DISKUZE K ČLÁNKU "Bottas není dvojkou," Wolff týmovou režii odmítá. Ferrari z nelegálního motoru nepodezřívá
Sportovní ředitel Toto Wolff po Velké ceně Německa uvedl, že odmítá používat v dalších závodech týmovou režii. Valtteri Bottas podle něj není jezdcem číslo dva, Ferrari nepodezřívá z využívání nelegálního systému pro rekuperaci energie (ERS) ve své pohonné jednotce.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Bottas není dvojkou," Wolff týmovou režii odmítá. Ferrari z nelegálního motoru nepodezřívá
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Situs
10:14 25.07.2018 217.31.62.XXXAle takového příkazu na Hama se dočkáme až bude mít jistej titul, chápu Jako nevím, možná by to opravdu řekl i kdyby to bylo v Německu obráceně, možná jenom už nemá na to sledovat boj na trati svých jezdců, on po odchodu Rosberga hodně vyměkl a preferuje hlavně klid
Jinak u Ferrari jsme po loňském Maďarsku taky od Vettela slyšeli že neví k čemu jsou týmové příkazy, že je nemaj, nechce je mít a s Kimim prostě závodí. Ehm, ne vždy to tak maj-
airwar1939
14:52 25.07.2018 176.74.141.XXXTo není o vyměknutí. Rosberg a Ham byly oba špičkoví jezdci, kamarádi z mládí ale oba měli strašnou potřebu za každou cenu porazit toho druhého. Kam až to zašlo víme všichni, a ví to i Toto Wolf. Tehdy si to mohli dovolit, protože měli dominantní vůz.
Nyní má jezdeckou dvojici kde je poměrně velký respekt jednoho jezdce vůči druhému a zjevně z toho těží celý tým. V situaci kdy bojují s Ferrari o každý bod je fajn že oba jezdci dokáží myslet protýmově. I po závodě v Německu byla vidět nefalšovaná radost obou že mají double, a né jako dříve, kdy byl ten druhý na stupních permanentně nasraný.
-
-
-
-
-
airwar1939
09:55 25.07.2018 176.74.141.XXXMám na to rozporuplný pocit, pokud je to zakázané, tak je to zakázané, jezdci by to měli vědět, že je to zakázané, měli by vědět jaký trest za to dostanou, a měli by ho dostat okamžitě po přestupku, ne dodatečně po závodě.
Ano souhlasím že Levis měl dostat trest, ale díky SC přišel o cca. 12 sekund náskoku na Valteriho, takže pokud jde o čas, v podstatě potrestán byl.-
-
airwar1939
14:54 25.07.2018 176.74.141.XXXA logika myšlení nula? Ve Francii Vettel naboural do soupeře, za to dostal trest. To že se propadl na konec pole bylo jen jeho zaviněním. V Německu nepřišel Lewis o 13 sekund náskoku svojí vinou, ale díky Vettelovi, po jehož havárii se celé pole sjelo za SC.
-
-
-
-
GRAHAM
09:38 25.07.2018 77.236.218.XXXBylo by zajimavé, jak by reagoval Hamilton, kdyby Botas byl první a zaznělo držte pozice. Myslím že by byla zábava.
Osobně věřím, že Botas může vyhrávat na úkor Hamiltona. Stop stav byl logický ač můj názor je, že závodit by se mělo až do konce.My platíme, my chceme vidět závody a ne nějakou taktickou bitvu závodu dvojic.-
airwar1939
09:46 25.07.2018 176.74.141.XXXJak by reagoval, jsme viděli loni v Maďarsku.
Pokud jde o to závodění... pokud ho opravdu chceš vidět, nesleduj Formuli 1. Ve Formuli 1 se 99% času nezávodí ale taktizuje, nezávodí ani týmy či jezdci vůči sobě, zvláště ti co bojují o titul... pokud se Lewis dostane před Seba, či naopak, není to proto že by jeden druhého předjel na trati, ale proto, že to zvládli takticky přes boxi.
Takže čekat závodění týmových kolegů v týmu který bojuje o titul, v několika posledních kolech závodu a na mokru je hodně optimistické.
-
-
airwar1939
09:59 25.07.2018 176.74.141.XXXTo by museli dávat za každé předjetí nějaké body... pak by ale mohlo být výhodné nechat se odsunout na konec startovního pole a sesbírat body za předjetí.
Pak také neni předjetí jako předjetí, předjet Lewise ši Vettela je jinej level, než předjet Vandorna či Strolla.-
mi88ki
10:18 26.07.2018 217.31.62.XXXJj, jezdci z TOP3 ostatní závodníky nepředjíždějí nýbrž objíždějí
Kolikrát nevím proč z toho dělají takové drama, jak rychle se kdo dokáže prokousat polem, když jim ostatní závodníci spíš uhýbají než by bojovali o pozice? Ono když někdo ztrácí dvě až tři sekundy na kolo, tak je pro ně boj o pozici zbytečná časová ztráta vůči své B třídě. Předjetí mezi jezdci A třídy je jako šafránu a to i přes 3x DRS. To ostatní jako předjetí neberu. Ale někdy si to pěkně dávají vzadu, tak alespoň něco.
-
-
airwar1939
22:13 25.07.2018 176.74.141.XXXTo, že spolu jezdci a ani týmy nechtějí moc bojovat, je dáno celkovým nastavením soutěže, v situaci kdy se počítá každý závod a kdy mají jezdci k dispozici omezený počet komponent je každé odpadnutí znát. Proto logicky ti, co chtějí bojovat o titul, musí riziko odpadnutí minimalizovat na minimum.
-
-
-
-
DaveVIP
09:35 25.07.2018 193.85.73.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
-
uzivatel003302
09:25 25.07.2018 86.49.169.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek