DISKUZE K ČLÁNKU Haas je po protestu Renaultu v Monze DISKVALIFIKOVÁN, boduje Sirotkin

Komisaři dnes večer po Velké ceně Itálie vyloučili Haas ze závodu poté, co na protest Renaultu zkontrolovali jeho podlahu. A jak se při šetření ukázalo, byla proti pravidlům. Haas s tím nesouhlasí a proti verdiktu se odvolává.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Haas je po protestu Renaultu v Monze DISKVALIFIKOVÁN, boduje Sirotkin

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 04.09.2018 17:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 03.09.2018 07:25
Ono je celkově zvláštní, že upravují pravidla… »
» bombík (Hlasovali 4 lidé) 03.09.2018 07:52
Důležitým aspektem pro HAAS taky podle mě je, že… »
» daaviid23 (Hlasovali 3 lidé) 02.09.2018 22:33
Jsem jediný, komu ten postup připadá trochu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Hr3bec

    Hr3bec

    213.155.234.XXX
    Někde se psalo, že tu novou normu FIA vydala 25.července a čas na úpravu byl do Monzy. Zřejmě to Haas používal už delší dobu a za ten čas Renault nějaké ty fotky udělal a rozebral si to. Když na různých stránkách, kde lidi řeší techniku F1 je milion detailních fotek na každý vůz, kolik toho asi mají týmy... Haas prý prosil FIA o úlevu proto, že nedokáží nové díly vyrobit, pač nemají kapacity jako jiné týmy. Proto jim bylo řečeno ono zmíněné, že když si nebude někdo stěžovat, tak je nedisknou.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Hoši, někteří to stihly a měli podlahu v pořadku dle pravidel a někteří ne. Tak kde je problém? Se mě fakt zdáte někteří.... 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Harry

    Harry

    90.180.175.XXX
    Jak už psal někdo níže, tak velmi zajímavý je fakt, jakým zbůsobem na to Renault přišel.
    Neumím si představit, že nějaký mechanik Renaultu leze pod autem Haasu se šuplerou v ruce. Podle mne si FIA nedokáže ohlídat své zaměstnance a někdo si pustil "hubu" na špacír. Renault se využitím této informace dost ztrapnil. Když už tak stále hovoří o férovém přístupu k závodění, měli spíše žalovat na toho, kdo jim informaci dal.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Chudák Grosjean, ten je asi největším poraženým.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • bombík

    bombík

    82.117.130.XXX
    Důležitým aspektem pro HAAS taky podle mě je, že kdyby jim FIA dala jasnou odpověď zda ano či ne, mohli si v tomto případě pošetřit pohonné ústrojí, když už by nenastoupili. Takto z nich udělali jen stafáž, aby měli plné startovní pole s tím, že to třeba dobře dopadne (nikdo že si nebude stěžovat případně ani nedojedou na bodech). No nedopadlo to, a ještě se budou hádat týmy mezi sebou kvůli pokrytectví FIA.

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    95.82.135.XXX
    Renault má evidentně na Haas spadeno. No kdZ někdo podvádí, má pykat, o tom žádná. Ale čemu nerozumím je mailová komunikace mezi FIA a Haasem, kdy FIA defakto dovolila Haasu podvodné jednání... to není dobré 02

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Ono je celkově zvláštní, že upravují pravidla během přestávky, kdy musí být zavřené továrny. Jako i celkem chápu, že s tím mohli mít problém.

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Ale HAAS zjevně nepodváděl, FIA udělala v polovině sezony změnu v pravidlech, kdy všemu v období přestávky, kdy se na vozech nesmí pracovat. HAAS celou dobu s FIA komunikoval, jasně řekl že dokáže udělat změnu až do Singapuru, Itálii že nestihne. FIA jim dovolila v Itálii startovat s původním řešením, ale pak je diskvalifikovala.

      Podle logiky věci, jim FIA v Itálii buďto neměla umožnit startovat, a nebo je neměla diskvalifikovat.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        81.19.11.XXX
        Během letní přestávky se nesmí pracovat 14 dni, takže měli min 14 dni na vyrobeni nové podlahy. Ale souhlasím, ze úpravy pravidel a jejich následná implementace by se nemělo resit v průběhu sezóny. Maximálně kdyby šlo primárně o bezpečnost jezdce.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          Ta změna pravidel v polovině sezony je první věc cvo mě vadí, ale více mě vadí to že FIA nebyla schopna k tomu zaujmout jasné stanovisko, a HAAS do závodu prostě nepustit, protože jejich vůz už při technické přejímce nesplňoval pravidla a komisaři to zjevně věděli. 02

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Jsem jediný, komu ten postup připadá trochu zvláštní?

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Nejsi, já jsem druhý. Podle všeho FIA věděla, že řešení HAASu je problematické, ale pustili je do závodu s tím, že když se nikdo neozve bude to OK. A když se ozve, tak že je disknou. Nejhorší na tom je, že je do závodu pustili vlastně jen proto, aby jelo 20 a nikoli jen 18 vozů.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.103.XXX
    Zajímavé. Vlastně typické pro F1. Když měl RedBull díry v podlaze, přešlo se to bez povšimnutí ze strany FIA. Protože tehdá byli TOP týmem. Ale když neodpovídá jakýkoliv detail u týmu středu pole, nebo týmu z chvostu, pak se okamžitě trestá diskvalifikací.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Frciiik

    Frciiik

    80.251.241.XXX
    Z pohledu fanouška by mě zajímalo, jak na to může Renault přijít. Podle obrázku je to schované pod autem, tak jak to můžou vidět...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jirka_1

    Jirka_1

    217.30.64.XXX
    Kluci se zase kočkují... 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama