DISKUZE K ČLÁNKU "Jeden z nejhorších případů ignorování modrých vlajek," poukazuje Whiting na konkrétního jezdce
Charlie Whiting byl po Velké ceně Singapuru 2018 rozzlobený na chování Romaina Grosjeana, který podle něj naprosto ignoroval modré vlajky, a porušil tak "zlaté pravidlo." Jak své počínání vysvětluje jezdec s bohatými zkušenostmi z Formule 1?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Jeden z nejhorších případů ignorování modrých vlajek," poukazuje Whiting na konkrétního jezdce
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
rock
09:45 17.09.2018 37.188.189.XXX...načež by se na zpomalovanou dvojici zezadu docvakli Verstappen, Raikkonen a Ricciardo a rozjel by se souboj pěti rudě vidících draků za jednou mobilní šikanou. Jo, to by bylo fakt skvělý, sem s tím; na tom může divák jedině získat. Ovšem HAM by se najednou ze souboje, ve kterým by mohl skončit první nebo druhej (což je statisticky 21.5 bodu) ocitl v mele, ze které by mohl vyjít jakkoliv od prvního do pátého místa, plus možnost skončit v kolizi, to je statisticky 13.3 bodu. Byl by to obrovskej risk, ale asi by do toho občas šli. Pravděpodobně stejně často, jako když dneska jednomu z pilotů upraví pneumatikovou strategii tak, aby dosáhli stejného efektu.-
Situs
09:59 17.09.2018 85.70.164.XXXTo jak se zavedlo pomáhání si jezdci v rámci jednoho týmu, to kam míří spolupráce v rámci B-týmů, a to jak jsou dnes zavedené líhně jezdců pro TOP týmy znamená že zrušení modrých vlajek by byl takový průšvih jako třetí auta na dráze. Za tohoto stavu si to nedovedu představit, včera by byl schopen Magnussen či Grosjean zcela zničit závod Hamiltonovi ačkoliv jim nešlo už o nic, hodně bych se toho bál. -
-
rock
10:24 17.09.2018 37.188.189.XXXŽlutá fáze, mimo to, že narušuje tempo závodu, je vůči některým pilotům silně nespravedlivá. Nikdo nemá rád, když díky direktivnímu úkonu jeden pilot ztratí a jiný ne.
Pak ovšem nechápu, proč obhajuješ jiný úkon, při němž je jeden pilot vedením závodu zpomalován a jiný ne. Přitom oba jedou stejný závod ve stejné kategorii.-
-
daaviid23
10:42 17.09.2018 90.182.169.XXXZáleží na osobním cítění, já to vidím tak, že nejedou stejný závod.
Jediné co cítím jako problém je právě to co stalo včera. Pokud dva bojujou kolo na kolo, tak chápu, že se jim nechce zpomalovat kvůli modré vlajce.
Ale to by se dalo řešit pravidlem, že by pro bojující dvojici, která je předjížděna o kolo, platilo zákaz vzájemného předjíždění během účinnosti modré vlajky.-
rock
11:51 17.09.2018 37.188.189.XXXTo je asi opravdu na osobním cítění, protože já včera žádný problém nezaznamenal. Hamilton s Verstappenem se museli vyrovnat se situací na trati. Žádný problém...
Nadáváme na zvyšující se sterilitu a tady se nabízí přirozený a banálně jednoduchý způsob, jak to závodění udělat zase trochu "dirty". Přijde mi to jako nevyužitý potenciál. -
-
mi88ki
13:46 17.09.2018 165.225.72.XXXPřesně to samé napadlo, když jsem tu šílenost včera viděl, ale byl si rychlejší.
Já bych to ještě poupravil " během modrých vlajek, platí zákaz předjíždění mezi jezdci ve stejném kole".
Tzn., že by při předjíždění o kolo, nesměli mezi sebou bojovat ani jezdci, kteří pomalejší jezdce předjíždějí.
-
-
mi88ki
14:01 17.09.2018 165.225.72.XXXpominu-li crasch gate, tak je žlutá fáze, nechtěný následek nějaké chyby a je otázka osudu, zda na tom jezdec vydělá či prodělá.
Ale při té absenci modrých vlajek, bych to viděl tak, že necháš mezi sebou bojovat jezdce, kde jeden ujel větší vzdálenost než druhý a nebýt toho, že se jezdí po okruhu dokola, tak už se na dráze nepotkají.
Už vidím ten vláček za Sirotkinem v Monaku.
Nebo by přišel tajný příkaz třeba od Ferrari, že Ericsson musí za sebou udržet Lewise a klidně s ním kolidovat, a příští várka motorů bude grátis.
Na to by reagoval Mercedes a už vidím jak ta finská podržtaška Valtery, čeká celé kolo v boxech, aby vyjel přímo před Sebem.
To by byla strašná holomajzna.-
rock
14:31 17.09.2018 37.188.189.XXXKdo ví. V IndySeries modrý vlajky snad ani nemají (nebo pokud mají, tak je používají strašně zřídka) a funguje jim to. A přitom jsou tam týmy až o čtyřech nebo pěti autech, který by podle téhle logiky mohly zabetonovat každý závod. Neděje se to...
-
-
-
-
-
rock
14:11 17.09.2018 37.188.189.XXXJediný spravedlivý způsob je postavit je na lajnu všechny vedle sebe (a i tam může hrát roli umístění jezdce vůči první zatáčce). Jestliže to nejde (jakože asi moc nejde), tak každý další způsob, jak seřadit piloty na startu je nějakým způsobem umělý. Tak proč z nich nezvolit ten, který dodá něco navíc.
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek