DISKUZE K ČLÁNKU "Hamilton dominuje, Vettel má po titulu," domnívá se Zanardi a italská média
Bývalý pilot Formule 1 Alex Zanardi se vyjádřil k současnému vývoji šampionátu 2018. Podle něj má Sebastian Vettel po Velké ceně Singapuru prakticky po titulu, zatímco Lewis Hamilton dominuje.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Hamilton dominuje, Vettel má po titulu," domnívá se Zanardi a italská média
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
Mansell_fan
09:07 22.09.2018 37.188.230.XXXPokud Charles Seba porazí, bude to dobře, protože (v případě že Ferrari udrží laťku z letošního roku) pak s velkou pravděpodobností bude v boji o titul. Pokud ne, potvrdí Seb své kvality a zvýší si sebevědomí. Z mého pohledu je to win win situace, právě proto jsem moc rád že Leclerc přichází.
-
-
Mansell_fan
23:38 20.09.2018 37.188.154.XXXV tom posuzování Vettela a Alonsa nelze přihlédnout jen k jejich čistému jezdeckému výkonu na trati. Špičkového jezdce dělá totiž mnohem více faktorů. Ano, v identickém autě by Alonso dost možná Vettela porážel. Jenže když se podíváme na jejich kariéry, tak týmy do kterých přišel Seb výkonostně rostly, zatímco týmy do kterých přišel Fernando šly přesně opačným směrem. Náhoda? Já si to nemyslím. Takže ano, zopakuji kacířskou myšlenku že Alonso by v letošním ferrari Hamiltonovi zatápěl asi více, ale na druhou stranu na místě Vettela by to perfektní letošní ferrari dost možná vůbec neměl, tak jako ho neměl v letech 2011 až 2014.
Niki Lauda vzpomínal jak jezdil v Marchu s Ronniem Petersonem. Lauda byl elév, Ronnie vicemistr světa a dle mnohých nejrychlejší jezdec tehdejší F1. Testovali nový March 721X. Peterson řekl že je to špičkové auto, pak do toho sedl Lauda a prohlásil že je to nedotáčivý křáp. Teprve v půli sezóny po mizerných výsledcích i Peterson připustil že auto je naprd. Narozdíl od Laudy ovšem nedokázal dát týmu okamžitou zpětnou vazbu, přestože to byl jinak bez debat jeden z nejrychlejších jezdců všech dob. A pak si člověk vzpomene na letošní Austrálii a triumfální "now we can fight" a řekne si jestli náhodou Ronnie a Fernando nemají (krom fenomenální rychlosti) něco společného-
spinelesssheep
13:55 21.09.2018 85.70.184.XXXÁá, na scénu přichází ona slavná zpětná vazba, kterou nikdo z nás nemůže posoudit, ale dobře se na jejím základě shazuje pilot a to především Alonso, kterému lze na trati málo co vytknout.
Achjo.-
-
spinelesssheep
17:38 21.09.2018 85.70.184.XXXNé né, samozřejmě, že jsi ho neshodil, jen si napsal, že vlastně všechny týmy svou přítomností a zpětnou vazbou (bůh ví, co se za ní vše skrývá) táhl dolů, to je pocta přímo.-
airwar1939
22:00 21.09.2018 176.74.141.XXXNe pouze napsal, že týmy do kterých Alonso přestoupil šli dolů, a týmy do kterých přestoupil Vettel šli nahoru, což je pravda. Proč to tak bylo se můžeme domýšlet.-
spinelesssheep
22:07 21.09.2018 85.70.184.XXXAha, tak já si myslím, že Alonso u Renaultu začínal s daleko slabším vozem než se kterým skončil a vyhrál dva tituly. Pravda to tedy není.
A co Vettel v Red Bullu 2014? Svou skvělou zpětnou vazbou zařídil aby se z dominantního vozu stal průměrný a ještě ke všemu takový, který mu nebude sedět a dostane nařezáno od Ricciho?-
airwar1939
15:55 23.09.2018 176.74.141.XXXZnáš tvrzení že výjimka potvrzuje pravidlo? alonso a Renault v době jeho dvou titulů je velice specifická situace, protože tým by ljednak postaven podle Alonsa a vedl ho jeho manager, a jednak tím, že v době kdy vyhrál, bylo díky změně pravidel o pneu odstaveno Ferrari, a Renault měl ještě pololegální hmotové tlumiče... jakmile byly hmotové tlumiče zakázány, vrátil se Renault výkonnostně do hlouby startovního pole.
To jak je Alonso skvělý týmový hráč, měl dle mě prokázat v McLarenu, kde si při první štaci za pár měsíců obrátil tým proti sobě, a u Ferrari, kde k tomu potřeboval pár let. To jak nefungoval McLaren při jeho druhé štaci netřeba připomínat.
Stejně jako Mansell_fan si myslím, že pokud by Alonso zůstal u Ferrari i po roce 2014 do dneška, tak by Ferrari tak dobře nefungovalo.
A pokud jde o RB v roce 2014, tak to beru že si děláš srandu?! Pokud mě paměť neklame, skončil RB v roce 2014 jako druhý tým v poli, tedy rozhodně nezapadl do průměru, a šasi rozhodně nebylo to, co by ho sráželo.-
Situs
19:39 23.09.2018 85.70.164.XXXAle no tak, Renault není žádná specifická záležitost, zvládli dobře napředovat a dokázali chytit příležitost za pačesy. A tlumiče byla prostě vychytávka, a než se zakázaly byly zcela legální, to pak můžeš označit za specifickou záležitost skoro všechno Jinak i po tom co to zakázali rozhodně nespadli do hlouby pole! Něco pochopitelně ztratili, ale Alonso i tak měl velmi dobré výsledky. Není tam podle mě co znevažovat.
Co se týče RedBullu, v roce 2014 se plně projevil vliv nových motorů a Mercedes přišel s neskutečným dělem. Tohle je právě ukázka kdy něco svalovat na jezdce je nesmysl. To spíše třeba rok 2009 u Ferrari byl opravdu nedobrý, přesto si nemyslím že to byla chyba jezdců. Nebo tahle druhá éra McLarenu, to s čím přišla Honda se nedá zapomenout -
spinelesssheep
21:02 23.09.2018 85.70.184.XXXTo je teda borec Alonso, když rozkládal po dobu 5 let soustavně Ferrari a zvládl s ním bojovat dvakrát do posledního závodu :DD To mě tak pobavilo, že ti i odpustím, že do zpětné vazby mícháš zcela úplně jiné záležitosti.
-
-
Situs
19:18 23.09.2018 85.70.164.XXXMožná by neměl tak dobré auto, možná by ho měl i lepší, sám si myslím že především na motoru se tam neskutečně máklo a hodně se do něj investovalo, to v dnešní éře vypadá na nutnost v úspěchu, a to podle mě jezdec moc nemá šanci ovlivnit. Ono hned v roce 2015 nepřišel Vettel do špatného auta, tam se na tom motoru dobře máklo v tom prvním roce. Ferrari investovalo obrovské peníze, dle posledních zpráv investují i o dost více než Mercedes. Mají nový aerotunel a nějaký moderní simulátor po vzoru RedBullu, to se musí ve vývoji projevit. A přijít s vychytávkama není o jezdci, foukačky, ohebná křídla, diffuzor, tlumiče atd atd, to není o jezdci a při tom to dělá takový rozdíl.
Jinak ale Mansell_fan dobře podotkl že si nejspíše myslí že v identickém voze by Alonso Vettela porážel. Opravdu málo kdo si myslí že by s letošním Ferrari Alonso neuspěl
-
-
-
-
-
-
Situs
18:18 19.09.2018 85.70.164.XXXA to jsem zvědav ještě jak na Vettela zapůsobí faktor Leclerc. Ze začátku Leclerc možná stačit nebude, ale podle mě to brzy srovná a nesmíří se s rolí pomocníka, on tam Leclerc jde spíše jako budoucí lídr týmu, a bude na něm kdy to dokáže ukázat. Jako já bych Leclerca nepodceňoval, sám se na něj hodně těším a takový Ricciardo taky nebyl ani z daleka favorit v RedBullu, a jak to dopadlo.-
spinelesssheep
18:22 19.09.2018 85.70.184.XXXNo akorát já si pořád říkám, jak moc může momentálně klamat faktor Ericsson.-
-
-
Petr Hloušek
19:17 20.09.2018 194.79.55.XXXv tom případě je smutné spíš to, že Špagáti jsou tak hloupí ňoumové, že nevědí jak vyhrát oba tituly
-
-
-
-
-
spinelesssheep
18:15 19.09.2018 85.70.184.XXXV roce 2012 jsem nechodil na žádné diskuze sledoval jsem F1 pouze v televizi a občas si něco přečetl. V té době snad neexistoval nikdo z řad F1 kdo by tvrdil, že má Alonso srovnatelný vůz s Vettelem, v té době a při posledním závodě se našel málokterý odborník, který by přál titul více Alonsovi, v té době se i šéfové týmů shodli na tom, že byl Alonso nejlepší...i Schumacher to tvrdil.
No nevím jaký názor jste na to tady měli někteří v roce 2012, ale vsadil bych boty, že u někoho by se dala vysledovat závislost vzrůstající kvality Alonsova monopostu, resp. jeho rychlosti na uplynulém čase od r. 2012. Možná za pár let budou tací, kteří dokonce budou tvrdit, že měl Alonso lepší a rychlejší vůz.
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek