DISKUZE K ČLÁNKU Force India zachráněna konsorciem vedeným Strollem
Force India je ve Formuli 1 zachráněna. Správce konkursní podstaty v úterý přijal nabídku konsorcia vedeného Lawrencem Strollem.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Force India zachráněna konsorciem vedeným Strollem
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
HellHogr
14:44 08.08.2018 86.49.250.XXXJak se říká, když nemáš peníze, nechoď do hospody, tady je ten prvek stejný u F1, pokud nemáš na to finance, nechoď tam, je dobře, že se FI zachránila, Stroll starší teď vlastní FI a je spolumajtel Williamsu, dostal se do pohodlné situace a jeho synáček má jistou sedačku teď v lepším voze, ozázka kdo u FI zůstane, Perézovi finance už nejsou tak klíčové a Ocon jakož to chráněnec Mercedesu, který údajně chce dát slevu na motory FI by mohl zůstat, uvidíme, co mi spíše nejde do hlavy je strategie Strolla staršího, pokud svůj podíl ve Williamsu prodá, tak má Mercedes nový B tým, odkoupí ho a bude mu dodávat krom motrů i převodovky a zavěšení, takže se nám tu začíná roznášet nešvar B týmů a to pro F1 není vůbec dobrou známkou, F1 potřebuje týmy, aby bojovali mezi sebou, ne e polovina pole budou béčkové týmy supeřit mezi sebou a jen pomáhat těm nahoře, to by jsme rovnou mohli zrušit současnou podobu F1 a rozdělit je na kategorie Top a B -
tom11
10:47 08.08.2018 77.48.94.XXXjsem rád, že F1 o FI nepřijde ( což asi reálně hrozilo ).
mladý Stroll asi má zajištěnou sedačku na příští roky, ale já si myslím, že s dobrým autem nebude úplně špatný. samozřejmě - našli by se určitě i lepší piloti, ale nejhorší varianta to určitě není. raději FI se Strollem za volantem, než F1 s devíti týmy.
naopak bych přivítal, kdyby se počet týmů opět po čase zvýšil. po pravdě moc nechápu, proč to není v tomhle punktu zcela volné. chceš závodit? postav auto podle platných předpisů, posaď do něj pilota/pilotku se superlicencí a jeď.-
airwar1939
14:23 08.08.2018 176.74.141.XXXS těmi devíti týmy to není nereálné, pokud Stroll přesunul své aktivity do FI, tak je nahraný Williams.
-
-
-
Jirka_1
08:55 08.08.2018 217.30.64.XXXJe otázkou, zda-li jásat nebo plakat, jelikož se opět o kus oddálí stav, kde se F1 dostane do takové krize, že buď konečně skončí nebo se chytne za nos a udělá dalekosáhlé změny, aby nebyla tak drahá a mohlo si ji dovolit více garážových týmů.-
Duncan66
09:08 08.08.2018 89.29.32.XXXVidim to prakticky stejne. Na jednu stranu je clovek rad, ze FI zije a bude mozna fungovat stejne dobre, jako napr. minulou sezonu. Na druhou stranu jak pises, F1 by potrebovala hodne velkou facku, aby se daly chytre hlavy dohromady a chvili prestali myslet pouze a jen na sve osobni sobecke zajmy a sport aspon jednou za uhersky rok dostal aspon na chvili prednost.-
GRAHAM
09:14 08.08.2018 77.236.218.XXXNic není hned....to přes noc neuděláš.
Kapku je problém s těmi Btýmy a Ctýmy, to může F1 hodně ohrožovat....v budoucnu. Diktát dvou tří týmů je pak nasnadě.Zbytek nebude umět vyrobit pro F1 skoro nic....a závislost na dvou-třech týmech by mohla být pro F1 smrtíci.
-
Duncan66
09:54 08.08.2018 89.29.32.XXXJa to nechci udelat pres noc. Klidne at narysuji petilety pevny plan. Misto toho se handrkuji kazdy rok, meni se vsemozne pravidla a je z toho nakonec v 99% kockopes. Slibovali, jak se zlepsi predjizdeni a pritom letos se nepredjizdelo ani tam, kde minule roky ano. Podobne silna auta se nemaji sanci predjet a to casto ani pomoci DRS. Poradi podobne silnych aut se meni jen diky boxum a VC ci SC, kdy nekdo stastne vyuzije dany moment.
A potom je tady to zakulisi, kde je to politika k zbliti, ktera je na stejne urovni, jako politika realna.-
Jirka_1
10:02 08.08.2018 217.30.64.XXXAsi tak - pokud si někdo myslí, že každý motoristický závod je o akci a hlavně předjíždění, tak je na omylu. To není fotbal nebo hokej, kde se stále cosi děje. Každý je na volantu jiné kopyto a i auta nejsou stejná a když to tak vezmeš, při stejných autech je to o kopytě za volantem (prostě ho nepředjede, jelikož na to nemá), při rozdílných je to lepší o půl kola vpředu. Ve vytrvalostních závodech je to o všem jiném, než o předjíždění a kolik je tam diváků, že... Tzv. atraktivita ve F1 je mýtus, v mnoha jiných automobilových sériích včetně autokrosu se jezdí za sebou jako vláček a lidi to stále baví. Protože jsou v očekávání, že se něco stane - i když k tomu není nejmenší důvod. Proto se také vymysleli SC...
-
-
-
-
airwar1939
09:31 08.08.2018 176.74.141.XXXOtázka je, zda by to pak pořád byla Formule 1? Protože aby Formule 1 nebaly drahá, znamená buďto jednotné vozy a motory, nebo jednoduché vozy a motory. To první by byla jen další F2, F3 a pod, a to druhé by vrátilo Formuli 1 o několik desítel let dozadu a fakticky by přestala být vrcholem autosportu.
Podle mě je pro garážisty nejlepší řešení to co zvolil Haas - nevyvíjet zbytečnosti a nechat si poradit od zkušených.-
Jirka_1
09:51 08.08.2018 217.30.64.XXXHm, Haas si myslel, že bude mít jednou možnost bojovat a titul, jinak by do toho nelezl. Když za rok zjistil, že bude pořád na druhé koleji, byl z toho docela rozčarován a o své frustraci promluvil veřejně. Proto říkám, že se F1 přežila, další pokračování bez dalších automobilek s velkým kapitálem prakticky není možné. Buď Mercedes nebo Ferrari, případně RB a někdy také možná Renault - pak dlouho nic a zbytek světa. Už dnes dostává zbytek světa prakticky každý závod kolo a na krátkých okruzích i dvě. Bavilo by tě do takového závodění vlézt? To je skutečně o velkém masochismu. -
-
-
tom11
10:27 08.08.2018 77.48.94.XXXon je ale velký rozdíl porazit a porážet. i ten HAAS může porazit svůj "vzor" - ferko. ale porážet je nikdy nebude. alespoň ne za stávající konstelace. bohužel.
v F1 by to chtělo, aby byl každý schopný porážet kohokoliv. tím by to bylo zajímavé, ale je to naprostá utopie. kdyby někdo věděl, jak to udělat a při tom ještě zachoval "duch" F1, tak bych ho navrhnul na nobelovku-
Jirka_1
10:41 08.08.2018 217.30.64.XXXF1 vznikla jako platforma pro ukazování automobilek, jak rychlé umí postavit auto a tak si dělaly reklamu proti konkurenci. Slibovaly, že co se vyzkouší v monopostech, bude postupně použito v sériové produkci. Ovšem tato doba je dávno pryč, lidé už nekoukají na sportovní úspěchy a auta vybírají podle zcela jiných kritérií (rychlost je druhořadá, hlavně mít klimatizaci). Tudíž jsem jen o závodění jako takové a hoblování sponzorů o peníze a výplaty pracovníkům týmů. A nyní hlavně show, které zavedl v F1 Bernie.
Zachovat duch F1 - co je duchem F1? Drahota? Nejvyšší technologie a kosmická technika? Když si vzpomenu, že v době vzniku vozů F1 tam nebyl jediný elektronický element, zapalování bylo kontaktní a celé auto se skládalo z karosérie, podvozku, kol, motoru, spojky, převodovky a brzd a dokázalo také mastit okolo 300 km/h za náklady okolo 10 - 20 000 liber na sezónu - tak mi nějak uniká smysl slov "duch F1"...-
tom11
12:53 08.08.2018 77.48.94.XXXto je otázka. nejspíš si pod tím představí každý něco jiného někdo špičkovou techniku ( která to byla i v době, kdy formuli tvořil "motor a čtyři kola" ), někdo špičkové piloty vystavující se při každém usednutí do auta riziku, že už se nevrátí.... dalo by se toho asi vymyslet spousta.
pro mě je F1 především zábavou. samozřejmostí by měla být právě ta v té době špičková technika a určitě tam musí být kus toho rizika. možná nejvíc se od ostatních sérií liší v celém tom zákulisí s někdy až na hranu jdoucím využíváním mezer v pravidlech ( Brabhamův "vysavač" BT46, flexi křídla, F-kanál..... ), vzájemné soupeření nejen na trati. Vždycky jsem měl rád, a myslím, že vždy byly takovým kořením F1, ty "garážové" týmy, které byly prakticky bez šance na titul, ale občas dokázaly ty silné hráče porazit. ten moment si myslím, že je právě tím "duchem F1". alespoň pro mě.
-
-
-
-
airwar1939
13:40 08.08.2018 176.74.141.XXXObávám se, že nemůžou všichni vyhrávat... každý rok vyhraje jen jeden, takže při dvaceti jezdcích a deseti týmech, si jezdec musí na titul průměrně počkat dvacet let, a tým let deset.
PS: úpřímně neznám sport kde by měl každý účastník reálnou šanci vahrát, naopak sleduji dost sportů, kde je 90% závodníků do počtu.
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek