DISKUZE K ČLÁNKU "Hamilton dominuje, Vettel má po titulu," domnívá se Zanardi a italská média
Bývalý pilot Formule 1 Alex Zanardi se vyjádřil k současnému vývoji šampionátu 2018. Podle něj má Sebastian Vettel po Velké ceně Singapuru prakticky po titulu, zatímco Lewis Hamilton dominuje.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Hamilton dominuje, Vettel má po titulu," domnívá se Zanardi a italská média
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
airwar1939
13:20 19.09.2018 176.74.141.XXXTaké bych řekl, že v letech kdy bojoval o titul neměl nijak dominantní vůz, což konečně potvrzovali výkony Marka. Ano měl špičkový vůz, ale to že dokázal vyhrát čtyřikrát po sobě, nebyla náhoda. A to že si ho vybralo Ferrari a vyhodilo Fernanda také nebylo pomatení smyslů.-
-
Mike17
13:43 19.09.2018 185.149.130.XXXMně zase připadá jako ohýbání reality tvrzení, že vůz co získal jen 7 vítězství (Mclaren měl také 7), PK jen o 60 bodů a s nímž týmová dvojka obsadila až 6-té místo byl dominantní. Vettel vyhrál o 3 body a těžko mu tam můžeš klást za vinu nějaké vypadnutí. Na rozdíl od jiných.-
Situs
13:58 19.09.2018 85.70.164.XXXVyhrál o 3 body nad jezdcem který měl auto co na špičku ztrácelo v průměru hrozivých 0,75%! V tomto srovnání mělo auto RedBullu nemálo navrch
Teď jsem mrknul jak to je přesně ve srovnání RedBull x Ferrari bylo a RedBull předčil Ferrari v 15 případech a v těch byl lepší v průměru o 0,65% Neber to-
Duncan66
16:03 19.09.2018 194.228.20.XXXV roce 2012 mel na nekolika tratich nejlepsi auto Mclaren, nekde vladlo Ferrarri a nekde RB. Navic ve spanelsku vyhral Maldonado s Williamsam. Byla to dobre blazniva sezona a Alonso mohl o titul bojovat predevsim proto, ze celou sezonu nemel technicke problemy, zatimco Vettel odsoupil 2x z pravniho mista kvuli technice. Jedinou vetsi chybu, kterou bych Vettelovi za sezonu 2012 vytknul bylo prvni kolo posledniho zavodu. Tam obrovske stesti, ze po takove kolizi auto mohlo jet zcela bez problemu a omezeni. -
Mike17
16:18 19.09.2018 185.149.130.XXX0,75%???? A to jsi vypočítal jak? Najmul sis Stiga a změřil čas na všech okruzích? Nebo jiný důkaz? Přece bys neobvinil jezdce z něčeho bez důkazu. Ty rozhodně ne.
Jak psal Duncan. Tehdy na každém okruhu to sedělo někomu jinému. Možná (tím myslím možná, já to opravdu nevím) byl v průměru RB rychlejší, ale měl na rozdíl od Alonsa poruchy. A na rozdíl od něj, si nezavinil žádnou kolizí. Podle mne si ten titul zasloužil. Ikdyž chápu, že se v tom neshodneme a můj názor budeš mít tradičně za hloupý.-
Situs
16:37 19.09.2018 85.70.164.XXXJe to průměrná ztráta na PP v procentech. To se počítá tak že sebereš ztráty na PP z každého závodu, přepočítáš na procenta, sečteš je, a vydělíš počtem závodů Tak sorry, matematika To že byl RB rychlejší, a o kolik jsem ti psal, to není domněnka.-
-
-
-
Situs
18:46 19.09.2018 85.70.164.XXXPočítá se vždy ta lepší hodnota ne? Ano, Ferrari ztrácelo v průměru během celé sezony 0,75% na PP. Na RedBull to bylo v těch prohraných případech v průměru 0,65%. RedBull byl v kvalifikaci rychlejší než Ferrari 3x ze 4 případů (nebo Ferrari rychlejší 1 ze 4 jak je libo). RedBull měl myslím 8 PP, Ferrari jen jedno. Velmi jasné.-
Mike17
19:03 19.09.2018 185.149.130.XXXDíky za vysvětlení.
-Tak je snad jasné, že procento na RB bude menší, než procento na PP, když ne každé PP měl RB. To dokazuje co?
-Ano, RB vyhrál kvalifikací výrazně víc. Je to zásluha vozu, nebo Vettela?
-A ano, RB vyhrál výrazně víc kvalifikací, než závodů. To jen dokazuje známý fakt, že RB byl v kvalifikaci lepší, než v závodech. Ferrari si mnohem více rozumnělo s degradací gum, což bylo tenkrát vidět v každém závodě. Což je celkem důležité v závodě (a tedy v bodech), v kvaldě už téměř vůbec.
-Takže to vůbec neřeší otázku, které auto bylo v závodech lepší. To prostě nezjistíš jinak, než že budeš jezdit se stejným pilotem celou délku závodu za identických podmínek. Tedy to vlastně nejde zjistit.-
Situs
19:16 19.09.2018 85.70.164.XXXNemyslím si že by Vettel dokázal sám dodávat 0,65% oproti Alonsovi Takže ano, to přičítám z drtivé většiny vozu. Ztráta na PP ukazuje jak na tom Ferrari bylo vůči nejlepším a ztráta na RedBull ukazuje jak na tom bylo ve vztahu k RedBullu, to je překvapení-
Mike17
17:33 20.09.2018 185.149.130.XXXAha, takže jsme opět pouze u tvých dojmů. Ty máš pocit, že 0,65% dělal vůz, ale nemáš to ničím podložené. Naprosto bez důkazů, jen máš pocit. Já mám pocit, že Ferrari bylo rychlejší než RB a jen pomalost Alonsa je stála titul. Ne, kecám. Nemám tušení, který vůz byl rychlejší, stejně jako ty. Myslím si, že na každé trati byl nejlepší jiný vůz. Někde to byl RB, někde Ferrari, někde Mclaren a někde Lotus. A dokonce jednou Williams.
Ta tvoje ztráta jen ukazuje, že Alonso ztrácel 0,75% na PP a 0,65% na Vettela. Čím to bylo, o tom ty čísla naprosto nic neukazují. Hartley na Alonsa ztrácí také míň, než na PP. Chceš říct, že je lepší?
Hasný je akorát to, že Vettel 2x odstoupil pro poruchu a narozíl od Nejlepšího si nezpůsobil kolizi, která ho vyřadila ze závodu. prostě jezdil perfektně a Alonso se připravil o titul sám v Suzuce. To je zase můj dojem.-
Situs
17:52 20.09.2018 85.70.164.XXXTy čísla to naopak ukazují hodně jasně, ale co se ti nehodí do krámu tak škrtáš, to už tu píši nějakou dobu a dokazuješ to čím dál tím častěji. Klidně si žij v tom že Vettel umí jezdit o 0,65% rychleji a ten rozdíl nebyl především autem Škoda že dostupná fakta se ti takové teorii vysmějí, jako já Čaues-
Mike17
18:05 20.09.2018 185.149.130.XXXKaždý, pro jistotu opakuji, každý ztrácí na PP víc, jak na jakéhokoliv jezdce. Takže neukazují naprosto nic.
Jasně, já napíšu, že nemám tušení který vůz byl rychlejší a najednou tvrdím, že 0,65% dělal Vettel. Inu zase nečteš, co píšu, ale jen to, co se ti hodí.
Fakt, jsi nepředložil ani jediný.-
Situs
18:14 20.09.2018 85.70.164.XXXNo ty čísla nelžou, rozdíl sekery v prohraných kvalifikacích mezi Ferrari a RedBullem jsem ti sem také dal, nejen na PP. Můžeš zpochybňovat že to není autem ale Vettelem, a to děláš, a já se ti za tvou domněnku můžu vysmát, to dělám zase já Ještě se tě zeptám aby bylo uplně jasno jak to máš, o kolik myslíš že je Vettel v kvalifikacích rychlejší než Alonso? Myslím jako jezdec? A co tě k tomu vede?-
Mike17
19:13 20.09.2018 185.149.130.XXX-Ty čísla jen ukazují, že KAŽDÝ JEZDEC zaostává proti KTERĚMUKOLIV JEZDCI míň, než na PP. To jsi objevil ameriku.
- Na tvou otázku, odpovím svou citací: "Ne, kecám. Nemám tušení, který vůz byl rychlejší, stejně jako ty. Myslím si, že na každé trati byl nejlepší jiný vůz." Tedy, že nevím o kolik byl rychlejší Vettel než Alonso (pokud se bavíme jen o pilotech a ne voze) a dokonce nevím, jestli rychlejší byl. Tak jako to neví nikdo, ani ty. Tedy zase jen reprodukuješ dokola něco, co jsem netvrdil a už poněkolikáté to přes upozrnění pořád opakuješ.
-Ani nevím, který vůz byl lepší v závodech. Nic nenaznačuje, že jeden z nch byl nějak výrazně lepší, oba měly své silné i slabé stránky. Jen vím, že Vettel vyhrál, přestože mu to 2x kleklo a na rozdíl od soupeře si tenkrát nezpůsobil ani žádnou kolizi, která by jej vyřadila ze závodu. Tedy vyhrál titul zaslouženě. Škoda, že stejnou kvalitu nedokáže zopakovat i letos.
-
spinelesssheep
19:26 20.09.2018 85.70.184.XXXTy jsi fakt případ, musím se smát. Michal nikde netvrdí, že tím objevil Ameriku a nesnaží se tím naznačit, že Alonso byl tak skvělý, protože ztrácel mín na RB než celkově na PP. Jen ti dodal čísla se kterýma můžeš naložit, jak uznáš za vhodné.
Historie jasně ukazuje rychlost Alonsa, jak v Q, tak hlavně v závodech a proto domnívat se, že většina ztráty byla způsobena Alonsem a né vozem je naprosto směšné. V tom roce vyhrál lehce nadprůměrný Vettel s těžce nadprůměrným vozem od Neweyho.-
Situs
21:00 20.09.2018 85.70.164.XXXBingo, ale Mike ví že zpochybnit se dá vše, on nebude tvrdit že za to nemohlo auto, ale vlastně bude aby se vysmál, pak jako že kecá, pak to párkrát vytáhne proč že to vytahujeme když kecal, a najednou vlastně už není o čem mluvit a jen se obecně plká Dal jsem mu jednoduchou otázku o kolik si myslí že je samotný výkon Vettela v kvalifikacích rychlejší než Alonsa a proč, aby jsme si popřípadě mohli s čísly nějak hnout, a opět jen obecné plky. S Mikem se nemůžeš nikam dostat, ty na něj argumenty a fakty, on cílenými pochybnostmi a domněnky, a když se chceš díl po dílu argumenty dál někam dostat aby jsi ty jeho pochybnosti usměrnil tak hned tam zas dá něco jiného. On ví že i kdyby odpověděl konkrétně tak souboj s čísly prohraje, takže proto do toho nejde a jen bude vznášet obecné pochyby, a přehánět s tím že pak kecal, tím nemá vůbec co zkazit, jen to nikam nevede
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek