brzdových systémů či zavěšení
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» airwar1939
(Hlasovali 2 lidé)
26.09.2018 08:21
To jako že yb ve Formuli 1 měli soutěžit jen týmy… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
jon
20:44 28.09.2018 90.176.154.XXXJe to ale i o vývoji. 3 závody navíc se v případě boje o šampionáty mohou stát noční můrou v investicích do zatracené techniky. Přední stáje to nechtějí proto, že tak jako tak program F1 silně dotují a takto by se mohly dostat do situace, kdy je na začátku sezóny překvapí nějaký tým ze středu pole, který začne dělat domácí úkoly dříve. Případně nejslabší z velké trojky, který hodí flintu do žita jako první.
A to je bude bolet hodně. Nikdo z nich to nedělá jako business, ale jako prestiž. Mercedes a Ferrari nejvíc utrpí tím, že nebudou na špičce. Představenstvo poškrtá miliardy na program F1 a budou v loji.
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek