DISKUZE K ČLÁNKU Renault: Standardizované díly by ukončily obavy z podvádění v F1
Podle šéfa továrního týmu Renault, Cyrila Abiteboula, by Formule 1 potřebovala standardizovat některé elementy hybridních pohonných jednotek, aby si všichni mohli být jistí v otázce dodržování pravidel.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Renault: Standardizované díly by ukončily obavy z podvádění v F1
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
airwar1939
08:20 20.08.2018 176.74.141.XXX
Každý jen trochu zkušený řidič ti řekne, že přes obrubníky se nejezdí, protože si můžeš poškodit pneu, disky, nápravy či další věci.
Situs
07:48 20.08.2018 85.70.164.XXX
Oba automobily utrpěly škody na svých předních podlahových plochách během závodu kvůli nárazům na nové obrubníky v Silverstone. Bohužel to také způsobilo, že obě auta selhaly při zkouškách vychýlení při technickém přebírání. Výsledkem je, že závodní správci diskvalifikovali obě auta.
Návrh a konstrukce dotyčné části se od jejího zavedení na začátku sezóny 2017 nezměnila. Od té doby úspěšně absolvoval podobné testy, naposledy v Spa v této sezóně.
Tým nyní vyhodnocuje svůj další postup.
Návrh a konstrukce dotyčné části se od jejího zavedení na začátku sezóny 2017 nezměnila. Od té doby úspěšně absolvoval podobné testy, naposledy v Spa v této sezóně.
Tým nyní vyhodnocuje svůj další postup.
Situs
07:32 20.08.2018 85.70.164.XXX
Ještě že před diskvalifikací Toyoty ve 6h Silverstone vyhrálo auto #8, to by bylo negativních spekulací kdyby to vyhrálo auto #7 a pak došlo k diskvalifikaci Jinak k porušení pravidel prý došlo kvůli porouchaným autům kvůli novým obrubníkům na Silverstone, celkem diskutabilní diskvalifikace, protože je to jako kdyby v F1 dojelo do cíle mírně poškozené auto, třeba právě s poškozeným předním křídlem, také ho kvůli tomu nediskvalifikují. A Toyota tímto testem prý již mnohokrát úspěšně prošla a jednoznačně svaluje vinu na ty nové obrubníky které jim to auto poškodilo.
SergioPÉREZ
00:53 20.08.2018 78.108.149.XXX
mělo by se to zavézt, a taky standartdizované předni a zadní křidlo, hned by ubylo podvodů, Taky by se mělo zakázat "montovat" díly kmenového týmu jinou stájí, jako to teď dělá Haas, to už je ale hodně přes čáru,.
jumpman
21:54 19.08.2018 178.255.168.XXX
nejdřív sem nechtěl vůbec reagovat, protože to co předvádíš není hodno rozumného dospělého jedince, ale rozhodl jsem se, že to ještě zkusím.
Můj argument je v tom, že každý tým se bude snažit získat výhodu ať legálně nebo nelegálně, pokud bude přesvědčen, že mu to projde. To, že je renault jediným usvědčeným týmem, který nechal záměrně havarovat jezdce (neusvědčený je mcl, ale tam to byla ještě větší prasárna než singapur) je jenom jedna perlička kterou si musíš navléknout aby si viděl, že opravdu každý udělá v tomto sportu více méně cokoliv. Navíc, pokud jsi byl schopen přes rudo před očima přečíst celý můj příspěvek na který jenom jedovatě pliveš aniž bys evidentně pochopil co jsem chtěl říct, tak bys musel pochopit, že mi nejde jen o nějaké morální ponaučení z renaultu, ale že mi jde o to, že F1 je o něčem jiném než o standartizaci dílů. To se potom můžeš dívat na F3 a v podstatě neuvidíš rozdíl...
Můj argument je v tom, že každý tým se bude snažit získat výhodu ať legálně nebo nelegálně, pokud bude přesvědčen, že mu to projde. To, že je renault jediným usvědčeným týmem, který nechal záměrně havarovat jezdce (neusvědčený je mcl, ale tam to byla ještě větší prasárna než singapur) je jenom jedna perlička kterou si musíš navléknout aby si viděl, že opravdu každý udělá v tomto sportu více méně cokoliv. Navíc, pokud jsi byl schopen přes rudo před očima přečíst celý můj příspěvek na který jenom jedovatě pliveš aniž bys evidentně pochopil co jsem chtěl říct, tak bys musel pochopit, že mi nejde jen o nějaké morální ponaučení z renaultu, ale že mi jde o to, že F1 je o něčem jiném než o standartizaci dílů. To se potom můžeš dívat na F3 a v podstatě neuvidíš rozdíl...
jumpman
21:46 19.08.2018 178.255.168.XXX
ano, rozumný názor, ale musíš připustit, že renault říká to co říká jen proto, že není v pozici, kdy by on měl "tajemství" které by mu zaručovalo náskok.
Jde hlavně o to, že jakákoliv standartizace je krokem co pohřbívá pravou F1 do hrobu průměru motorsportu a stane se v podstatě nezajímavou. To co dělá z F1 královnu je vývoj a historie a pokud se toho dobrovolně zbaví, stanou se ničím...
Jde hlavně o to, že jakákoliv standartizace je krokem co pohřbívá pravou F1 do hrobu průměru motorsportu a stane se v podstatě nezajímavou. To co dělá z F1 královnu je vývoj a historie a pokud se toho dobrovolně zbaví, stanou se ničím...
airwar1939
21:38 19.08.2018 176.74.141.XXX
Dle zkušeností z posledních let mám pocit, že na voze Formule 1 není snad jediný díl, na kterém by se nedala vymyslet nelegální vychytávka. Takže jediným řešením jak zajistit aby se nešvindlovalo, je jednotný dodavatel vozů a motorů a pro jistotu těsně před závodem vozy losovat.
Mike17
20:43 19.08.2018 185.149.130.XXX
Konkurenceschopný motor je takový, který zaručuje možnost zisku titulu. Vítězství v jednotlivých závodech díky nějaké haluzi, či vyjímečným okolnostem není konkurenceschopnost. S jiným motorem by RB bojoval 4 roky o titul a ne paběrkoval občasná vítězství. Tečka.
V Singapuru podváděl Renault. Vždycky se to dá hodit na jednotlivce. A ano, tlumiče a foukání bylo na hraně legality. Tedy to, o čem se tu bavíme. Nebo máš důkaz o něčí nelegálnosti?
V Singapuru podváděl Renault. Vždycky se to dá hodit na jednotlivce. A ano, tlumiče a foukání bylo na hraně legality. Tedy to, o čem se tu bavíme. Nebo máš důkaz o něčí nelegálnosti?
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
- Trénink ()
- Kvalifikace ()
-
Sobota
- Trénink ()
- Závod ()
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek