DISKUZE K ČLÁNKU Force India zachráněna konsorciem vedeným Strollem

Force India je ve Formuli 1 zachráněna. Správce konkursní podstaty v úterý přijal nabídku konsorcia vedeného Lawrencem Strollem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Force India zachráněna konsorciem vedeným Strollem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 25, poslední 08.08.2018 18:43 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 08.08.2018 14:44
Jak se říká, když nemáš peníze, nechoď do hospody… »
» airwar1939 (Hlasoval 1 člověk) 08.08.2018 09:31
Otázka je, zda by to pak pořád byla Formule 1?… »
» daaviid23 (Hlasoval 1 člověk) 08.08.2018 09:38
Mám z toho smíšené pocity. Sice Stroll zachránil… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • kakaa

    kakaa

    46.135.2.XXX
    Nojo, taky bych bral takového tatíka. Ja nikdy nedostal ani autodráhu :)

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.250.XXX
    Jak se říká, když nemáš peníze, nechoď do hospody, tady je ten prvek stejný u F1, pokud nemáš na to finance, nechoď tam, je dobře, že se FI zachránila, Stroll starší teď vlastní FI a je spolumajtel Williamsu, dostal se do pohodlné situace a jeho synáček má jistou sedačku teď v lepším voze, ozázka kdo u FI zůstane, Perézovi finance už nejsou tak klíčové a Ocon jakož to chráněnec Mercedesu, který údajně chce dát slevu na motory FI by mohl zůstat, uvidíme, co mi spíše nejde do hlavy je strategie Strolla staršího, pokud svůj podíl ve Williamsu prodá, tak má Mercedes nový B tým, odkoupí ho a bude mu dodávat krom motrů i převodovky a zavěšení, takže se nám tu začíná roznášet nešvar B týmů a to pro F1 není vůbec dobrou známkou, F1 potřebuje týmy, aby bojovali mezi sebou, ne e polovina pole budou béčkové týmy supeřit mezi sebou a jen pomáhat těm nahoře, to by jsme rovnou mohli zrušit současnou podobu F1 a rozdělit je na kategorie Top a B 09

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    jsem rád, že F1 o FI nepřijde ( což asi reálně hrozilo ).
    mladý Stroll asi má zajištěnou sedačku na příští roky, ale já si myslím, že s dobrým autem nebude úplně špatný. samozřejmě - našli by se určitě i lepší piloti, ale nejhorší varianta to určitě není. raději FI se Strollem za volantem, než F1 s devíti týmy.
    naopak bych přivítal, kdyby se počet týmů opět po čase zvýšil. po pravdě moc nechápu, proč to není v tomhle punktu zcela volné. chceš závodit? postav auto podle platných předpisů, posaď do něj pilota/pilotku se superlicencí a jeď.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Mám z toho smíšené pocity. Sice Stroll zachránil tým ale Stroll mladší je podle mě lopata. FI vždycky sázela na kvalitní jezdce, teď to asi platit přestane.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      Zase mu muzou postavit auto na miru a muze treba prekvapit. A je tam jeste jedna sedacka a ta treba zustane Perezovi.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Jirka_1

    Jirka_1

    217.30.64.XXX
    Je otázkou, zda-li jásat nebo plakat, jelikož se opět o kus oddálí stav, kde se F1 dostane do takové krize, že buď konečně skončí nebo se chytne za nos a udělá dalekosáhlé změny, aby nebyla tak drahá a mohlo si ji dovolit více garážových týmů.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      Vidim to prakticky stejne. Na jednu stranu je clovek rad, ze FI zije a bude mozna fungovat stejne dobre, jako napr. minulou sezonu. Na druhou stranu jak pises, F1 by potrebovala hodne velkou facku, aby se daly chytre hlavy dohromady a chvili prestali myslet pouze a jen na sve osobni sobecke zajmy a sport aspon jednou za uhersky rok dostal aspon na chvili prednost. 17

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Nic není hned....to přes noc neuděláš.

        Kapku je problém s těmi Btýmy a Ctýmy, to může F1 hodně ohrožovat....v budoucnu. Diktát dvou tří týmů je pak nasnadě.Zbytek nebude umět vyrobit pro F1 skoro nic....a závislost na dvou-třech týmech by mohla být pro F1 smrtíci.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          Duncan66

          89.29.32.XXX
          Ja to nechci udelat pres noc. Klidne at narysuji petilety pevny plan. Misto toho se handrkuji kazdy rok, meni se vsemozne pravidla a je z toho nakonec v 99% kockopes. Slibovali, jak se zlepsi predjizdeni a pritom letos se nepredjizdelo ani tam, kde minule roky ano. Podobne silna auta se nemaji sanci predjet a to casto ani pomoci DRS. Poradi podobne silnych aut se meni jen diky boxum a VC ci SC, kdy nekdo stastne vyuzije dany moment.
          A potom je tady to zakulisi, kde je to politika k zbliti, ktera je na stejne urovni, jako politika realna.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Jirka_1

            Jirka_1

            217.30.64.XXX
            Asi tak - pokud si někdo myslí, že každý motoristický závod je o akci a hlavně předjíždění, tak je na omylu. To není fotbal nebo hokej, kde se stále cosi děje. Každý je na volantu jiné kopyto a i auta nejsou stejná a když to tak vezmeš, při stejných autech je to o kopytě za volantem (prostě ho nepředjede, jelikož na to nemá), při rozdílných je to lepší o půl kola vpředu. Ve vytrvalostních závodech je to o všem jiném, než o předjíždění a kolik je tam diváků, že... Tzv. atraktivita ve F1 je mýtus, v mnoha jiných automobilových sériích včetně autokrosu se jezdí za sebou jako vláček a lidi to stále baví. Protože jsou v očekávání, že se něco stane - i když k tomu není nejmenší důvod. 04 Proto se také vymysleli SC... 12

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Otázka je, zda by to pak pořád byla Formule 1? Protože aby Formule 1 nebaly drahá, znamená buďto jednotné vozy a motory, nebo jednoduché vozy a motory. To první by byla jen další F2, F3 a pod, a to druhé by vrátilo Formuli 1 o několik desítel let dozadu a fakticky by přestala být vrcholem autosportu.

      Podle mě je pro garážisty nejlepší řešení to co zvolil Haas - nevyvíjet zbytečnosti a nechat si poradit od zkušených.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jirka_1

        Jirka_1

        217.30.64.XXX
        Hm, Haas si myslel, že bude mít jednou možnost bojovat a titul, jinak by do toho nelezl. Když za rok zjistil, že bude pořád na druhé koleji, byl z toho docela rozčarován a o své frustraci promluvil veřejně. Proto říkám, že se F1 přežila, další pokračování bez dalších automobilek s velkým kapitálem prakticky není možné. Buď Mercedes nebo Ferrari, případně RB a někdy také možná Renault - pak dlouho nic a zbytek světa. Už dnes dostává zbytek světa prakticky každý závod kolo a na krátkých okruzích i dvě. Bavilo by tě do takového závodění vlézt? To je skutečně o velkém masochismu.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        89.29.32.XXX
        A jak s tim co dela Haas chces asi nekdy vyhravat zavody? I ten Haas to prestane za chvili bavit, protoze oni neprisli delat do F1 krovi.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jirka_1

          Jirka_1

          217.30.64.XXX
          Já s Haasem nic nechci, jen říkám, jak to momentálně je. Sranda je, že i Němce nebo Brazilce lze na MS porazit, ale v F1 je to zcela jiné kafíčko... 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • tom11

            tom11

            77.48.94.XXX
            on je ale velký rozdíl porazit a porážet. i ten HAAS může porazit svůj "vzor" - ferko. ale porážet je nikdy nebude. alespoň ne za stávající konstelace. bohužel.
            v F1 by to chtělo, aby byl každý schopný porážet kohokoliv. tím by to bylo zajímavé, ale je to naprostá utopie. kdyby někdo věděl, jak to udělat a při tom ještě zachoval "duch" F1, tak bych ho navrhnul na nobelovku 03

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Jirka_1

              Jirka_1

              217.30.64.XXX
              F1 vznikla jako platforma pro ukazování automobilek, jak rychlé umí postavit auto a tak si dělaly reklamu proti konkurenci. Slibovaly, že co se vyzkouší v monopostech, bude postupně použito v sériové produkci. Ovšem tato doba je dávno pryč, lidé už nekoukají na sportovní úspěchy a auta vybírají podle zcela jiných kritérií (rychlost je druhořadá, hlavně mít klimatizaci). Tudíž jsem jen o závodění jako takové a hoblování sponzorů o peníze a výplaty pracovníkům týmů. A nyní hlavně show, které zavedl v F1 Bernie.
              Zachovat duch F1 - co je duchem F1? Drahota? Nejvyšší technologie a kosmická technika? Když si vzpomenu, že v době vzniku vozů F1 tam nebyl jediný elektronický element, zapalování bylo kontaktní a celé auto se skládalo z karosérie, podvozku, kol, motoru, spojky, převodovky a brzd a dokázalo také mastit okolo 300 km/h za náklady okolo 10 - 20 000 liber na sezónu - tak mi nějak uniká smysl slov "duch F1"...

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • tom11

                tom11

                77.48.94.XXX
                to je otázka. nejspíš si pod tím představí každý něco jiného někdo špičkovou techniku ( která to byla i v době, kdy formuli tvořil "motor a čtyři kola" ), někdo špičkové piloty vystavující se při každém usednutí do auta riziku, že už se nevrátí.... dalo by se toho asi vymyslet spousta.
                pro mě je F1 především zábavou. samozřejmostí by měla být právě ta v té době špičková technika a určitě tam musí být kus toho rizika. možná nejvíc se od ostatních sérií liší v celém tom zákulisí s někdy až na hranu jdoucím využíváním mezer v pravidlech ( Brabhamův "vysavač" BT46, flexi křídla, F-kanál..... ), vzájemné soupeření nejen na trati. Vždycky jsem měl rád, a myslím, že vždy byly takovým kořením F1, ty "garážové" týmy, které byly prakticky bez šance na titul, ale občas dokázaly ty silné hráče porazit. ten moment si myslím, že je právě tím "duchem F1". alespoň pro mě.

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          Obávám se, že nemůžou všichni vyhrávat... každý rok vyhraje jen jeden, takže při dvaceti jezdcích a deseti týmech, si jezdec musí na titul průměrně počkat dvacet let, a tým let deset. 03

          PS: úpřímně neznám sport kde by měl každý účastník reálnou šanci vahrát, naopak sleduji dost sportů, kde je 90% závodníků do počtu.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama