DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton odpoledne nejrychlejší, Bottas skončil předčasně. Red Bully ztrácejí 0,7 sekundy

PAUL RICARD - 2. TRÉNINK; Nejrychlejší čas odpoledního tréninku na Velkou cenu Francie zajel úřadující mistr světa Lewis Hamilton s Mercedesem. Soupeři ale už ztráceli více - Red Bully 7 desetin a Ferrari téměř 9 desetin sekundy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton odpoledne nejrychlejší, Bottas skončil předčasně. Red Bully ztrácejí 0,7 sekundy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 71, poslední 23.06.2018 12:38 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 22.06.2018 17:58
Prej někomu shořel motor, nevíte komu náhodou? … »
» Mansell_fan (Hlasovali 2 lidé) 23.06.2018 12:23
Chudák Pirelli. Udělaj Mercedesu pneu na míru a… »
» airwar1939 (Hlasoval 1 člověk) 22.06.2018 18:27
Okruh vypadá v některých místech neskutečně… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • Petr Hloušek

      Petr Hloušek

      194.79.55.XXX
      Ericssonovi

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      195.29.120.XXX
      Verstapenovi a Vandoornemu...

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        86.49.250.XXX
        Ericssonovi a Hartleymu 04

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          195.29.120.XXX
          Tak motor zatím hořel jen Ericssonovi, ale bylo tam několik dalších se zjevnými problémy se spolehlivostí.

          Ale, a to je podstatné, při současném vývoji šampionátu jsou jen dva jezdci, u kterých by měl výbuch motoru nějaký zásadní význam na průběh sezóny.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          No jestli to odešlo Hondě uplně, tak potěš koště. To bude znít v uších Hornerovi ještě dlouho. Nefungovalo to (spolehlivost) v Kanadě, t.j 12 koní ač mělo být 30. Motor jim jeden odešel, teď by to byl další....

          Horner : Bylo to naše rozhodnutí založené na technických faktech, proto to nebylo složité

          No pořad mají čas....ale vždy jak Honda přidá koně, nastávají problémy.... to už standart.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            194.152.247.XXX
            Grahame, buď fér. Když vezmeme v potaz ten teoretický vzorec Mercedes a Ferrari, Renault o rok pozadu a Honda rok za Renaultem, tak tu máme to, co jsme viděli loni u Renaultu. 04

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Ok, to beru, to má logiku. Taky pořád piši, že Honda bude ráda když dotáhne Renault, nejde o to že by to nezvládla, jde o to že na to nemá čas. Renault byl tlačen RB a i sám chtěl rychle navyšovat výkon a ono to "rychle" nejde. V tom se poučil a zlepšilo se to. Myslím že teď jdou dopředu slušně.

              Jenom je divné, že Ferrari se dotáhlo bez problémů....ono prostě na tom něco bude, co řekl BE. Že jim bylo pomoženo...ale to je jedno.

              Jinak ale to spíše vypadá, že Honda Renault značně předčí....a těch poruch bude více a nebo to utlumí a bude hotovo.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jon

                jon

                194.152.247.XXX
                Bylo pomoženo i Renaultu. Jenže v jejich případě to bylo podobné, jak když ukážeš menu v La Palomě bezdomovci. Nechtějí do toho sypat. Honda chce, ale má jinou strategii. Radši dá desítky milionů jako podporu špičkovému týmu, než cpát stamiliony do svého. Jestli zo bude fungovat, uvidíme přistí rok. McLaren je jako špičkový team od roku 2013 diskutabilní. V případě RB nebude v případě selhání omluvy. Tam to půjde jasně za Hondou.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  77.236.218.XXX
                  Jo jdou do toho pomalu a pořád....to je pravda. No Mclaren je na tom teď zle....ale tam se uvidí taky za rok , jestli na to mají nebo ne.
                  čekal jsem do vteřiny ztrátu...tohle fakt moc a špatný co předvádí.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            195.29.120.XXX
            Tak kolik přinesla nová specifikace výkonu Hondy nevíme, mluví se o 12-30 koních, ale kde je pravda když všichni kecají? Stejně tak nevíme, co se pokazilo Gaslimu a co Hartlimu. 12 Zásadní je, že dokázali to navýšení najít, a že u TR mají prostor agresivně vyvíjet, protože je jedno jestli TR bude startovat 12-15 se starým motorem, nebo 19 a 20 s fungl novým motorem. Honda má prostor vyvíjet, a není svázána šasi, plus věřím tomu že jim RB může pomoci odborníky na které má kontakty (už v minulosti, sezona 2014, takto pomohl Renaultu), takže by se mohla celkem rychle během sezony zlepšovat. Jestli to příští rok bude pro RB stačit na boj o titul, nebo jen o občasné dojetí na bodech je věc druhá. Ale RB Hondě zjevně věří, a nějaké důvody k tomu má.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Tak věřit se musí....jinak do toho nemá cenu jít. Ano navýšit výkon je jedna věc a spolehlivost je věc druhá.Tam je zakopaný pes a to je pravě Honda. Ano oni ten výkon nakonec zvládnou, jenže to tak dělají pořád...a to za rok nepůjde. Tohle dělal Renault taky a dopadlo to špatně...tudy cesta nevede. Ono jestli to nebude tak co už známe... že na stolici funguje a na trati ne. Příběh se opakuje, mclaren to ale třetím rokem "hlásil" , kdežto, tihle budou mlčet....moc se nezměnilo, to musíte uznat. Osmý závod....a podivejte na motory.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama