DISKUZE K ČLÁNKU "Jeden z nejhorších případů ignorování modrých vlajek," poukazuje Whiting na konkrétního jezdce

Charlie Whiting byl po Velké ceně Singapuru 2018 rozzlobený na chování Romaina Grosjeana, který podle něj naprosto ignoroval modré vlajky, a porušil tak "zlaté pravidlo." Jak své počínání vysvětluje jezdec s bohatými zkušenostmi z Formule 1?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Jeden z nejhorších případů ignorování modrých vlajek," poukazuje Whiting na konkrétního jezdce

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 17.09.2018 14:31 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 17.09.2018 10:42
Záleží na osobním cítění, já to vidím tak, že… »
» rock (Hlasoval 1 člověk) 17.09.2018 09:45
...načež by se na zpomalovanou dvojici zezadu… »
» Situs (Hlasoval 1 člověk) 17.09.2018 09:59
To jak se zavedlo pomáhání si jezdci v rámci… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    V některém z minulých závodů se objevila zpráva, že tuším Sainz neuposlechl dokonce 9 vlajek.
    Kdyby to nebylo v záběrech kamer a neblokoval by vedoucího Lewise, tak by nikdo nic neřešil.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    37.188.189.XXX
    Tahle situace názorně ukázala, o kolik by mohly být závody zajímavější, kdyby byly ty nesmyslné modré vlajky zrušeny.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Sivka

      Sivka

      93.91.53.XXX
      Jojo uz to vidim. 1 VET 2 HAM a Bottas dostava prikaz. Propada se rostem az si necha dat kolo od vsech, dostava se pred Vettela a zacne ho zpomalovat. To by bylo fakt skvely. :D

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        rock

        37.188.189.XXX
        ...načež by se na zpomalovanou dvojici zezadu docvakli Verstappen, Raikkonen a Ricciardo a rozjel by se souboj pěti rudě vidících draků za jednou mobilní šikanou. Jo, to by bylo fakt skvělý, sem s tím; na tom může divák jedině získat. Ovšem HAM by se najednou ze souboje, ve kterým by mohl skončit první nebo druhej (což je statisticky 21.5 bodu) ocitl v mele, ze které by mohl vyjít jakkoliv od prvního do pátého místa, plus možnost skončit v kolizi, to je statisticky 13.3 bodu. Byl by to obrovskej risk, ale asi by do toho občas šli. Pravděpodobně stejně často, jako když dneska jednomu z pilotů upraví pneumatikovou strategii tak, aby dosáhli stejného efektu.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          To jak se zavedlo pomáhání si jezdci v rámci jednoho týmu, to kam míří spolupráce v rámci B-týmů, a to jak jsou dnes zavedené líhně jezdců pro TOP týmy znamená že zrušení modrých vlajek by byl takový průšvih jako třetí auta na dráze. Za tohoto stavu si to nedovedu představit, včera by byl schopen Magnussen či Grosjean zcela zničit závod Hamiltonovi ačkoliv jim nešlo už o nic, hodně bych se toho bál.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          90.182.169.XXX
          A úplně nejlepší by tam bylo hodit občas nějakou tu žlutou fázi aby se jezdci sjeli dohromady,že?

          Zrovna včera by to bez modrých vlajek bylo peklo a takových tratí není v seriálu úplně málo. Né díky

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • rock

            rock

            37.188.189.XXX
            Žlutá fáze, mimo to, že narušuje tempo závodu, je vůči některým pilotům silně nespravedlivá. Nikdo nemá rád, když díky direktivnímu úkonu jeden pilot ztratí a jiný ne.
            Pak ovšem nechápu, proč obhajuješ jiný úkon, při němž je jeden pilot vedením závodu zpomalován a jiný ne. Přitom oba jedou stejný závod ve stejné kategorii.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • tom11

              tom11

              77.48.94.XXX
              v některých sportech jsou závodníci, kteří jsou dostiženi o kolo ze závodu automaticky stahováni. je to podle tebe taky nesportovní a nespravedlivé? 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • rock

                rock

                37.188.189.XXX
                Považuju za nevhodné a sportovní myšlence odporující i to stahování. Nicméně, když je závodník stažen a je mu ukončen závod, tak to vnímám jinak, než když závodit může, ale už jenom jako Untermensch.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • daaviid23

              daaviid23

              90.182.169.XXX
              Záleží na osobním cítění, já to vidím tak, že nejedou stejný závod.

              Jediné co cítím jako problém je právě to co stalo včera. Pokud dva bojujou kolo na kolo, tak chápu, že se jim nechce zpomalovat kvůli modré vlajce.
              Ale to by se dalo řešit pravidlem, že by pro bojující dvojici, která je předjížděna o kolo, platilo zákaz vzájemného předjíždění během účinnosti modré vlajky.

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • rock

                rock

                37.188.189.XXX
                To je asi opravdu na osobním cítění, protože já včera žádný problém nezaznamenal. Hamilton s Verstappenem se museli vyrovnat se situací na trati. Žádný problém...
                Nadáváme na zvyšující se sterilitu a tady se nabízí přirozený a banálně jednoduchý způsob, jak to závodění udělat zase trochu "dirty". Přijde mi to jako nevyužitý potenciál.

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • mi88ki

                mi88ki

                165.225.72.XXX
                Přesně to samé napadlo, když jsem tu šílenost včera viděl, ale byl si rychlejší.
                Já bych to ještě poupravil " během modrých vlajek, platí zákaz předjíždění mezi jezdci ve stejném kole".
                Tzn., že by při předjíždění o kolo, nesměli mezi sebou bojovat ani jezdci, kteří pomalejší jezdce předjíždějí. 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • mi88ki

              mi88ki

              165.225.72.XXX
              pominu-li crasch gate, tak je žlutá fáze, nechtěný následek nějaké chyby a je otázka osudu, zda na tom jezdec vydělá či prodělá.
              Ale při té absenci modrých vlajek, bych to viděl tak, že necháš mezi sebou bojovat jezdce, kde jeden ujel větší vzdálenost než druhý a nebýt toho, že se jezdí po okruhu dokola, tak už se na dráze nepotkají.
              Už vidím ten vláček za Sirotkinem v Monaku.
              Nebo by přišel tajný příkaz třeba od Ferrari, že Ericsson musí za sebou udržet Lewise a klidně s ním kolidovat, a příští várka motorů bude grátis.

              Na to by reagoval Mercedes a už vidím jak ta finská podržtaška Valtery, čeká celé kolo v boxech, aby vyjel přímo před Sebem.
              To by byla strašná holomajzna. 02 02 02

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • rock

                rock

                37.188.189.XXX
                Kdo ví. V IndySeries modrý vlajky snad ani nemají (nebo pokud mají, tak je používají strašně zřídka) a funguje jim to. A přitom jsou tam týmy až o čtyřech nebo pěti autech, který by podle téhle logiky mohly zabetonovat každý závod. Neděje se to...

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
          • rock

            rock

            37.188.189.XXX
            btw kdyby bylo po mým, tak bych piloty na startovní rošt postavil v opačným pořadí, než je průběžný stav šampionátu. Troufnu si tvrdit, že v každém závodě by bylo o zábavu postaráno od světel až po šachovnici.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mr.B

              Mr.B

              188.92.14.XXX
              Problém je, že je to stejně umělé, jako například DRS.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • rock

                rock

                37.188.189.XXX
                Jediný spravedlivý způsob je postavit je na lajnu všechny vedle sebe (a i tam může hrát roli umístění jezdce vůči první zatáčce). Jestliže to nejde (jakože asi moc nejde), tak každý další způsob, jak seřadit piloty na startu je nějakým způsobem umělý. Tak proč z nich nezvolit ten, který dodá něco navíc.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama