DISKUZE K ČLÁNKU "Co po mě chcete?" Räikkönenovi nebyla týmová režie Ferrari dostatečně jasná + AUDIO
Kimi Räikkönen chtěl v průběhu Velké ceny Německa slyšet od svého týmu jasný pokyn místo obecných řečí o nutnosti šetřit pneumatiky. Sebastiana Vettela nakonec před sebe pustil, na výsledku závodu se toho ale po havárii Němce moc nezměnilo.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Co po mě chcete?" Räikkönenovi nebyla týmová režie Ferrari dostatečně jasná + AUDIO
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
Easy
19:37 25.07.2018 178.209.132.XXXJá si neprotiřečím. Kimi dlouhodobě v kvalifikacích prohrává. Mnohokrát jsem také zdůrazňoval fakt, že loňské Monako představovalo extrém co se týče chování pneumatik a Ferrari nebylo jediným týmem, který tím byl překvapen. Takže žádný konflikt argumentů. Škoda, že tyto neshody nemůžeme probrat u stejků a dobrého pivka -
-
-
-
-
-
Duncan66
13:43 23.07.2018 89.29.32.XXXTR je prece povolena, tak proc to nerekli na primo, aby Vettela pustil, protoze jsou na rozdilne strategii a zvanili o setreni pneumatik????
Jinak je docela mazec ta Kimiho statistika, ze byl od posledniho viteztvi 28x na podiu, ale dalsiho vitezstvi se nejak nemuze dobrat.-
-
-
-
Mike17
13:35 24.07.2018 217.31.62.XXXJasně Odine. Byla to opět TR a to jen proto, že Kimiho neposlali za Hamíka, který by ho 28 kol brzdil o 0,5-1s na kolo. To je ke Kimimu tak neskutečně kruté, až si toho sám nevšiml.
V 8-mi závodech, co dojeli oba, dojel 4x Vettel před Kimim a 4x naopak. Jak si vysvětluješ, že tolikrát nechali Kimiho před Vettelem??? To už 4x zapomněli preferovaného mazánka preferovat?-
-
odin
14:49 26.08.2018 77.240.103.XXXPřečti si nadpis článku. Možná ti dojde, že to TR byla. Nebo se zde alespoň o TR diskutuje, když je tak článek nadepsán. Ty se snažíš jen zpochybňovat nezpochybnitelné. TR je TR ať dává, či nedává smysl. A to, že tobě dává smysl pouze, když pomáhá tvým oblíbencům, na tom nic nemění.
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 24.9.2023
GP Japonska53 kol (307.471 km)
Suzuka International Racing
-
Pátek
- 1. Trénink (4:30 - 5:30)
- 2. Trénink (8:00 - 9:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (4:30- 5:30)
- Kvalifikace (8:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. H... Celé pořadí
dní | hod | min | sek