DISKUZE K ČLÁNKU McLaren podle Alonsa soustředí 70 % prací na příští rok, Vandoorneovi mění šasi

McLaren se podle svého jezdce Fernanda Alonsa po potížích v první půli sezóny již soustředí hlavně na příští rok. V Maďarsku jeho týmovému kolegovi Stoffelovi Vandoornemu vymění po poklesu výkonnosti v předchozích dvou závodech šasi.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren podle Alonsa soustředí 70 % prací na příští rok, Vandoorneovi mění šasi

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 27, poslední 27.07.2018 19:09 Vložte komentář

Nejlepší názory

» mi88ki (Hlasovali 5 lidé) 27.07.2018 10:14
Tento článek už čtu asi páté léto po sobě. 18»
» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 27.07.2018 09:45
Jinak Hamilton opět rozjiždí své hry. 11»
» Jindrich K. (Hlasovali 3 lidé) 27.07.2018 09:48
To je furt dokola, všichni ví kde je problém, jen… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Přestali vyvíjet monopost jako celek, řeší jednotlivosti....

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        217.31.62.XXX
        Chápu, jde vidět že se vlastně od posledního upgrade pomalu ale jistě relativně propadají. Uvidíme jak tomu bude tady.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Je potřeba aby byli pozitvní, tlak ustal, takže věřme že za rok to bude lepší.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            217.31.62.XXX
            Já mám trochu obavy z toho že F1 díky úspěchu HAASu a teď i Sauberu směřuje k tomu že tento model bude hrát prim, a McLaren tak bude mít co dělat s těmito "Bčkovými" hráči, ale za nepoměrně větší finanční částku. Vlastně jsem to tu tvrdil dávno, že HAAS je nebezpečným precedentem, a teď to nejspíše pohltí i Williams a FI, vše z finančních důvodů 17 Podle mě je to škoda a F1 ztrácí její konstrukterský status jako takový, a velké nebezpečí je i narůstající nepostradatelnost každého továrního týmu, protože s ním vlastně bude padat pomalu i třetina pole.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              178.255.168.XXX
              upřímně řečeno, DNA F1 zákaznické vozy obsahuje daleko víc, než se zdá a tohle je dle mého názoru cesta, aby byl rošt naplněn za rozumné náklady.
              To, že stáj s rozpočtem mcl nedokáže konkurovat hassu, sauberu a vlastně ani FI je ostuda, ale nemyslím, že by to bylo pravidlo. Mcl muselo být hned jasné, že je něco špatně, když nové šasi nedosáhlo ani přítlaku starého a přesto do světa troubili pravidelné boje o podium a možný boj o titul...

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                77.236.218.XXX
                No to byla neskutečná hloupost....dodnes jsem to nepochopil. I když vysvětlení mám....

                Ano máš pravdu, zaplní se rošt, proč ne, za mne cajk,,....jenže mají skoro všichni nějaký stejný základ, který by měl být logicky vždy lepší než kdyby to dělali sami. Jenže pak jsou dané týmy nastejno a jsou omezeni v dalších věcech.Je ale jasné, že pro ně je to hoooodně velká výhoda. S dovětkem, pokud na tom je "dodavatel" vývojově dobře. Což třeba Ferrari je a proto z toho těží jak Haas, tak Alfa Romeo. A to je situace, s kterou imho Boulier nepočítal....a proto na blint dělal PR, které by za normálních okolností vyšlo. To že ztrácí na TOP by se nějak okecalo, bylo to i logické, že to tak bude.

                IMHO tým který si to ale staví komletně sám, má mnohem větší možnosti být pak lepší, musí ale udělat dobře svoji práci a mít na to peníze.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    IMHO tohle začli dělat už po Barceloně....ač frustrující, tak jediné možné řešení, aby přiští rok bylo lépe, s dovětkem nic není jisté. 03

    Určitě půjde lépe zabudovat motor a to včetně aera a předek bude nový a to u všech. No a na co to bude stačit, je ve hvězdách. 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama