DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton odpoledne nejrychlejší, Bottas skončil předčasně. Red Bully ztrácejí 0,7 sekundy
PAUL RICARD - 2. TRÉNINK; Nejrychlejší čas odpoledního tréninku na Velkou cenu Francie zajel úřadující mistr světa Lewis Hamilton s Mercedesem. Soupeři ale už ztráceli více - Red Bully 7 desetin a Ferrari téměř 9 desetin sekundy.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Hamilton odpoledne nejrychlejší, Bottas skončil předčasně. Red Bully ztrácejí 0,7 sekundy
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Mansell_fan
(Hlasovali 2 lidé)
23.06.2018 12:23
Chudák Pirelli. Udělaj Mercedesu pneu na míru a… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
jon
20:32 22.06.2018 194.152.247.XXXZatímco McLaren a RB měli tyre mamagment na jedničku. A Vettelův názor po testech je taky irelevantní. Už toho nech. Buďme rádi, že alespoň Ferrari drží krok. Honda to asi příští rok dávat nebude a Renault je tragickej, nebudeme si tu nalhávat nějaké pohádky o zázracích. Ztráta je pořád šílená, RB to zuby nehty drží přes šásko, McLaren se letos trápí a Renault reprezentativně ukazuje, že ten jejich motor je třetí kategorie. Zatím ...-
GRAHAM
20:47 22.06.2018 77.236.218.XXXTo s tebou nesouhlasím, Renault na tom s motorem zase tak špatně není.Jako nevím o kolik šel nahoru Mercedes, ale RB má o 10 koní méně než by musel, kdyby..."palivo" a "mapy".
A sorry fakt nevíš kdo jaké má přesně šásko a jak se podílí na tom, kolik kdo získavá a ztrací.
Třetí kategorie už to rozhodně není....na to zapomeň, tak důležitý motor zase není.
Apropo kolik se teda myslíš že ztrácí renult na Ferrari a Mercedes v koních?-
jon
20:54 22.06.2018 194.152.247.XXXNeřes kecy Abiteboula. RB moc dobře ví, proč má svoje palivo a mapy (@F12014). Pokud by je to sráželo, upustí od toho. Očividně mají k F1 přístup o parník profesionálnější. Komentář od šéfa tovární stáje,co jezdí jak parta nazdárků fakt neberu. Je to asi národností. Brojler je úplnem stejný mimoň.-
-
jon
21:48 22.06.2018 194.152.247.XXXTomu opravdu nevěř. RB by si určitě dobrovolně neplatilo za 10 koní ztráty. Jak jsem psal pod jiným článkem - záleží, o jakých 10-ti koních se bavíme. Jestli ta ztráta je napříč výkonovou křivkou nebo jen špičkově.
Jak říkám, RB do toho jde opravdu hodně profi a tovarní stáj Renault jsou opravdu jak nazdárci. Kecy Abiteboula mi přijdou někdy fakt mimo. Jsem zvědavý, jak příští rok okomentuje ten obklad, co dostane tovární stáj od RB/ Honda. Při tom, jak to vedou, tak se musí modlit, aby se alespoň McLarenu povedl zázrak.-
-
jon
12:23 23.06.2018 46.135.79.XXXSpojuji to proto, že F1 je o celkovém balíku. Motory Renault v dobách V8 měli slabší výkon, ale nejnižší spotřebu a díky tomu byly nejvhodnější pro foukané difuzory.
Dnes je situace taková, že nemají ani výkon, ani spolehlivost, ani nízkou spotřebu. RB tedy něco začal dělat jinak a opravdu silně pochybuji o tom, že při znalosti všech dat dobrovolně ztrácí 10 koní, když se snaží bojovat o šampionát. Takovou hloupost bych nečekal ani u Haasu, natož u RB. Realita bude taková, že s jejich palivem kompenzují ten mírný deficit výkonu jinou výhodou. Mohou například jet s lepším mapováním pro technické pasáže, které tolik sedí zbytku balíku. Nebo mají lepší výkon ve středu křivky, což jim pomáhá opět v pomalejších pasážích. Skutečnost neznám, ale slova Abiteboula považuji za hovadinu. Když přihlédnu k tomu, kdy to řekl, je to zřejmé, že šlo o účelové prohlášení. Ale pravdy na tom je asi tolik, jako když teď prohlásím, že Alonso je pilot top10 jen vzhledem k tomu, kde se nachází v pořadí šampionátu a nebudu brát v potaz, že jede v šunce, ve které jede tak, že prokazuje svoji příslušnost mezi úplnou jezdeckou špičku.
-
-
-
-
-
-
airwar1939
21:10 22.06.2018 195.29.120.XXXTo je nesmysl, Renault něco ztrácí, v kvalifikaci odhaduji 2-5 desetin dle okruhu, v závodě to podle mě víc jak 2 desetiny nedělá a to se dá pokrýt šasi. RB má šasi na úrovni Ferrari, Mercedes je o prsa korejské ženy pozadu, ale také má skvělé šasi. Klíčové je spíše to že každé šasi funguje jinak s jinými pneu, a teplotou trati, to obvykle dělá rozdíly.
Dnes jezdil Mercedes dobře i na nekvalifikačních pneu, což ho celkem favorizuje.-
GRAHAM
21:15 22.06.2018 77.236.218.XXXJá si taky myslím že JON dává šasku RB mnohem větší zásluhy, než ve finále je realita. Čisla nemá, jen odhaduje....
Ano v kvaldě je Renault slabší-to beru, ale jinak v race režimu není daleko....nakonec sám RB vždy křičel že do 0,4 vteřiny se to dá pokryt šáskem., jinak ne....
-
-
HellHogr
21:37 22.06.2018 86.49.250.XXXJone Jone, hoň si ego po pátku .. když Ham v domácí trati Montralu dojel 5 .. a mohl bejt rád Čím to, že když byla Barcelona tak Mercedes ujel, jede se Francie a Mercedes ujíždí, ale když tam nejsou upravený pneu, tak je to jinde, čím to? že by ten test s Pirelii 2013 byl až na letošek? nebo jak to vidíš? řekneš něco o olehi a jak měli problémy i ostatní, je zajímavý, že McLaren nebo právě RB zmiňovanej ty problémy neměli, takže tak, uvidíme, já si počkám na Rakouskou, Německo a Maďarsko, Anglie zase nic kvůli pneu-
jon
12:35 23.06.2018 46.135.79.XXXJednalo se pouze o nejměkčí směsi a stěžoval si na ně ze špičky i RB. A Vettel po testech v Barce, kdy zkusil původní směs uznal, že by ty pneumatiky nevydržely ani 10 kol. Tak co na tom rozporuješ? Ano, Mercedes byl iniciátor, ale ostatní stáje s tím měli stejnou potiž.
-
-
jon
12:29 23.06.2018 46.135.79.XXXPořád předvadějí důstojnější výsledky, než jakákoli stáj s motorem Renault. Nejlepší stáj s tím průměrným motorem si radši jede své palivo a mapy. A jede to pod značkou Tag Heuer. To přesně vypovídá o úrovni Renaultu. Zákazník je schopen s tím alespoň něco zajet, ale část balíku si radši řeší sám. A to RB není motorář, což dělá celou situaci ještě trapnější.
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek