DISKUZE K ČLÁNKU FIA povolila setrvání Force Indie na roštu, přijde ale o všechny body!
FIA potvrdila, že se v Belgii objeví na startovním roštu Racing Point Force India. Za tímto rozhodnutím bylo hodně tvrdé práce, původně to totiž vypadalo, že by se bývalá Force India nemusela ve startovním roštu objevit vůbec.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: FIA povolila setrvání Force Indie na roštu, přijde ale o všechny body!
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
airwar1939
20:51 24.08.2018 176.74.141.XXX
Na to, že ten tým vyměnil "jen" majitele, z toho vzniknul solidní guláš.
Petr Hloušek
17:02 24.08.2018 194.79.55.XXX
Všiml si tady někdo, že se dnes jely 2 tréninky nebo to tady už umřelo?
GRAHAM
15:27 24.08.2018 77.236.218.XXX
Tak asi tým Force India licenci nevlastnil, vlastnila ji jiná firma,dceřinná což asi lze....pokud by byla součastí, bylo by vyřešeno, ale v módu možná.....takhle to mohli vyřešit elegantněji. Převzít tým a začít jezdit....ono by tam asi nasatlo spousty právních problémů. Takhle je to vyřešené.....ač kdo ví.
GRAHAM
11:20 24.08.2018 77.236.218.XXX
Když máš licenci, tak ji můžeš prodat a dotyčný se může ihned zůčastnit závodů. Pokud splní ale i další věci. Licence je to gró....
Tušim že to je licence (tu co má Malaya) ještě od Jordana....
Eddie Jordan v roce 1991 koupil společnost Totas Euroservices Ltd a udělal z ní tým F1 Jordan Grand Prix. Ten pak závodil pod názvy Midland, Skyper a Force India. Každý nový majitel závodil s původní Jordanovou licencí. Tož tak....
No a ten taky nemá licenci.
[odkaz na stránku]
Tušim že to je licence (tu co má Malaya) ještě od Jordana....
Eddie Jordan v roce 1991 koupil společnost Totas Euroservices Ltd a udělal z ní tým F1 Jordan Grand Prix. Ten pak závodil pod názvy Midland, Skyper a Force India. Každý nový majitel závodil s původní Jordanovou licencí. Tož tak....
No a ten taky nemá licenci.
[odkaz na stránku]
daaviid23
11:07 24.08.2018 90.182.169.XXX
Však jsem později uznal, že nesouhlas některých týmů už vlastně nic neřešil.
Nicméně pořád nechápu, proč se neřeší tým a licence týmu jako celek. Když máš licenci ale nemáš tým, tak je ti to k ty víš čemu. Tady zase pokulhává logika mě.
Nicméně pořád nechápu, proč se neřeší tým a licence týmu jako celek. Když máš licenci ale nemáš tým, tak je ti to k ty víš čemu. Tady zase pokulhává logika mě.
Adi
11:03 24.08.2018 81.19.11.XXX
Samozřejmě, že je to politika, celá F1 je hlavně politika. Ale proč fraška? F1 je závazek a týmy se nemohou střídat jako ponožky a přejmenovávat dle nálady nějakých obchodníků, či dokonce spekulantů, kteří by se v seriálu ukázali na rok, shrábli by prachy a zase rychle utekli. Ty peníze od F1 jsou odměna za účinkování a jsou podmíněny jasnými závazky vůči F1 a né nějaká renta.
GRAHAM
10:56 24.08.2018 77.236.218.XXX
Tak on to chtěl prodat, ale za moc a o tom píšu. Takže vaše kritika vůči týmům co jsou proti, je asi nespravná.
Někdo koupí tým, bez licence F1, chce závodit a vydělávat peníze. To by chtěl každý. A vy to kritizujete. Stroll a jeho firma nemá na body a peníze z logiky věci nárok. To má Malaya, ten má licenci, která tohle zajišťuje.
Když někdo novej vstoupí do F1, tak je na tom jak? Ano tým je převzat, jenže jen tým, nemá licenci. Proč by měli ostatní souhlasit s tím že dostane peníze, když nemá licenci a vůbec se na vysledcích v F1 nepodílel. Vždyť je to i bussines....
Někdo koupí tým, bez licence F1, chce závodit a vydělávat peníze. To by chtěl každý. A vy to kritizujete. Stroll a jeho firma nemá na body a peníze z logiky věci nárok. To má Malaya, ten má licenci, která tohle zajišťuje.
Když někdo novej vstoupí do F1, tak je na tom jak? Ano tým je převzat, jenže jen tým, nemá licenci. Proč by měli ostatní souhlasit s tím že dostane peníze, když nemá licenci a vůbec se na vysledcích v F1 nepodílel. Vždyť je to i bussines....
HellHogr
10:56 24.08.2018 86.49.250.XXX
Takže máme konec FI, ale novej tým zůstvá, Ocon bude nahrazen na Monze Strollem, takže Ocon asi do Williamsu? a nový zprávý mluví o konci Stoffela v McLarenu a Norris má jezdit se Sainzem, a dost možná bude jezdit vedle Alonsa do konce sezony, tak uvidíme, ale zničit takhle FI, myslel si Stroll starší, že zařídil synáčkovi lepší sedačku, ale když ten tým půjde do pr.... tak budou tma kde jsou teď s Williamsem a k tomu FI nemá takové technické osobnosti ..
Adi
10:54 24.08.2018 81.19.11.XXX
Je mi líto staré FI, ten tým mi byl vždy symatický a Mallya pro něj udělal hodně. Nový majitel, nový název = nový tým a tedy žádné peníze zpětně. Kdyby totiž fungovalo zpětné vyplácení peněz, byla by F1 pro soukromé týmy pračka na peníze, kde by se měnily názvy co rok, aby se vyvedly peníze. Renault v jeho postoji chápu, nechce v F1 DTM styl, kdy každá továrna má x týmů a ti se vzájemně pouští. Již nyní je zcela proti DNA F1, když FI zcela okatě pouští Mercedes, či Haas poslušně vyklidí pole před Ferrari. U TR vs RB to ještě chápu, protože tam se jedná o stejného majitele. Proč protestoval McLaren netuším...
rock
10:43 24.08.2018 37.188.180.XXX
Tak především pro upřesnění, napoprvé jsem se přehlídl, na McLaren je potřeba stáhnout manko "jen" 52 bodů.
A ta má poznámka byla sice míněna v nadsázce a je to velmi nepravděpodobné, ale za McLaren boduje jenom Alonso a ta jeho osmá místa jsou spíš malým zázrakem, než odrazem skutečné výkonnosti McL. Force India naproti tomu má potenciál (když se Oconovi s Pérezem zrovna nepodlijí očka krví) pravidelně brát cca 5-10 bodů na závod, zvlášť pokud teď budou mít peníze a zkusí ještě do konce sezóny něco vylepšit.
A ta má poznámka byla sice míněna v nadsázce a je to velmi nepravděpodobné, ale za McLaren boduje jenom Alonso a ta jeho osmá místa jsou spíš malým zázrakem, než odrazem skutečné výkonnosti McL. Force India naproti tomu má potenciál (když se Oconovi s Pérezem zrovna nepodlijí očka krví) pravidelně brát cca 5-10 bodů na závod, zvlášť pokud teď budou mít peníze a zkusí ještě do konce sezóny něco vylepšit.
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek