DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton odpoledne nejrychlejší, Bottas skončil předčasně. Red Bully ztrácejí 0,7 sekundy

PAUL RICARD - 2. TRÉNINK; Nejrychlejší čas odpoledního tréninku na Velkou cenu Francie zajel úřadující mistr světa Lewis Hamilton s Mercedesem. Soupeři ale už ztráceli více - Red Bully 7 desetin a Ferrari téměř 9 desetin sekundy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton odpoledne nejrychlejší, Bottas skončil předčasně. Red Bully ztrácejí 0,7 sekundy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 71, poslední 23.06.2018 12:38 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 22.06.2018 17:58
Prej někomu shořel motor, nevíte komu náhodou? … »
» Mansell_fan (Hlasovali 2 lidé) 23.06.2018 12:23
Chudák Pirelli. Udělaj Mercedesu pneu na míru a… »
» airwar1939 (Hlasoval 1 člověk) 22.06.2018 18:27
Okruh vypadá v některých místech neskutečně… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • jon

    jon

    194.152.247.XXX
    Tak pánové, co říkate na B spec u Mercedesu? Docela újde, ne? 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.250.XXX
      Je to skreslené, ve Francii jsou zase pneu upravené pro Mercedes 09

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        To moc vliv imho nemá, Mercedes zase lakoval....ale třeba to nebude tak spolehlivé jak čekají. I Ferko může mlžit...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          46.135.79.XXX
          Spolehlivé to už je. Mají hodně přísné interní procesy a v Kanadě to prostě nešlo s ohledem na šampionát. To selhání bylo kvůli drobnosti, která by nepředstavovala velké riziko, ale jedou na 100% jistotu.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        194.152.247.XXX
        Zatímco McLaren a RB měli tyre mamagment na jedničku. A Vettelův názor po testech je taky irelevantní. Už toho nech. Buďme rádi, že alespoň Ferrari drží krok. Honda to asi příští rok dávat nebude a Renault je tragickej, nebudeme si tu nalhávat nějaké pohádky o zázracích. Ztráta je pořád šílená, RB to zuby nehty drží přes šásko, McLaren se letos trápí a Renault reprezentativně ukazuje, že ten jejich motor je třetí kategorie. Zatím ...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          To s tebou nesouhlasím, Renault na tom s motorem zase tak špatně není.Jako nevím o kolik šel nahoru Mercedes, ale RB má o 10 koní méně než by musel, kdyby..."palivo" a "mapy".
          A sorry fakt nevíš kdo jaké má přesně šásko a jak se podílí na tom, kolik kdo získavá a ztrací.
          Třetí kategorie už to rozhodně není....na to zapomeň, tak důležitý motor zase není.
          Apropo kolik se teda myslíš že ztrácí renult na Ferrari a Mercedes v koních?

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            194.152.247.XXX
            Neřes kecy Abiteboula. RB moc dobře ví, proč má svoje palivo a mapy (@F12014). Pokud by je to sráželo, upustí od toho. Očividně mají k F1 přístup o parník profesionálnější. Komentář od šéfa tovární stáje,co jezdí jak parta nazdárků fakt neberu. Je to asi národností. Brojler je úplnem stejný mimoň.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Ale no tak....sami to přiznali že to budou mít později a že těch 10 koní budou muset oželet a to kvůli palivu.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jon

                jon

                194.152.247.XXX
                Tomu opravdu nevěř. RB by si určitě dobrovolně neplatilo za 10 koní ztráty. Jak jsem psal pod jiným článkem - záleží, o jakých 10-ti koních se bavíme. Jestli ta ztráta je napříč výkonovou křivkou nebo jen špičkově.
                Jak říkám, RB do toho jde opravdu hodně profi a tovarní stáj Renault jsou opravdu jak nazdárci. Kecy Abiteboula mi přijdou někdy fakt mimo. Jsem zvědavý, jak příští rok okomentuje ten obklad, co dostane tovární stáj od RB/ Honda. Při tom, jak to vedou, tak se musí modlit, aby se alespoň McLarenu povedl zázrak. 04

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  77.236.218.XXX
                  Hele tak to nevím a ty taky ne.....a bavíme se jen o motoru, ne o šásku. Obklad třeba dostanou ale ne díky motoru, nevím proč to pořad spojuješ. Nevěřím že na tom bude Honda lépe, maximálně dorovná....

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • jon

                    jon

                    46.135.79.XXX
                    Spojuji to proto, že F1 je o celkovém balíku. Motory Renault v dobách V8 měli slabší výkon, ale nejnižší spotřebu a díky tomu byly nejvhodnější pro foukané difuzory.
                    Dnes je situace taková, že nemají ani výkon, ani spolehlivost, ani nízkou spotřebu. RB tedy něco začal dělat jinak a opravdu silně pochybuji o tom, že při znalosti všech dat dobrovolně ztrácí 10 koní, když se snaží bojovat o šampionát. Takovou hloupost bych nečekal ani u Haasu, natož u RB. Realita bude taková, že s jejich palivem kompenzují ten mírný deficit výkonu jinou výhodou. Mohou například jet s lepším mapováním pro technické pasáže, které tolik sedí zbytku balíku. Nebo mají lepší výkon ve středu křivky, což jim pomáhá opět v pomalejších pasážích. Skutečnost neznám, ale slova Abiteboula považuji za hovadinu. Když přihlédnu k tomu, kdy to řekl, je to zřejmé, že šlo o účelové prohlášení. Ale pravdy na tom je asi tolik, jako když teď prohlásím, že Alonso je pilot top10 jen vzhledem k tomu, kde se nachází v pořadí šampionátu a nebudu brát v potaz, že jede v šunce, ve které jede tak, že prokazuje svoji příslušnost mezi úplnou jezdeckou špičku.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          195.29.120.XXX
          To je nesmysl, Renault něco ztrácí, v kvalifikaci odhaduji 2-5 desetin dle okruhu, v závodě to podle mě víc jak 2 desetiny nedělá a to se dá pokrýt šasi. RB má šasi na úrovni Ferrari, Mercedes je o prsa korejské ženy pozadu, ale také má skvělé šasi. Klíčové je spíše to že každé šasi funguje jinak s jinými pneu, a teplotou trati, to obvykle dělá rozdíly.

          Dnes jezdil Mercedes dobře i na nekvalifikačních pneu, což ho celkem favorizuje.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Já si taky myslím že JON dává šasku RB mnohem větší zásluhy, než ve finále je realita. Čisla nemá, jen odhaduje....
            Ano v kvaldě je Renault slabší-to beru, ale jinak v race režimu není daleko....nakonec sám RB vždy křičel že do 0,4 vteřiny se to dá pokryt šáskem., jinak ne....

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          86.49.250.XXX
          Jone Jone, hoň si ego po pátku .. když Ham v domácí trati Montralu dojel 5 .. a mohl bejt rád 03 Čím to, že když byla Barcelona tak Mercedes ujel, jede se Francie a Mercedes ujíždí, ale když tam nejsou upravený pneu, tak je to jinde, čím to? že by ten test s Pirelii 2013 byl až na letošek? nebo jak to vidíš? řekneš něco o olehi a jak měli problémy i ostatní, je zajímavý, že McLaren nebo právě RB zmiňovanej ty problémy neměli, takže tak, uvidíme, já si počkám na Rakouskou, Německo a Maďarsko, Anglie zase nic kvůli pneu 03

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Ty treningy nebyli o motoru.... pokud Mercedes něco nezkoušel. Nevím tak nějak co řeší.... za uspěch Mercedesu vždy může motor, no tak to nebude že. 04

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            46.135.79.XXX
            Jednalo se pouze o nejměkčí směsi a stěžoval si na ně ze špičky i RB. A Vettel po testech v Barce, kdy zkusil původní směs uznal, že by ty pneumatiky nevydržely ani 10 kol. Tak co na tom rozporuješ? Ano, Mercedes byl iniciátor, ale ostatní stáje s tím měli stejnou potiž. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            194.152.247.XXX
            Jinak jen drobná oprava. Montreal je frankofonní. To je domácí spíš pro Renault. 03 Domácí je Lewis v Silverstone a pro Mercedes Hockenheim. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          37.48.48.XXX
          To sou hrozný kydy. Podívej se, co s tím tvým prý galaktickym motorem předvádí FI a W. Tovární Mercedes samozřejmě velmi dobře zatím. Ale body se rozdávají až zítra. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            46.135.79.XXX
            Pořád předvadějí důstojnější výsledky, než jakákoli stáj s motorem Renault. 03 Nejlepší stáj s tím průměrným motorem si radši jede své palivo a mapy. A jede to pod značkou Tag Heuer. To přesně vypovídá o úrovni Renaultu. Zákazník je schopen s tím alespoň něco zajet, ale část balíku si radši řeší sám. A to RB není motorář, což dělá celou situaci ještě trapnější.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      No zatím jo.....ale moc se nevytahuj, nemáš na tom ani promile zásluhy. 13

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama