DISKUZE K ČLÁNKU Ricciardo vyhrál i bez MGU-K: "Máme špičkové šasi." Věří, že Kanadě bude mít další šanci

Vítěz Velké ceny Monaka Daniel Ricciardo pochválil šasi Red Bull, které podle něj dokázalo, že je na špici současné Formule 1. Před příštím závodem v Kanadě je optimisticky naladěný, byť tam bude hrát výkon motorů mnohem větší roli.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ricciardo vyhrál i bez MGU-K: "Máme špičkové šasi." Věří, že Kanadě bude mít další šanci

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 31, poslední 28.05.2018 22:49 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasoval 1 člověk) 28.05.2018 10:28
To by museli mít v autě jiný motor. Teď přijdou… »
» Pepan (Hlasoval 1 člověk) 28.05.2018 10:30
Je obdivuhodné, co Ricci s tím autem dokázal, ale… »
» Adi (Hlasoval 1 člověk) 28.05.2018 10:37
Tak dle GP Číny to tak moc o motoru nebude 03»

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel002995

    uzivatel002995

    89.111.77.XXX
    Jinak se píše, že je Renault frustrován, že se RB ještě nerozhodl. CA říká, že by s nimi chtěl strávit tyto 3 roky než se jejich tým zvedne. Tož to jsem celou dobu říkal a dávalo to smysl. Není důvodu je odkopávat teď, když by chyběl etalon vývoje šasí. McL měl za poslední léta jen svá prohlášení a etalon chyběl a kam to dotáhl. Renault si je vědom, že RB jim bude chybět.
    Pořád si někdo myslí, že se chce Renault za každou cenu zbavit RB?

    CA říká, že i Renault až bude mít svůj schopný tým nebude chtít dodávat motor konkurenci jako je RB, což dává smysl. Takže RB musí zvážit i otázku přechodu na jinou jednotku po roce 2020 a s tím i související rozjetí spolupráce s novým motorářem. RB by tak měl mít promyšlen postup a motoráře na roky 2021+ a dle toho pak volit motoráře 2019, 20. Z toho možná vychází to natahování rozhodnutí 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Ne vše je tak jak pišeš.....ty to vždycky doladíš k obrazu svému. Mazec... 11

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        No skoro nic není jak píše. Renault není frustrován jen tím že se RB ještě nerozhodl, ale především tím že to zatím ani nemá v plánu a nestane se tak prý ani po Kanadě, což maj prostě za nezodpovědný přístup vůči nim, tak proč by jim měli pomáhat? No a tvrzení že CA říká, že by s nimi chtěl strávit další roky, to už už je uplnej kec, on akorát zdvořile říká že bylo fajn je mít předešlé roky, ale budoucnost viděj bez RedBullu 11

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel002995

          uzivatel002995

          89.111.73.XXX
          Je třeba číst mezi řádky a nejen slepě hltat doslovně info.
          Renault frustrován je, že RB nedělá to co Renault potřebuje. Opět RB nedoceňuje jejich práci a veřejně jimi pohrdá. Pro motoráře a image Renaultu smutné.
          Na "zodpovědný" bych si nehrál, to je prostě nesmysl a výmysl. Jde o to, udělat pro svůj tým to nejlepší a to platí pro obě strany.
          Budoucnost viděli u Renaultu už dávno jinou, podobně jako ji viděli u McL, ale trochu se přepočítali s optimismem. Skutečnost je hlavně jiná a tak se to "odkopnutí RB" posouvá a hlavně mění v doufání, že RB s nimi podepíše do roku 2020. To že budoucnost vidí bez RB je sice hezké, ale to hlavně nějakou budoucnost musí mít, myšleno boj o bedny. Nerozporuji, že pokud ta situace nastane, je to správno volba, viz. postup v této situaci Ferrari, Mercedes. Zatím bída, takže nedodávat RB je špatná cesta. Kdo říká, že ne, tak lže a takového manažera by měli hned z Renaultu vylupnout 03 13
          Věřim i tomu, že pokud se továrna do roku 2020 nesebere nebo aspoň McL, bude chtít Renault dodávat RB i po roce 2021.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • uzivatel002995

        uzivatel002995

        89.111.73.XXX
        Je třeba vytáhnout jen to co je důležité a hledat co komu prospěje 11
        Určitě to Renault dělá jen pro dobro ostatních, o tom nikdo nepochybuje 11
        Jojo, zodpovědnost a podobný bludy 18
        Vždyť je to tak jednoduché, termíny jsou přeci jasné, nebo snad ne? Zatím je hodně veselé, jak Renault posunul termín a přes media tlačí na RB. V mediích se objevilo, že se termín může od Renaultu ještě posouvat a dle tlaků, které Renault vyvíjí to tak i vypadá a dopadne. Renault má prostě zájem a ne že ne 03 Před sezonou to možná bylo jinak, ale McL není pro Renault žádný etalon, jen velké zklamání, takže situace je asi diametrálně jiná oproti tomu co si Renault lajnoval přes zimu 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Tak RB vypršel čas na rozhodnutí.... jaké motory použije. CA tvrdí že RB má veškerá data, jak na tom motor v kanadě a dál bude a RB mlčí....takže se do nich "opírá" a tvrdí, že ani po Kanadě se hned nevyjádří.

    Apropo, moc nevěřím tomu, že by jim všechno Renault řekl. To by nebylo vůbec taktické, když bude Honda "vědět". Ta situace je divná a nekorektní na všechny strany. Kdo ví, zda RB nemá něco v rukávě, o čem nevíme...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Tak on nepřišel o tolik "celkováho" výkonu, ale maximalního , který jde využít jen po nějaký čas a v Monacu to nejde stejně nejde využít.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    81.19.11.XXX
    Ricci si včerejší vítězství zcela zasloužil a jel skvěle, o tom žádná 01 Ale prosím pěkně představitele RB, nelžete! Kdyby měl Ricci o 25% méně výkonu, měl by o cca 250 ps néně než Vettelovo Ferrari a skončil by kdesi daleko za body. Navíc jen kouzelníci od RB umí z vadného MGU-K vykouzlit ztrátu cca 240 ps, což je 177kW a jak všichni dobře víme, MGU-K je omezeno jak výkonově (120 kW), tak energeticky.
    Je až k smíchu chování RB - vyhrají 2 závody a nebýt idiocie jejich hlavně jednoho jejich "pilota", tak jsou v regulérním boji o titul, ale ono za všechno může PJ... už, prosím, táhněte k Hondě! 02

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel003302

      uzivatel003302

      86.49.169.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel002995

        uzivatel002995

        89.111.77.XXX
        Ztráta MGU-K hlavně způsobovala problém při zrychlení. Ricci tak získával rychlost mnohem pomaleji než Vettel a jen díky okruhu se Ricci nikam nepropadal. Být to na jiném okruhu, kde lze normálně předjíždět, tak si dal Ricciho každý s prstem v nose už někde na polovině rovinky, na konci by měli všichni tak o 70km/h více 03
        Ricci, RB a i Renault měl v tomto závodě velké štěstí, že je to potkalo zrovna tady 03
        Někde se uvádělo, že Alonso měl problém s převodovkou, ale podobný i s MGU-K jako Ricci. Co je na tom pravdy? Moc se mi to nezdá, to by bylo hodně smutné 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        No nejsem si jist, zda to MGU-K se rozbilo úplně...možná to stačilo zresetovat a fungovat to bude dál.Chyba mohla být jen v "softu" Vaříš hoodně z vody......už běžte k Hondě, ať je tady klid. 11

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel003302

          uzivatel003302

          86.49.169.XXX
          Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Psal jsi hardware a může to být jinak, takže být tebou nemlžím...a nepišu jasná chyba Renaultu, když nevíš...
            Tohle jsi napsal:
            Je to přesně to MGU-K, které Renault už dva roky vyvíjí a stejně ho nemůže nasadit kvůli nedostatečné spolehlivosti. Jasná chyba HW dodaného Renaultem (když už chceš na někoho ukazovat ohledně viny), ale ty tu budeš zvracet a hejtovat RBR

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      ***
      1. Je přece jedno, jestli jde o čtvrtinu, nebo šestinu. Nikdo v té chvíli neměl v ruce kalkulačku a nepočítal, kolikatina to přesně je.
      2. I kdyby měl o 250 ps míň, stejně by vyhrál. Monako je Monako a bylo vidět, že Vettel se k němu za tunelem ani nepřiblížil. Prostě zafungoval to šasi, díky kterému v předcházejících zatáčkách získal vždy přes 0,5s.
      3. Idiocie je názor, že by bez bouraček MV bojovali o titul. V porážce Mercedesu a Ferrari se dostali jen díky SC v Číně. Bez toho, by byli vždy za bednou. S tím se titul vyhrát nedá. 12
      Příspěvek byl redakčně upraven.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama