DISKUZE K ČLÁNKU Renault: Standardizované díly by ukončily obavy z podvádění v F1
Podle šéfa továrního týmu Renault, Cyrila Abiteboula, by Formule 1 potřebovala standardizovat některé elementy hybridních pohonných jednotek, aby si všichni mohli být jistí v otázce dodržování pravidel.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Renault: Standardizované díly by ukončily obavy z podvádění v F1
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Adi
19:20 19.08.2018 95.82.135.XXX
Mají konkurenceschopny motor. Kdyby neměli, nikdy by nemohl RB porazit F a M v Číně a F v Rakousku. A v Kanadě by nebojovali s F a M, ale s FI. Čím víc je R lepší, tím víc tady kvicite a píšete místo faktů vaše přání vycucana z prstu. Co má Singapur 2008 společného s Cyrilem? Hmotove tlumiče a teple foukani nebylo nelegální.
Jirka_1
19:14 19.08.2018 217.30.64.XXX
Hmotové tlumiče byly legální, ale protože je nikdo jiný neuměl, tak je preventivně zakázali. A Rencek si to nechal líbit. Pokud by legální nebyly, byly by jejich výsledky anulovány a případně vyloučeni z MS. Jinak v tom ostatním máš pravdu, i když s foukáním difuzorů je to sporné.
Situs
19:14 19.08.2018 85.70.164.XXX
Zkus se vžít do role Renaultu v tom co říká, když dokážeš připustit že na tom něco může být, tak se nemůžeš jeho nátlaku na FIA divit. Já nevím co přesně navrhují a co chtějí přesně standardizovat, bylo by fajn zveřejnit co konkrétně je ve hře a proč nebo co tím chtějí zamezit, ta debata přece je krok správným směrem.
Mike17
18:57 19.08.2018 185.149.130.XXX
Zesměšňuješ se tu jedině ty. Jasně Renault jsou neviňátka, jediný výrobce, který dbá na fair-play. Tedy až na hmotové tlumiče, Singapur 2008 nebo pomoc RB obcházet restrikce difuzorů foukáním. Že? Výpadek paměti?
Jediný výrobce, který dodává náhradní díly pouze za pochvalu. Jinak samej Dušín.
Jde jim jen o to, že nejsou schopni dotáhnout za 4 roky konkurenci a pomalu se stávají dodavatelem nejhoršího motoru. Tak vymýšlí, jak si polepšit.
4 roky tě tu Abiteboul tahá za fusakli slibama o konkurenceschopném motoru a ty mu to furt žereš. Zajímalo by mne, co by se muselo stát, abys mu to žrát přestal.
Jediný výrobce, který dodává náhradní díly pouze za pochvalu. Jinak samej Dušín.
Jde jim jen o to, že nejsou schopni dotáhnout za 4 roky konkurenci a pomalu se stávají dodavatelem nejhoršího motoru. Tak vymýšlí, jak si polepšit.
4 roky tě tu Abiteboul tahá za fusakli slibama o konkurenceschopném motoru a ty mu to furt žereš. Zajímalo by mne, co by se muselo stát, abys mu to žrát přestal.
Pinďa
18:44 19.08.2018 77.111.245.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
jumpman
18:14 19.08.2018 178.255.168.XXX
tak proč jim teda nevadilo když podváděli (údajně) v době kdy měl jezdit schumacher s kontrolou trakce? Ten soft musel být jejich. Nebo se svými hmotovými tlumiči? Ono jde o to, na co je FIA schopná přijít a co je v podstatě fyzikálně možné. Já si nemyslím, že by ferrari podvádělo, ale evidentně přišli na efektivnější systém řízení rekuperace na což mají ostatní zatím problém přijít, ale jako vždy, když se jedná o ferrari, tak místo práce se řve o podvodu a FIA okamžitě zkoumá všemi možnostmi. Proč to nezkoumali, když bylo podezření, že mercedes spaluje olej? To se postupnými kroky začalo jenom omezovat, ale FIA mohla úplně stejně nasadit na motor mercedesu nadstartní měření (jako na ERS ferrari) protože spalovat olej bylo proti pravidlům hned od začátku, jen na to FIA nemyslela. Víš, ony řeči o tom, jak oni by mohli podvádět, ale nedělají to, jsou hezký, ale historie hovoří o naprosto odlišném chování. Pokud jsou si jisti, že se na to nepřijde, tak každý tým využije jakoukoliv možnou výhodu proti soupeři.
Já nechci říct, že má někdo podvádět, ale nemyslím si, že renault říká pravdu a pokud byl hybrid zaveden hlavně proto, aby si výrobci (renault především) mohli provádět výzkum hybridních technologií, tak pokud byly dosaženy a překonány limity předpokládané v době projekce pravidel pro současné jednotky, měla by tedy FIA spíš posunout hranice možného využití rekuperované energie dál, než se snažit utlouct někoho, komu se povedlo přijít na něco, co funguje lépe než konkurenci. Třeba příští vychytávku může nasadit renault, ale to by potom určitě nevykřikovali aby jim to bylo standartizací zakázáno...
Já nechci říct, že má někdo podvádět, ale nemyslím si, že renault říká pravdu a pokud byl hybrid zaveden hlavně proto, aby si výrobci (renault především) mohli provádět výzkum hybridních technologií, tak pokud byly dosaženy a překonány limity předpokládané v době projekce pravidel pro současné jednotky, měla by tedy FIA spíš posunout hranice možného využití rekuperované energie dál, než se snažit utlouct někoho, komu se povedlo přijít na něco, co funguje lépe než konkurenci. Třeba příští vychytávku může nasadit renault, ale to by potom určitě nevykřikovali aby jim to bylo standartizací zakázáno...
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek