DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes veze do Kanady nové motory, tvrdě pracuje na své výkonnosti

Sportovní ředitel Mercedesu Toto Wolff potvrdil, že v honbě za vyšší výkonností do Kanady vezou novou specifikaci pohonných jednotek. Ty se objeví také u jeho zákaznických týmů - u Force Indie a Williamsu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes veze do Kanady nové motory, tvrdě pracuje na své výkonnosti

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 07.06.2018 09:36 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovali 3 lidé) 06.06.2018 11:57
a pak bychom se po vzoru přídomků od pneumatik… »
» Mike17 (Hlasovali 2 lidé) 06.06.2018 08:30
No takže vylepšení Renaultu je vlastně krokem… »
» tom11 (Hlasovali 2 lidé) 06.06.2018 08:57
ono se to tu už někde nedávno probíralo. ano -… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • HellHogr

    HellHogr

    89.24.48.XXX
    Bude Mercedes tak na špici jako v Barceloně, kde Pirelli změnilo pneu? nebo budou tak na špici jako v Monaku? 11

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jirka_1

    Jirka_1

    217.30.64.XXX
    Stále čekám, až nějaká stáj řekne, že pracuje měkce... 03 Všichni tvrdě pracují a skutek utek - pořád vede Mercedes... :-) Hard jaxvině... 12

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      Páč taky jedou tvrdě. 12 Až si tak říkám, možná by je někdo měl zaskočit a makat extra tvrdě. Zatímco Mercedes a Ferrari by se ukonejšili tím, že všichni kolem dělají též pouze tvrdě, mohli by je takhle oblafnout. 12

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        77.48.94.XXX
        a pak bychom se po vzoru přídomků od pneumatik dočkali super tvrdě, ultra tvrdě a nakonec i mega tvrdě pracujících týmů 18

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          194.228.59.XXX
          Promiň, tuhle sezónu jsme v rejži. Jdeme do extrému a zkusme to hyper tvrdě. 12
          Až si tak říkám, jakou variantou se letos vydal Williams. Zatím z toho mám pocit jak z intermediátek na suchu. 12

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Jirka_1

          Jirka_1

          217.30.64.XXX
          ...až dosáhnou tvrdosti diamantu a když se něco nepovede, tak jak dál? Tvrději to přece nejde... 13

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            194.228.59.XXX
            To tam hlavně neříkej před nějakým blbcem, který nebude vědět, že to nejde. 12

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Jirka_1

              Jirka_1

              217.30.64.XXX
              Ale všiml sis toho, že při každých pindách kteréhokoli týmu o tom, jak pracují, je tam vždy slovo tvrdě? A nejvíc to říkají piloti, kteří zrovna dvakrát tvrdě na vývoji vozu nepracují... 13

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    No takže vylepšení Renaultu je vlastně krokem zpět. Jak to tak sleduju, tak budou mít nejmenší navýšení výkonu ze všech. Tak přeji hodně štěstí RB. Dobrý tah, že se nenechali natlačit do nějakého termínu a už chápu Renault, že tlačili na rozhodnutí ještě před Kanadou.

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      77.48.94.XXX
      ono se to tu už někde nedávno probíralo. ano - Rencek se nechal slyšet, že na konci sezony budou na úrovni Mercedesu. už méně se ale mluví o tom, že je to patrně myšleno na úrovni Mercedesu ze začátku sezony. čili o co se letos zlepší Mercedes, tak o to slabší bude na konci sezony oproti němu Rencek. a myslím, že to dost podobně platí i o Hondě. bohužel 09

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      Proč měnit ohranou písničku, když se pořád líbí? 12
      Já jsem docela zvědavý, co se jim zase povedlo. Udělali na letošek novou koncepci, která funguje perfektně i se starým olejem. Jestli se jim povedlo nějak stabilizovat tu spotřebu nového oleje, tak se máme na co těšit. Australská kvalda se náhle může stát běžnou skutečností i jinde.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        89.24.48.XXX
        Já ti nevím karle ... co když Mercedesu ty vylepšení nepřinesou to co chtějí a budou muset u Pirelli brečet o další změnu pneu? 11

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          217.170.105.XXX
          Ikdyž nepřinesou nic, pořád budou jezdit jinou ligu než Renault. 11

          + 1 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            89.24.48.XXX
            Liga jménem F1, tady jeizdí všichni stejnou, Miku je mi tě fakt líto, jak placáš věci mimo 03

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              217.170.105.XXX
              Mně je líto týmů s motorem Renault. 3 roky jezdil první ligu jen Mercedes, teď už i Ferrari. Ostatním se může o první lize jen zdát. 13

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          194.228.59.XXX
          Tady je reč o motoru, ne o šasí. Se šasí se od loňska trápí, ale ten motor je pořád drží nad vodou. Marně vzpomínám, kdy by s ním od roku 2014 udělali něco špatně.
          Líbí se mi, jak je velká trojka v desetinách. Pokud vychytají možnost použití toho letošního oleje, party mod bude zpět.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama