DISKUZE K ČLÁNKU "Výsledek ospravedlňuje nasazení problematické C-specifikace," říká Renault. Prozrazuje, kolik výkonu přidali
Šéf Renaultu Cyril Abiteboul byl nadšený z druhého místa Maxe Verstappena ve Velké ceně Singapuru, kterou odjel s novou C-specifikací jejich pohonné jednotky. Víkend s ní ovšem neprobíhal hladce.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Výsledek ospravedlňuje nasazení problematické C-specifikace," říká Renault. Prozrazuje, kolik výkonu přidali
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
airwar1939
10:04 26.09.2018 176.74.141.XXXZástavba specifikace C motoru Renault vyžaduje dost úprav v šasi, chlazení a karoserii, takže se pravděpodobně jedná o dost zásadní změnu směru vývoje, což tvrdí i samotný Renault. Pokud už z touhle první rannou verzí získaly cca. 15 koní a to i přesto že ještě nemají odladěné mapování a spolehlivost, tak to dává naději dalšího nárustku výkonu až motor doladí. -
Petr Hloušek
21:46 23.09.2018 194.79.55.XXXZas ty dohady o počtech kobyl - pouze jedné z mnoha hodnot, které slouží k porovnání PJ .
-
Hormón
19:23 22.09.2018 37.188.158.XXXVzdavam se
Tve argumenty ala pocity jsou zalozeny na nepravdach. Hulkenberg po soucte vsech komponentu motoru kraluje v cerpani dilu. Jestli se nepletu, tak ma kolik celkove 28 dilu. Ma nekdo vice?
Bud v klidu a porad si neco nalhavej. C- specifikace je nespolehlivý motor a stale dost ztraci a hlavne ve kvalifikaci. -
Adi
14:11 20.09.2018 81.19.11.XXX20 ps není špatné. Snad to mapování brzy naladí. Myslím, ze aktuální rozdíl mezi H a R je minimálně 35 - 40 ps (C spec R vs B spec H). Uvidíme, jestli H dokáže se svoji c spec přidat 40 - 50 ps. Popravdě tomu úplně nevěřím, ale nechme se překvapit.-
-
-
-
Adi
09:42 22.09.2018 95.82.135.XXXJasně, Renault ztratil od začátku roku 250 koni ze? /D Tu blbost kterou vyplodil u sousedů přece nikdo nemůže brát vážně. Jestli tomu veris, radi te to někam na úroveň El Senora, který se už dočista zbláznil.... ty mas na víc Miku ;) Honda ještě nikdy neměla v hybrid éře výkonnější a spolehlivější motor než Renault a zatím Renault letos přidal koni více než Honda. Aktuálně je to minimálně 35-40 ps rozdíl.-
GRAHAM
08:46 24.09.2018 77.236.218.XXXTaky kapku nechápu, proč tu většina operuje jen s výkonem splaovacího motoru.
Ty čísla má Majk "dobře". To psal Amus(čísla pro ICE) jenže se tam nebere v potaz ERS, respektive berou to tak, že ho mají všichni na stejné úrovní. Což tak určitě není....
Adi a pleteš se......Honda už měla jednou po upgrade silnější motor (ICE) než Renault. Bylo to tuším v roce 2015. Ale jen chvilková záležitost. Zase ztráceli a to hodně v módu ERS.-
-
GRAHAM
15:53 24.09.2018 77.236.218.XXXTak počkej Mike, opatrně.... čisla Amusu jsou vodítko, které na trati je zcela jinak. To je kvalda režim.... ten zbytek je značně jiný.
Motor je celek a nejen ICE. Pak tu máme, kvalifikační režim, který lze používat jen hodně krátkou dobu.
Renault má kvalifikační mód nejslabší ze všech, takže oproti kvalifikaci tlumí ze všech nejméně. Takže v Race módu určitě Honda stejný výkon nemá.Bráno zpětně....a motor musíš brát jako celek. Těch 120 kW omezení tam sice je, ale každej ho umí provozovat různou dobu. ERS nemají všichni ve stejné kvalitě.
-
-
-
Mike17
14:20 24.09.2018 185.149.130.XXXDík za to, že mám na víc.
Ale já nikde netvrdím, že Renault ztratil 250 koní. Ony ty měření vycházejí různě. Výkon na brzdě je něco jiného, než výkon v kvaldě a ten je jiný než v závodě. Pak se může udávat výkon s ERS, nebo bez něj, atd.
Možná je i jiná metodika výpočtu a může dělat rozdíly v celkových hodnotách. Důležité je to, že všechny 4 motory měří stejně ne?
A nějak se ty odhady rozdílů dlouhodobě moc výrazně neliší. Nevím proč by měl Auto Motor und Sport nadržovat Hondě proti Renaultu.
Navíc všechny ty hodnoty odpovídají víceméně tomu, co se na trati děje.
Pokud jde o Hondu, přikládal jsi slušný výsledek v Monze jejich skvělému šasi. Ale v Singapuru se to moc nepotvrdilo ne? Pokud mají tak skvělé šasi, měli být před Mclarenem. Kupodivu byli daleko za ním. Tedy s tím šasi to taková hitparáda nebude co? Tak co je drželo na slušné úrovni v Monze?-
GRAHAM
15:57 24.09.2018 77.236.218.XXXMike, až bude Honda na urovní či před renaultem, dozvíme se to.
V kvalifikačním režimu, to už může být brzo. V závodním, těžko říci.
Dohnat ale kvalifiakčních 780-790 koní M a F bude pro ty dva velký oříšek....On si Horner uplně nestěžuje na R v závodě. Bohužel 0,5 vteřiny to v kvaldě motorově může udělat a to je pořád hodně.
Renault má problém hlavně v kvaldě....-
Mike17
09:37 26.09.2018 185.149.130.XXXNo ono se už párkrát psalo o tom, že Honda je srovnatelná s Renaultem. Sice souhlasím, že ten závodní režim možná o něco ztrácí, ale nic nenasvědčuje tomu, že by za Renaultem nějak výrazně zaostávali. Na Monze to nebylo nejhorší (Gasly dojel kousek za Hulkem a Stoffelem) a zhruba srovnatelné se Singapurem. Tedy to není o nějak skvělém šasi.
Jestli někde lítá 10k na jednu či druhou stranu, se z toho nedovíme, ale evidentně neztrácí 35-40k, s kterými tu operuje Adi. Renault na špici ztrácí evidentně víc, než případně Honda na ně.
-
-
-
-
-
Hormón
20:41 21.09.2018 37.188.158.XXXNejde o to, cemu kdo veri, ale o to kde je nejspise pravda. Letos bych cekal uz vystrizliveni, jak u vernych McL tak Renaultu a ono porad neprichazi. Nepsalo se loni uz o tom, ze Renault maka na motoru pro letosni rok, aby dotahl spicku? Jedine co se povedlo je, ze RB odkopnul. Cekal bych trocha soudnosti a sebekritiky-
Adi
09:52 22.09.2018 95.82.135.XXXSebekritika mi nechybí. Narozdíl od většiny H fans... ač se ti to muže zdát zvláštní, tak nejvíce v poli si letos oproti loňsku polepšil Renault a McLaren. Nejvíce se propadl tragicky Williams a poté TR. Tedy s klidem můžeme konstatovat, ze i přes mizernou práci na Sasi je na tom McLaren podstatně lépe než loni. Pravda je, ze H ztrácí na R minimálně 35 ps a musí točit o mnoho více motoru, než R. Ja chápu, ze po třech letech totální motorové bídy jste letos konečně postavili něco, co alespoň dovoluje pilotům dojíždět do cíle, ale zase z hrušky dolu. H má ještě stále co dohánět. Třeba ja mám pocit, ze C spec R dokáže bojovat s F a M a je jim již tak blízko, ze motor nerozhoduje (viz Monza). Ale to H fans nechtějí vidět, pak jim totiž nesedí pocty o koních a tak.-
GRAHAM
08:33 24.09.2018 77.236.218.XXXTak on hlavně ten deklarovaný maximalní výkon, lze používat značně omezenou dobu,
Je pravda, že kvalda mód prostě pořád rozhoduje. Tam je renult pozadu, Honda také, ač ta v kvalifikačním režimu imho asi přidává více, než Renault. Pak tu máme výkon, ve kterém se jede závod.(Je jasné že i tam je více módů) Tam třeba Ferrari musí PRÝ utlumit ze všech nejvíce.
Jaký výkon ale týmy využívají v závodě, tedy o kolik to poklesne oproti maximu v kvaldě se bohužel nikde nepíše.
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek