DISKUZE K ČLÁNKU "Taje jako kostka ledu na slunci." Uhájí Renault svůj náskok před Haasem? Rozhodnou motory

Šéf Renaultu Cyril Abiteboul tvrdí, že očekával rychlé stahování jejich náskoku Haasem, který měl v posledních závodech velmi rychlé auto a z posledního víkendu si odvezl dalších 10 mistrovských bodů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Taje jako kostka ledu na slunci." Uhájí Renault svůj náskok před Haasem? Rozhodnou motory

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 29.08.2018 10:06 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 3 lidé) 28.08.2018 09:18
Mají plně konkurenceschopný motor a ta ztráta… »
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 28.08.2018 08:44
Je zajímavé, že ze začátku to vypadalo na to, že… »
» Mike17 (Hlasovali 2 lidé) 28.08.2018 08:58
Taky se divím. Vždyť mají konkurenceschopný… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • rock

    rock

    37.188.225.XXX
    Haas rozhazoval body plnými hrstmi, ať už to bylo zásluhou týmu nebo jezdců. Abiteboul má pravdu (a překvapil mne tím, že to přiznal) v tom, že Renault je na 4. místě v PK dost po haluzi a že jim nezbývá nic jinýho, než bránit pozici, na které se ocitli ani sami netuší jak. Mají štěstí, že Indiáni se vyautovali a musí jen doufat, že Haas bude pokračovat v rozdávání bodů soupeřům. Protože v souboji na férovku to pro Renault dobře nevypadá.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    81.19.11.XXX
    Poslední závody v podání továrního týmu R jsou tragédie. Motor měl byt min o 20 ps jinde a jak vidno, Ferrari motorově vládne. FI není špatná, ale na R mít nebudou. Možná v Monze, ale dal moc nikde ne. Haas je pekelně rychlý již od Austrálie a nebýt jejich amaterizmu v prvním zavode, už by byli v PK 4. No nic hoši. Je potřeba opravdu zamakat! Místo stahování TOP 3 tady reálně hrozí 6. Místo v PK a to je ve 3. roce na tovární tým ostuda! Myslím, ze ještě v GP Kanady na tom byla PJ R ve srovnání s M a F (hlavně F) o dost lépe, ale další specifikace posílají PJ R na boj s Hondou, ne s F a M... pevne doufám, ze ve Viri s Budkowskym jedou 24h nonstop, jinak hrozí ostuda! Z aktuální práce R jsem dost zklaman. 02

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Zase tak špatné to nebude, šesté místo není reálné. Hlavně teda z důvodu toho, že nová FI jede oficiálně od nuly, ale i kdyby nejela, tak si myslím, že Renault by nepřekonali.
      Ale souboj s Haasem bude zajímavý. 03

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        81.19.11.XXX
        Zatím od Haasu dostávají v kvalifikaci pul sekundy. V závodě byli nastejno, ale to už taky přestává platit. Bude hodně těžké udržet se před Haasem. Snad v aero oddělení v Enstone něco vymyslí, protože ve Viri dělají prd 05

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Je zajímavé, že ze začátku to vypadalo na to, že na 4. a 5. místě budou bezpečně Rencek a Mclaren. Teď Haas konečně zabral a je to znát. A FI nebýt nesmyslné diskvalifikace tak má dokonce ještě o bod víc než Haas! Neuvěřitelné!
    Forza Haas!! 14

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      193.165.236.XXX
      Taky se divím. Vždyť mají konkurenceschopný motor, který je v okně. Tak s ním jde přece vyhrávat. 12
      RB prý nevyhrává jen kvůli slabému šasi, tak by jim měl Cyril ukázat, jak se to dělá. 12

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        Mají plně konkurenceschopný motor a ta ztráta taky nesouhlasí 12

        Prohrávat s Béčkovým týmem, není to trochu ostuda? 13

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        81.19.11.XXX
        No, je to trošku jinak, v prví třetině šampionátu byla PJ R rozhodně v okně, ale další vývoj sezóny ukazuje na velmi dobrou práci na PJ a na šasi u M a F (F hlavně). Takže PJ R již není mezistupeň mezi H a F a M, ale je na úrovni H, toť můj tip... a popravdě se mi práce motorářů R poslední půl rok vůbec nelíbí. Ty to možná budeš vědět... nevíš, jak je to s konceptem PJ? Co vím, tak revolční koncept rozdělit turbo a MGU-H přinesl Mercedes, poté ho zkopírovalo Ferrari a před 2mi lety i Honda. Co vím, tak R jako jediný používá stále MGU-H a turbo u sebe, nebo to taky okopírovali jako ti ostatní? Nevíš k tomu víc Miku? Nebo snad Petr by mohl přinést nějaké info tímto směrem.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Slaby.odvarek

          Slaby.odvarek

          185.73.102.XXX
          Ja mam za to nebo jsem myslel že Ferrari ma svůj koncept motoru a že též ma turbo a mgu-h u sebe ale nevím možná by to mohl někdo kvalifikovaný vysvětlit.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          46.135.72.XXX
          Pokud vím, tak Honda má podobný jak Mercedes, Renault podobný Ferrari. Ale Petr bude vědět víc.
          A s oknama už jdi někam. Prostě RB ztrácí průměrně kolem 0,5s na kolo jen díky motoru. Tedy každý závod kolem půl minuty. Zbytečně. Tečka.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            95.82.135.XXX
            Poslední závody souhlas. Nejsou v oknu. To, ze v něm ale letos byli v úvodu sezóny je nepopiratelné.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              46.135.70.XXX
              Žádný okno neexistuje. Každý závod kvůli motoru ztrácí. Každý závod!!! Kolem 30s za závod. Že v Monaku je ta ztráta tak malá, že jsou přesto nejrychlejší, na tom nic nemění.

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • rock

      rock

      37.188.225.XXX
      To teda nevypadalo. McLaren byl marnej od začátku a Alonso reálně jezdil když dobře, tak někde na hranici desítky. Že se mu dařilo sbírat víc než občas ojedinělý bodík bylo dílem díky jeho schopnostem, dílem díky chybám soupeřů a dílem díky náhodě - ale výkonnost McLarenu v tom roli nijak moc nehrála.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama