DISKUZE K ČLÁNKU "Co po mě chcete?" Räikkönenovi nebyla týmová režie Ferrari dostatečně jasná + AUDIO
Kimi Räikkönen chtěl v průběhu Velké ceny Německa slyšet od svého týmu jasný pokyn místo obecných řečí o nutnosti šetřit pneumatiky. Sebastiana Vettela nakonec před sebe pustil, na výsledku závodu se toho ale po havárii Němce moc nezměnilo.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Co po mě chcete?" Räikkönenovi nebyla týmová režie Ferrari dostatečně jasná + AUDIO
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mike17
10:33 29.08.2018 46.135.70.XXX
Vezení se za pomalejším vozem důvod je. Tobě vadilo i poslání za jezdce o kolo zpět. Některých ti nevadí poslání za jezdce v pořadí o 1s pomalejšího.
Za druhé Hamiltona nikdo pokrývat nechtěl, byl 30s za Vettelem, za Bottasem a Maxem.
Za třetí jmenuj jezdce ze špičce, kteří tam měnili 2x.
Za druhé Hamiltona nikdo pokrývat nechtěl, byl 30s za Vettelem, za Bottasem a Maxem.
Za třetí jmenuj jezdce ze špičce, kteří tam měnili 2x.
odin
22:53 28.08.2018 77.240.103.XXX
Na jinou strategii ho poslalo bezdůvodně Ferrari. To za prvé.
Za druhé, pokud chtěli pokrývat Hamiltona, pak mohli vedoucím Vettelem, jako to předvedli loni v Monaku. (Ale pokrývání věříš jen ty. V monaku šlo o to poslat Kimiho za Vettela.) Protože by stejně mělo Ferrari "dabl".
A za třetí, sleduješ F1 dost dlouho na to, abys věděl, že i v Monaku byly vícezastávkové strategie. Tak tu nelži.
Za druhé, pokud chtěli pokrývat Hamiltona, pak mohli vedoucím Vettelem, jako to předvedli loni v Monaku. (Ale pokrývání věříš jen ty. V monaku šlo o to poslat Kimiho za Vettela.) Protože by stejně mělo Ferrari "dabl".
A za třetí, sleduješ F1 dost dlouho na to, abys věděl, že i v Monaku byly vícezastávkové strategie. Tak tu nelži.
Mike17
09:35 27.08.2018 193.165.236.XXX
O důvodech Kimiho pitstopu jsem napsal romány. Najdi si to. Byl naprosto logicky a jel evidentně jinou strategii. Tedy i logická TR. Víc k tomu nemám. Srovnávat to s Monakem, kde druhý ptistop neexistuje je očividná blbost. Víc k tomu nemám.
odin
20:19 26.08.2018 77.240.103.XXX
Tentokrát mi tvůj koment dal trochu zabrat, abych si domyslel a pochopil. Tak pokud se mi to úplně nepovedlo, omlouvám se.
TR se vztahuje i na Kimiho pit stop. Z jakého důvodu zrovna Kimiho poslali k prvnímu pitstopu už ve 14 kole? Když Ocon a Peréz v pohodě zvládli zajet až po dvacátém kole a dokončit závod s jediným pitstopem? Nebylo potřeba povolávat Kimiho tak brzy, pokud ho nechtěli využít k pokrytí (zpomalení) Hamiltona. Ale pak podle zkušeností z loňského Monaka, mohli pokrývat Vettelem. Nějak té tvé TR, která dává smysl, nerozumím. Buď TR nedávala smysl v Monaku, nebo v Německu. Pokud ovšem nepreferuješ pouze TR ve prospěch Vettela, tak jako Ferrari. Ale pak to stačí říci a ubydou zbytečné diskuze nás dvou, tří, čtyř...
TR se vztahuje i na Kimiho pit stop. Z jakého důvodu zrovna Kimiho poslali k prvnímu pitstopu už ve 14 kole? Když Ocon a Peréz v pohodě zvládli zajet až po dvacátém kole a dokončit závod s jediným pitstopem? Nebylo potřeba povolávat Kimiho tak brzy, pokud ho nechtěli využít k pokrytí (zpomalení) Hamiltona. Ale pak podle zkušeností z loňského Monaka, mohli pokrývat Vettelem. Nějak té tvé TR, která dává smysl, nerozumím. Buď TR nedávala smysl v Monaku, nebo v Německu. Pokud ovšem nepreferuješ pouze TR ve prospěch Vettela, tak jako Ferrari. Ale pak to stačí říci a ubydou zbytečné diskuze nás dvou, tří, čtyř...
odin
14:49 26.08.2018 77.240.103.XXX
Přečti si nadpis článku. Možná ti dojde, že to TR byla. Nebo se zde alespoň o TR diskutuje, když je tak článek nadepsán. Ty se snažíš jen zpochybňovat nezpochybnitelné. TR je TR ať dává, či nedává smysl. A to, že tobě dává smysl pouze, když pomáhá tvým oblíbencům, na tom nic nemění.
Easy
19:37 25.07.2018 178.209.132.XXX
Já si neprotiřečím. Kimi dlouhodobě v kvalifikacích prohrává. Mnohokrát jsem také zdůrazňoval fakt, že loňské Monako představovalo extrém co se týče chování pneumatik a Ferrari nebylo jediným týmem, který tím byl překvapen. Takže žádný konflikt argumentů. Škoda, že tyto neshody nemůžeme probrat u stejků a dobrého pivka
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek