DISKUZE K ČLÁNKU Renault: Standardizované díly by ukončily obavy z podvádění v F1

Podle šéfa továrního týmu Renault, Cyrila Abiteboula, by Formule 1 potřebovala standardizovat některé elementy hybridních pohonných jednotek, aby si všichni mohli být jistí v otázce dodržování pravidel.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault: Standardizované díly by ukončily obavy z podvádění v F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 72, poslední 21.08.2018 07:41 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovalo 7 lidí) 19.08.2018 16:33
Je zvláštní, že se renault začíná ozývat v… »
» daaviid23 (Hlasovalo 6 lidí) 19.08.2018 18:40
Tým, který stojí za Singapůrem 2008, říká něco o… »
» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 19.08.2018 18:57
Zesměšňuješ se tu jedině ty. Jasně Renault jsou… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Jo fakt? Snad ne do Ferrari? 16

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Cooper

Cooper

188.120.212.XXX
A není možný že RB má výkon R tam kde ho má jen díky jejich úpravám? za který je tu neustále kritizuješ protože je to evidentně na úkor spolehlivosti...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Nekončí, jen jde za lepším 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Ten letos končí. Sorry jako, nevydržel 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
By vyhrával jen Alonso 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

95.82.135.XXX
Mají konkurenceschopny motor. Kdyby neměli, nikdy by nemohl RB porazit F a M v Číně a F v Rakousku. A v Kanadě by nebojovali s F a M, ale s FI. Čím víc je R lepší, tím víc tady kvicite a píšete místo faktů vaše přání vycucana z prstu. Co má Singapur 2008 společného s Cyrilem? Hmotove tlumiče a teple foukani nebylo nelegální.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Fiarri? Povídej, přeháněj 12

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

95.82.135.XXX
To byl Briatore. Mas pocit, ze je nyní Briatore ve vedení Renaultu? Zrovna Fanda FIAri by měl držet pusu a soupat nohama... 02

+ 0 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jirka_1

Jirka_1

217.30.64.XXX
Hmotové tlumiče byly legální, ale protože je nikdo jiný neuměl, tak je preventivně zakázali. A Rencek si to nechal líbit. Pokud by legální nebyly, byly by jejich výsledky anulovány a případně vyloučeni z MS. Jinak v tom ostatním máš pravdu, i když s foukáním difuzorů je to sporné.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Zkus se vžít do role Renaultu v tom co říká, když dokážeš připustit že na tom něco může být, tak se nemůžeš jeho nátlaku na FIA divit. Já nevím co přesně navrhují a co chtějí přesně standardizovat, bylo by fajn zveřejnit co konkrétně je ve hře a proč nebo co tím chtějí zamezit, ta debata přece je krok správným směrem.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jirka_1

Jirka_1

217.30.64.XXX
Hmotové tlumiče nebyly ilegální, žádný předpis je nezakazoval. Kontrola trakce v době Schumiho byla legální a používali ji všichni, akorát Ferrari ji mělo nejvymakanější. Rencek je v hajzlu a tímto prohlášením to jen potvrdil.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jirka_1

Jirka_1

217.30.64.XXX
Vidím to stejně.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Já bych to standardizoval celé. To by teprve definitivně ukončilo spekulace a všichni by měli stejné šance. Teda možná 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Zesměšňuješ se tu jedině ty. Jasně Renault jsou neviňátka, jediný výrobce, který dbá na fair-play. Tedy až na hmotové tlumiče, Singapur 2008 nebo pomoc RB obcházet restrikce difuzorů foukáním. Že? Výpadek paměti?
Jediný výrobce, který dodává náhradní díly pouze za pochvalu. Jinak samej Dušín. 12
Jde jim jen o to, že nejsou schopni dotáhnout za 4 roky konkurenci a pomalu se stávají dodavatelem nejhoršího motoru. Tak vymýšlí, jak si polepšit.
4 roky tě tu Abiteboul tahá za fusakli slibama o konkurenceschopném motoru a ty mu to furt žereš. Zajímalo by mne, co by se muselo stát, abys mu to žrát přestal. 20

+ 6 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Palce mluvijou jasně 14

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pinďa

Pinďa

77.111.245.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Tým, který stojí za Singapůrem 2008, říká něco o morálce?

+ 6 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

89.24.55.XXX
Co je to za nesmysl?! Sám Renault tvrdí, ze ví jak to obejít a možná by to bylo legalni, ale nikdy se k tomu nesníží. A ty tady meleš něco o tom, ze neví kudy kam atd... aspoň si ten článek přečti, než se tady začneš zesměšňovat.

+ 0 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
18 18

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
tak proč jim teda nevadilo když podváděli (údajně) v době kdy měl jezdit schumacher s kontrolou trakce? Ten soft musel být jejich. Nebo se svými hmotovými tlumiči? Ono jde o to, na co je FIA schopná přijít a co je v podstatě fyzikálně možné. Já si nemyslím, že by ferrari podvádělo, ale evidentně přišli na efektivnější systém řízení rekuperace na což mají ostatní zatím problém přijít, ale jako vždy, když se jedná o ferrari, tak místo práce se řve o podvodu a FIA okamžitě zkoumá všemi možnostmi. Proč to nezkoumali, když bylo podezření, že mercedes spaluje olej? To se postupnými kroky začalo jenom omezovat, ale FIA mohla úplně stejně nasadit na motor mercedesu nadstartní měření (jako na ERS ferrari) protože spalovat olej bylo proti pravidlům hned od začátku, jen na to FIA nemyslela. Víš, ony řeči o tom, jak oni by mohli podvádět, ale nedělají to, jsou hezký, ale historie hovoří o naprosto odlišném chování. Pokud jsou si jisti, že se na to nepřijde, tak každý tým využije jakoukoliv možnou výhodu proti soupeři.
Já nechci říct, že má někdo podvádět, ale nemyslím si, že renault říká pravdu a pokud byl hybrid zaveden hlavně proto, aby si výrobci (renault především) mohli provádět výzkum hybridních technologií, tak pokud byly dosaženy a překonány limity předpokládané v době projekce pravidel pro současné jednotky, měla by tedy FIA spíš posunout hranice možného využití rekuperované energie dál, než se snažit utlouct někoho, komu se povedlo přijít na něco, co funguje lépe než konkurenci. Třeba příští vychytávku může nasadit renault, ale to by potom určitě nevykřikovali aby jim to bylo standartizací zakázáno...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama