DISKUZE K ČLÁNKU "Výsledek ospravedlňuje nasazení problematické C-specifikace," říká Renault. Prozrazuje, kolik výkonu přidali

Šéf Renaultu Cyril Abiteboul byl nadšený z druhého místa Maxe Verstappena ve Velké ceně Singapuru, kterou odjel s novou C-specifikací jejich pohonné jednotky. Víkend s ní ovšem neprobíhal hladce.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Výsledek ospravedlňuje nasazení problematické C-specifikace," říká Renault. Prozrazuje, kolik výkonu přidali

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 26.09.2018 10:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Hormón (Hlasovali 4 lidé) 20.09.2018 17:28
Muj tata vzdycky rikal, ze myslet znamena h...o… »
» Mike17 (Hlasovali 2 lidé) 21.09.2018 10:51
Nic takového jsem od něj nečetl. Ale poslední… »
» Hormón (Hlasoval 1 člověk) 21.09.2018 20:41
Nejde o to, cemu kdo veri, ale o to kde je… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    Zástavba specifikace C motoru Renault vyžaduje dost úprav v šasi, chlazení a karoserii, takže se pravděpodobně jedná o dost zásadní změnu směru vývoje, což tvrdí i samotný Renault. Pokud už z touhle první rannou verzí získaly cca. 15 koní a to i přesto že ještě nemají odladěné mapování a spolehlivost, tak to dává naději dalšího nárustku výkonu až motor doladí. 01

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr Hloušek

    Petr Hloušek

    194.79.55.XXX
    Zas ty dohady o počtech kobyl - pouze jedné z mnoha hodnot, které slouží k porovnání PJ 18 18 18.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Hormón

    Hormón

    37.188.158.XXX
    Vzdavam se 12
    Tve argumenty ala pocity jsou zalozeny na nepravdach. Hulkenberg po soucte vsech komponentu motoru kraluje v cerpani dilu. Jestli se nepletu, tak ma kolik celkove 28 dilu. Ma nekdo vice?
    Bud v klidu a porad si neco nalhavej. C- specifikace je nespolehlivý motor a stale dost ztraci a hlavne ve kvalifikaci.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      81.19.11.XXX
      Nebuď demagog a dívek se na ta čísla v průměru. 03 Hulk na rozdíl od jezdců TR již nepotřebuje žádné díly. Ale souhlasím, pojďme zajíce započítat po honu ;) Pocity tady zásadně vypouštějí H fans a dle těchto pocitu už je Honda tak 50 ps před R 03

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    81.19.11.XXX
    20 ps není špatné. Snad to mapování brzy naladí. Myslím, ze aktuální rozdíl mezi H a R je minimálně 35 - 40 ps (C spec R vs B spec H). Uvidíme, jestli H dokáže se svoji c spec přidat 40 - 50 ps. Popravdě tomu úplně nevěřím, ale nechme se překvapit.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Hormón

      Hormón

      37.188.234.XXX
      Muj tata vzdycky rikal, ze myslet znamena h...o vedet. V posledni dobe se objevila spousta clanku s odhady a tvuj bohuzel nekoresponduje s zadnym 03

      + 4 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        95.82.135.XXX
        Zato ty veris, ze je již Honda před Renaultem ze?

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Nic takového jsem od něj nečetl. Ale poslední odhady se tím trochu potvrdily. Nárůst ze 710 na 730k a Honda má 715.
          I těch 15k odpovídá víc tomu, co jsme na trati viděli. 03

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            95.82.135.XXX
            Jasně, Renault ztratil od začátku roku 250 koni ze? /D Tu blbost kterou vyplodil u sousedů přece nikdo nemůže brát vážně. Jestli tomu veris, radi te to někam na úroveň El Senora, který se už dočista zbláznil.... ty mas na víc Miku ;) Honda ještě nikdy neměla v hybrid éře výkonnější a spolehlivější motor než Renault a zatím Renault letos přidal koni více než Honda. Aktuálně je to minimálně 35-40 ps rozdíl.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Taky kapku nechápu, proč tu většina operuje jen s výkonem splaovacího motoru.
              Ty čísla má Majk "dobře". To psal Amus(čísla pro ICE) jenže se tam nebere v potaz ERS, respektive berou to tak, že ho mají všichni na stejné úrovní. Což tak určitě není....

              Adi a pleteš se......Honda už měla jednou po upgrade silnější motor (ICE) než Renault. Bylo to tuším v roce 2015. Ale jen chvilková záležitost. Zase ztráceli a to hodně v módu ERS.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                A plete se i letos. Proti specifikaci "B" měli výkon minimálně stejný a totéž se dá říct o spolehlivosti.

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  77.236.218.XXX
                  Tak počkej Mike, opatrně.... čisla Amusu jsou vodítko, které na trati je zcela jinak. To je kvalda režim.... ten zbytek je značně jiný.

                  Motor je celek a nejen ICE. Pak tu máme, kvalifikační režim, který lze používat jen hodně krátkou dobu.
                  Renault má kvalifikační mód nejslabší ze všech, takže oproti kvalifikaci tlumí ze všech nejméně. Takže v Race módu určitě Honda stejný výkon nemá.Bráno zpětně....a motor musíš brát jako celek. Těch 120 kW omezení tam sice je, ale každej ho umí provozovat různou dobu. ERS nemají všichni ve stejné kvalitě.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Dík za to, že mám na víc. 12
              Ale já nikde netvrdím, že Renault ztratil 250 koní. Ony ty měření vycházejí různě. Výkon na brzdě je něco jiného, než výkon v kvaldě a ten je jiný než v závodě. Pak se může udávat výkon s ERS, nebo bez něj, atd.
              Možná je i jiná metodika výpočtu a může dělat rozdíly v celkových hodnotách. Důležité je to, že všechny 4 motory měří stejně ne?
              A nějak se ty odhady rozdílů dlouhodobě moc výrazně neliší. Nevím proč by měl Auto Motor und Sport nadržovat Hondě proti Renaultu.
              Navíc všechny ty hodnoty odpovídají víceméně tomu, co se na trati děje.
              Pokud jde o Hondu, přikládal jsi slušný výsledek v Monze jejich skvělému šasi. Ale v Singapuru se to moc nepotvrdilo ne? Pokud mají tak skvělé šasi, měli být před Mclarenem. Kupodivu byli daleko za ním. Tedy s tím šasi to taková hitparáda nebude co? Tak co je drželo na slušné úrovni v Monze? 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                77.236.218.XXX
                Mike, až bude Honda na urovní či před renaultem, dozvíme se to.
                V kvalifikačním režimu, to už může být brzo. V závodním, těžko říci.
                Dohnat ale kvalifiakčních 780-790 koní M a F bude pro ty dva velký oříšek....On si Horner uplně nestěžuje na R v závodě. Bohužel 0,5 vteřiny to v kvaldě motorově může udělat a to je pořád hodně.
                Renault má problém hlavně v kvaldě....

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  No ono se už párkrát psalo o tom, že Honda je srovnatelná s Renaultem. Sice souhlasím, že ten závodní režim možná o něco ztrácí, ale nic nenasvědčuje tomu, že by za Renaultem nějak výrazně zaostávali. Na Monze to nebylo nejhorší (Gasly dojel kousek za Hulkem a Stoffelem) a zhruba srovnatelné se Singapurem. Tedy to není o nějak skvělém šasi.
                  Jestli někde lítá 10k na jednu či druhou stranu, se z toho nedovíme, ale evidentně neztrácí 35-40k, s kterými tu operuje Adi. Renault na špici ztrácí evidentně víc, než případně Honda na ně.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
        • Hormón

          Hormón

          37.188.158.XXX
          Nejde o to, cemu kdo veri, ale o to kde je nejspise pravda. Letos bych cekal uz vystrizliveni, jak u vernych McL tak Renaultu a ono porad neprichazi. Nepsalo se loni uz o tom, ze Renault maka na motoru pro letosni rok, aby dotahl spicku? Jedine co se povedlo je, ze RB odkopnul. Cekal bych trocha soudnosti a sebekritiky 03

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            95.82.135.XXX
            Sebekritika mi nechybí. Narozdíl od většiny H fans... ač se ti to muže zdát zvláštní, tak nejvíce v poli si letos oproti loňsku polepšil Renault a McLaren. Nejvíce se propadl tragicky Williams a poté TR. Tedy s klidem můžeme konstatovat, ze i přes mizernou práci na Sasi je na tom McLaren podstatně lépe než loni. Pravda je, ze H ztrácí na R minimálně 35 ps a musí točit o mnoho více motoru, než R. Ja chápu, ze po třech letech totální motorové bídy jste letos konečně postavili něco, co alespoň dovoluje pilotům dojíždět do cíle, ale zase z hrušky dolu. H má ještě stále co dohánět. Třeba ja mám pocit, ze C spec R dokáže bojovat s F a M a je jim již tak blízko, ze motor nerozhoduje (viz Monza). Ale to H fans nechtějí vidět, pak jim totiž nesedí pocty o koních a tak.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Tak on hlavně ten deklarovaný maximalní výkon, lze používat značně omezenou dobu,

              Je pravda, že kvalda mód prostě pořád rozhoduje. Tam je renult pozadu, Honda také, ač ta v kvalifikačním režimu imho asi přidává více, než Renault. Pak tu máme výkon, ve kterém se jede závod.(Je jasné že i tam je více módů) Tam třeba Ferrari musí PRÝ utlumit ze všech nejvíce.
              Jaký výkon ale týmy využívají v závodě, tedy o kolik to poklesne oproti maximu v kvaldě se bohužel nikde nepíše.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama