DISKUZE K ČLÁNKU McLaren podle Alonsa soustředí 70 % prací na příští rok, Vandoorneovi mění šasi
McLaren se podle svého jezdce Fernanda Alonsa po potížích v první půli sezóny již soustředí hlavně na příští rok. V Maďarsku jeho týmovému kolegovi Stoffelovi Vandoornemu vymění po poklesu výkonnosti v předchozích dvou závodech šasi.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: McLaren podle Alonsa soustředí 70 % prací na příští rok, Vandoorneovi mění šasi
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Jindrich K.
(Hlasovali 3 lidé)
27.07.2018 09:48
To je furt dokola, všichni ví kde je problém, jen… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Duncan66
19:09 27.07.2018 89.29.32.XXX
Urcite nema stejne zdroje jako prvni trojka. Je na urovni zbytku startovniho pole. A bez zdroju se na spici uz ani nedostane. Leda by se stalo neco jako v pripade Hondy 2009, nebo by se objevil novy dodavatel motoru, ktery by ostatnim ujel o parnik. Ale ani jedno neni v pripade Mcl pravdepodobne.
Duncan66
19:07 27.07.2018 89.29.32.XXX
Za nejakou dobu urcite, ale neni bezne, aby se tym jeste pred letni prestavkou soustredil skoro vyhradne na pristi sezonu. A o to zvlast u tymu, ktery chce byt pravidelne na spici.
Podle minusu vidim, ze nektere lidi porad trpi virou, ze u Mcl je to jen kratkodobe a docasne obdobi a diky sve fanaticke zaslepenosti nejsou schopni videt skutecnost. Zrejme to jsou ti sami, co tady v diskuzi psali v roce 2015,2016 a 2017 jak na konci te sezony Mcl bude pravidelne na bedne a letos uz meli mit titul. Tak jeste ze vam ty tipy vysly
Podle minusu vidim, ze nektere lidi porad trpi virou, ze u Mcl je to jen kratkodobe a docasne obdobi a diky sve fanaticke zaslepenosti nejsou schopni videt skutecnost. Zrejme to jsou ti sami, co tady v diskuzi psali v roce 2015,2016 a 2017 jak na konci te sezony Mcl bude pravidelne na bedne a letos uz meli mit titul. Tak jeste ze vam ty tipy vysly
GRAHAM
13:01 27.07.2018 77.236.218.XXX
No dříve měl ale Mclaren tovarní podporu a vždy jeden z nejlepšich motorů. To teď nemá, tak čemu se divíš?
Honda s Brawnem to udělala úplně stejně....vyvoj nula a pak titul, pravda s motorem Mercedes.
Mclaren zdroje má, ale nemá s nimy imho cenu plýtvat, když bude zhola nové křídlo v předu a tenhle monopost nefunguje.
Honda s Brawnem to udělala úplně stejně....vyvoj nula a pak titul, pravda s motorem Mercedes.
Mclaren zdroje má, ale nemá s nimy imho cenu plýtvat, když bude zhola nové křídlo v předu a tenhle monopost nefunguje.
jumpman
11:29 27.07.2018 178.255.168.XXX
no, ikdyby to byla polovina, tak pokud už teď jsou před merglem, tak to wolf s laudou dostanou infarkt.
Přijde mi, že se mercedes snaží z FIA vymámit, jak ferrari docílilo tohoto pokroku, protože je to evidentně pouze jiným managamentem rekuperace než používá konkurence, takže pokud by se to mergl dozvědel, tak to nasadí též...
Přijde mi, že se mercedes snaží z FIA vymámit, jak ferrari docílilo tohoto pokroku, protože je to evidentně pouze jiným managamentem rekuperace než používá konkurence, takže pokud by se to mergl dozvědel, tak to nasadí též...
GRAHAM
10:18 27.07.2018 77.236.218.XXX
No to byla neskutečná hloupost....dodnes jsem to nepochopil. I když vysvětlení mám....
Ano máš pravdu, zaplní se rošt, proč ne, za mne cajk,,....jenže mají skoro všichni nějaký stejný základ, který by měl být logicky vždy lepší než kdyby to dělali sami. Jenže pak jsou dané týmy nastejno a jsou omezeni v dalších věcech.Je ale jasné, že pro ně je to hoooodně velká výhoda. S dovětkem, pokud na tom je "dodavatel" vývojově dobře. Což třeba Ferrari je a proto z toho těží jak Haas, tak Alfa Romeo. A to je situace, s kterou imho Boulier nepočítal....a proto na blint dělal PR, které by za normálních okolností vyšlo. To že ztrácí na TOP by se nějak okecalo, bylo to i logické, že to tak bude.
IMHO tým který si to ale staví komletně sám, má mnohem větší možnosti být pak lepší, musí ale udělat dobře svoji práci a mít na to peníze.
Ano máš pravdu, zaplní se rošt, proč ne, za mne cajk,,....jenže mají skoro všichni nějaký stejný základ, který by měl být logicky vždy lepší než kdyby to dělali sami. Jenže pak jsou dané týmy nastejno a jsou omezeni v dalších věcech.Je ale jasné, že pro ně je to hoooodně velká výhoda. S dovětkem, pokud na tom je "dodavatel" vývojově dobře. Což třeba Ferrari je a proto z toho těží jak Haas, tak Alfa Romeo. A to je situace, s kterou imho Boulier nepočítal....a proto na blint dělal PR, které by za normálních okolností vyšlo. To že ztrácí na TOP by se nějak okecalo, bylo to i logické, že to tak bude.
IMHO tým který si to ale staví komletně sám, má mnohem větší možnosti být pak lepší, musí ale udělat dobře svoji práci a mít na to peníze.
jumpman
10:03 27.07.2018 178.255.168.XXX
upřímně řečeno, DNA F1 zákaznické vozy obsahuje daleko víc, než se zdá a tohle je dle mého názoru cesta, aby byl rošt naplněn za rozumné náklady.
To, že stáj s rozpočtem mcl nedokáže konkurovat hassu, sauberu a vlastně ani FI je ostuda, ale nemyslím, že by to bylo pravidlo. Mcl muselo být hned jasné, že je něco špatně, když nové šasi nedosáhlo ani přítlaku starého a přesto do světa troubili pravidelné boje o podium a možný boj o titul...
To, že stáj s rozpočtem mcl nedokáže konkurovat hassu, sauberu a vlastně ani FI je ostuda, ale nemyslím, že by to bylo pravidlo. Mcl muselo být hned jasné, že je něco špatně, když nové šasi nedosáhlo ani přítlaku starého a přesto do světa troubili pravidelné boje o podium a možný boj o titul...
Situs
09:53 27.07.2018 217.31.62.XXX
Já mám trochu obavy z toho že F1 díky úspěchu HAASu a teď i Sauberu směřuje k tomu že tento model bude hrát prim, a McLaren tak bude mít co dělat s těmito "Bčkovými" hráči, ale za nepoměrně větší finanční částku. Vlastně jsem to tu tvrdil dávno, že HAAS je nebezpečným precedentem, a teď to nejspíše pohltí i Williams a FI, vše z finančních důvodů Podle mě je to škoda a F1 ztrácí její konstrukterský status jako takový, a velké nebezpečí je i narůstající nepostradatelnost každého továrního týmu, protože s ním vlastně bude padat pomalu i třetina pole.
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
- Trénink ()
- Kvalifikace ()
-
Sobota
- Trénink ()
- Závod ()
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek