DISKUZE K ČLÁNKU Renault: Standardizované díly by ukončily obavy z podvádění v F1
Podle šéfa továrního týmu Renault, Cyrila Abiteboula, by Formule 1 potřebovala standardizovat některé elementy hybridních pohonných jednotek, aby si všichni mohli být jistí v otázce dodržování pravidel.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Renault: Standardizované díly by ukončily obavy z podvádění v F1
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
airwar1939
10:38 20.08.2018 176.74.141.XXXI v době atmosferických motorů před nástupem hybridů byl výkonostní rozdíl mezi motory kolem 30 koní, a to i přes to, že byl zmražen vývoj a nejslabší výrobce vyvíjet mohl...
-
-
Situs
07:32 20.08.2018 85.70.164.XXXJeště že před diskvalifikací Toyoty ve 6h Silverstone vyhrálo auto #8, to by bylo negativních spekulací kdyby to vyhrálo auto #7 a pak došlo k diskvalifikaci Jinak k porušení pravidel prý došlo kvůli porouchaným autům kvůli novým obrubníkům na Silverstone, celkem diskutabilní diskvalifikace, protože je to jako kdyby v F1 dojelo do cíle mírně poškozené auto, třeba právě s poškozeným předním křídlem, také ho kvůli tomu nediskvalifikují. A Toyota tímto testem prý již mnohokrát úspěšně prošla a jednoznačně svaluje vinu na ty nové obrubníky které jim to auto poškodilo.-
-
Situs
07:48 20.08.2018 85.70.164.XXXOba automobily utrpěly škody na svých předních podlahových plochách během závodu kvůli nárazům na nové obrubníky v Silverstone. Bohužel to také způsobilo, že obě auta selhaly při zkouškách vychýlení při technickém přebírání. Výsledkem je, že závodní správci diskvalifikovali obě auta.
Návrh a konstrukce dotyčné části se od jejího zavedení na začátku sezóny 2017 nezměnila. Od té doby úspěšně absolvoval podobné testy, naposledy v Spa v této sezóně.
Tým nyní vyhodnocuje svůj další postup.-
-
-
-
Situs
08:29 20.08.2018 85.70.164.XXXSeriozně, Toyota to přece nemá zapotřebí, má velký náskok. Navíc ona na autě již nic nevyvíjí, proč by to dělala, u nich má maximální prioritu spolehlivost, což je pochopitelné. Jako nemusíš jim věřit, celou minulou sezonu to měli stejné a nikdy s testem pružnosti neměli problém, zde s novými obrubníky vznikl problém, to je celé. Ale je to jedno, když má někdo potřebu z nich za toto dělat podvodníky, já to nezměním.-
-
Situs
08:35 20.08.2018 85.70.164.XXXNo je vidět že FIA ve WEC alespoň něco dělá, tým netým
V každém případě není Toyota bez viny, měla vzít na vědomí nové obrubníky v Silverstone a lépe se tomu přizpůsobit. Stalo se, Alonsova #8 stále ve vedení, jede se dál Hlavně že se to nestalo v LeMans, to by mě po 24h sledování kleplo
-
-
-
-
-
-
-
-
airwar1939
08:20 20.08.2018 176.74.141.XXXKaždý jen trochu zkušený řidič ti řekne, že přes obrubníky se nejezdí, protože si můžeš poškodit pneu, disky, nápravy či další věci.-
-
airwar1939
10:40 20.08.2018 176.74.141.XXXKdyž použiji citaci z Pelíšků "rozmohl se nám takový nešvar", vtipné je, že oni ví že ty obrubníky jsou vysoké, přesto přes ně šest hodin jezdí, a pak si stěžují že si poškodili auto a že jsou ty obrubníky špatné... to je jak v Monaku si stěžovat že tam jsou svodidla.
-
jon
14:02 20.08.2018 194.228.59.XXXCutuje se i motokárách, kde nemáš žádné odpružení. V Písku je nad "tobogánem" obrubník, který umí motokáru vyhodit cca 30 čísel nad zem. Kdo se tam podělá, nevyhraje.
Máš recht, že tady je přesně opačný pól. Jen ten nejblbější řidič jezdí přes obrubníky, ale jen ten nejblbější pilot se jim vyhýbá.
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek