DISKUZE K ČLÁNKU "Nechceme mít s Red Bullem nic společného," tvrdí Renault. Hornera už pár let ignoruje

Ředitel Renaultu Cyril Abiteboul po další spršce veřejných stížností ze strany Red Bullu uvedl, že si jejich kritiky už několik let raději nevšímají. Těší se, až vzájemnou spolupráci po sezóně definitivně ukončí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Nechceme mít s Red Bullem nic společného," tvrdí Renault. Hornera už pár let ignoruje

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 15, poslední 02.08.2018 19:52 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovalo 6 lidí) 31.07.2018 08:10
Renault má kvalifikační mód a v továrník týmu, či… »
» Jindrich K. (Hlasovali 5 lidé) 31.07.2018 09:42
Tovární tým Renault neporazí RB ani kdyby… »
» Duncan66 (Hlasovali 4 lidé) 31.07.2018 13:27
Renault ma kvalifikacni mod pro Reanult a Mcl a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Petr Hloušek

    Petr Hloušek

    194.79.55.XXX
    takže R už 3 roky RB ignoruje a přitom to je jediný tým který je s jejich motorem schopen i vyhrát závod - tomu tedy říkám vztah. Vůbec už se nedivim RB že se chopil šance přejít k Hondě - ta je bude aspoň poslouchat a dá se předpokládat, že Honda bude mít příští sezonu víc bodů než Renault

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      Pokud McLaren netráví veškerý volný čas v Lourdes s kluky z Renaultu, tak je to více než pravděpodobné. 12

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    46.135.19.XXX
    Ukázkový příklad chování k zákazníkovi. No nekup to. 12

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • DaveVIP

    DaveVIP

    93.153.42.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    89.29.32.XXX
    A co kdyby dodal, proc jsou jejich motory poruchovejsi, nez u konkurecne a maji navic mensi vykon, nemaji kvalifikacni mod atd. atd.? A co s tim jako hodlaji delat a jak pripadne hodlaji zakaznicke tymy kompenzovat za svoji neschopnost?

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      95.82.135.XXX
      Renault má kvalifikační mód a v továrník týmu, či v McLarenu není poruchovejsi než F a M. Jinak je dle využitých komponent asi tak 2x méně poruchový než Honda, která drží díky tomu, ze mají motor na 2 závody. Navíc je výkonnější než Honda. RB to bude mít ještě hodně těžké. Tímto kvičenim rozhodne nedosáhnou toho, aby jim R dal to nejlepší co mají smlouva nesmlouva. Myslím si, ze to dopadne stejně jako loni s TR, ne li hůře. Neříkám, ze se mi to líbí a ze je to správně, jen konstatuji, ze tento rozvod po 13ti letech bude hodně divoký. Zajímavé je, proč Horner nevysvětlil, proč RB odmítlo letosni MGU-K a stále nasazují MGU-K z r. 2017 i když všichni ví, ze je těžší a více náchylnější k rozbiti než to nové. Ty kecy o placeni milionu za shit jsou pěkné pro Renault hatery, ale zatím mi nikdo nevysvětlil, proč RB svádí vše na HW od Renaultu, ale přitom mají vlastní SW, mapy, výfuk, palivo. To opravdu nikomu nepřijde divné, ze RB má tu spolehlivost o mnoho horší než tovární tým a McLaren?! Je to vážně pouze a jen díky smůle? Nevěřím v to. Je to dle me nepredpisovym zachazenim. Takže pro všechny R hatery. Zkuste si koupit závodní auto, prehrajte mapy, SW, vymente výfuk a používejte vlastní palivo a maziva a pak zkuste reklamovat zadržený motor... nedočkáte se toho u žádného výrobce. A ve světě normálních aut je to úplně nemyslitelné.

      + 6 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        194.228.76.XXX
        Renault ma kvalifikacni mod pro Reanult a Mcl a proto je v Q3 vidime jednou za uhersky rok? 11

        + 4 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        194.228.59.XXX
        Porovnávat letos Hondu s Renaultem je nesmysl. Honda má od RB volnou ruku, kdy je Dietrichovi jedno, kolik se čeho pokazí a kolik naberou penalizací. Důležité je to odladit a podle dílčích výsledků se tam blýská na lepší časy.
        Renault má slabý motor. Když jede někdo na jistotu, jede s ním bídu (viz továrna a McLaren). Když jde někdo na hranu, sype se to. Z mého pohledu jsem rád za to, že jsou v F1 stále stáje se závodní DNA (tj. snaží se vyhrávat), než kroužiči, kteří v závodech utrpí body. 03

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama