DISKUZE K ČLÁNKU FIA povolila setrvání Force Indie na roštu, přijde ale o všechny body!

FIA potvrdila, že se v Belgii objeví na startovním roštu Racing Point Force India. Za tímto rozhodnutím bylo hodně tvrdé práce, původně to totiž vypadalo, že by se bývalá Force India nemusela ve startovním roštu objevit vůbec.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: FIA povolila setrvání Force Indie na roštu, přijde ale o všechny body!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 71, poslední 24.08.2018 20:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» rock (Hlasovali 3 lidé) 24.08.2018 09:18
Tak on se McLaren na to 6. místo v PK snad přeci… »
» jumpman (Hlasovali 3 lidé) 24.08.2018 11:03
prosím tě, ukaž mi záběr, kdy haas uhýbá ferrari… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 24.08.2018 12:34
Všechny týmy odsouhlasily že nový tým "zdědí… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    Na to, že ten tým vyměnil "jen" majitele, z toho vzniknul solidní guláš. 12

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr Hloušek

    Petr Hloušek

    194.79.55.XXX
    Všiml si tady někdo, že se dnes jely 2 tréninky nebo to tady už umřelo?

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Všechny týmy odsouhlasily že nový tým "zdědí" všechny bonusové peníze co náležily zrušené FI.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    Ještě mě zajímá jak to vyřeší s bodováním jezdců ... myslím že jedcům zůstanou body a budou se sčítat s těmi případnými dodaženými bidy i za "nové" FI.
    Něco jak u McL při aféře týmu body vzali ale jezdcům nechali.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Je to tak, body jezdcům zůstávají stejně jako kdyby jen přešli do jiného týmu (což se vlastně stalo)

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.250.XXX
    Takže máme konec FI, ale novej tým zůstvá, Ocon bude nahrazen na Monze Strollem, takže Ocon asi do Williamsu? a nový zprávý mluví o konci Stoffela v McLarenu a Norris má jezdit se Sainzem, a dost možná bude jezdit vedle Alonsa do konce sezony, tak uvidíme, ale zničit takhle FI, myslel si Stroll starší, že zařídil synáčkovi lepší sedačku, ale když ten tým půjde do pr.... tak budou tma kde jsou teď s Williamsem a k tomu FI nemá takové technické osobnosti ..

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    81.19.11.XXX
    Je mi líto staré FI, ten tým mi byl vždy symatický a Mallya pro něj udělal hodně. Nový majitel, nový název = nový tým a tedy žádné peníze zpětně. Kdyby totiž fungovalo zpětné vyplácení peněz, byla by F1 pro soukromé týmy pračka na peníze, kde by se měnily názvy co rok, aby se vyvedly peníze. Renault v jeho postoji chápu, nechce v F1 DTM styl, kdy každá továrna má x týmů a ti se vzájemně pouští. Již nyní je zcela proti DNA F1, když FI zcela okatě pouští Mercedes, či Haas poslušně vyklidí pole před Ferrari. U TR vs RB to ještě chápu, protože tam se jedná o stejného majitele. Proč protestoval McLaren netuším...

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      prosím tě, ukaž mi záběr, kdy haas uhýbá ferrari v boji o pozici? O FI a zákaznicích mercedesu je to známo, ale to je jediné...

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Aby jsme to teda hrnuli. Za ten guláš teda může nesouhlas věřitelů Mallayi (13 bank).
    Ale počkat, kdyby nedali souhlas, tak se neprodá nic, ne? Tady se očividně prodal tým ale licence zůstala ve vzduchoprázdnu.
    16

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      No on licenci vlastnil někdo jiný než tým, a nejspíše nebyla součástí nucené správy. Malaya možná chtěl vytřískat něco ještě na tom, no FIA a Strollovci ho takto zcela zařízli. Možná by to popsal jako zlodějna za bílého dne.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Ono některým nedochází to, že kdyby Stroll koupil licenci od Malay, tak by ho to vyšlo třeba dráž, než to že teď jede od nuly....on by si to totiž malaya započítál a penize by chtěl hned....a najednou.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        Jenže ta nucená zpráva nepadla na tým jen tak. Kdyby to Malaya řešil dřív, tak to nemuselo takhle dopadnout.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Tak on to chtěl prodat, ale za moc a o tom píšu. Takže vaše kritika vůči týmům co jsou proti, je asi nespravná.

          Někdo koupí tým, bez licence F1, chce závodit a vydělávat peníze. To by chtěl každý. A vy to kritizujete. Stroll a jeho firma nemá na body a peníze z logiky věci nárok. To má Malaya, ten má licenci, která tohle zajišťuje.
          Když někdo novej vstoupí do F1, tak je na tom jak? Ano tým je převzat, jenže jen tým, nemá licenci. Proč by měli ostatní souhlasit s tím že dostane peníze, když nemá licenci a vůbec se na vysledcích v F1 nepodílel. Vždyť je to i bussines....

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            90.182.169.XXX
            Však jsem později uznal, že nesouhlas některých týmů už vlastně nic neřešil.

            Nicméně pořád nechápu, proč se neřeší tým a licence týmu jako celek. Když máš licenci ale nemáš tým, tak je ti to k ty víš čemu. Tady zase pokulhává logika mě.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Když máš licenci, tak ji můžeš prodat a dotyčný se může ihned zůčastnit závodů. Pokud splní ale i další věci. Licence je to gró....
              Tušim že to je licence (tu co má Malaya) ještě od Jordana....
              Eddie Jordan v roce 1991 koupil společnost Totas Euroservices Ltd a udělal z ní tým F1 Jordan Grand Prix. Ten pak závodil pod názvy Midland, Skyper a Force India. Každý nový majitel závodil s původní Jordanovou licencí. Tož tak....

              No a ten taky nemá licenci. 11

              [odkaz na stránku]

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • daaviid23

                daaviid23

                90.182.169.XXX
                No já chápu, že je to prodejní artikl. Nicméně nechápu, proč nešla do konkurzu spolu s týmem. Respektive pokud šla, proč nebyla prodána nejlepší nabídce?

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama