DISKUZE K ČLÁNKU Pohonná jednotka Ferrari je podle FIA legální, v Kanadě ji ale bude monitorovat ještě přísněji
Zástupci Mezinárodní automobilové federace (FIA) v Monaku uvedli, že pohonná jednotka Ferrari odpovídá pravidlům. Zároveň však potvrdili, že na ní v Kanadě nasadí další monitorovací systémy. Jak se kauza dostala na světlo světa a pod drobnohled Charlieho Whitinga?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Pohonná jednotka Ferrari je podle FIA legální, v Kanadě ji ale bude monitorovat ještě přísněji
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Mansell_fan
(Hlasovali 3 lidé)
28.05.2018 18:21
Týmová režie je nepěkná ale akceptovatelná. Ovšem… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
Mansell_fan
12:53 28.05.2018 37.188.225.XXXNepamatuju si že by FIA ověsila mercedesy senzory když se předloni mluvilo o tom že používají zakázaný FRIC, nebo loni když předehřívali olej v převodovce, což mimochodem kontroloři z FIA dokonce potvrdili, ale řekli že s tím vlastně nemůžou nic dělat. Na Ferrari hned zakleknou, nic nenajdou a tak zakleknou ještě víc -
-
GRAHAM
11:49 28.05.2018 77.236.218.XXXPak si přečteš některé přizpěvky od Ferraristů a musíš se fakt hodně smát....jako beru, něco je nezměřitelné, můžeme se tu hádat, ale tohle? Je jasné a 100% že to zneužívali, nakonec proč ne? Tohle je F1...Mercedes udělal jediné, zatrhnul jim to...a to není o tom, že by někdo chtěl, aby dostali diskvalifikaci. Jen aby to přestali používat to je celé a není potřeba žadný velký humbuk. Jede se dál....
Taky mne pobavilo, jak zákazníci Ferrari dostali pro Monaco nové motory.-
-
jon
19:11 28.05.2018 194.228.59.XXXJe to podobné, jako s těmi zrcátky. Další z věcí, která je naprosto špatně definována pravidly. Pokud to chci mít jednodušší na kontrolu, prostě zavedu povinně 2 baterie pro všechny.
A já těmto řešením držím palce. FIA je prostě impotentní napříč disciplínami, takže jen ať se to prohází nejdříve tam nebo ať dají větší volnost pro podobná řešení. Je to F1, tak kde jinde bychom měli čekat nějaké revoluční novinky.
Mě tedy hlavně pobavila ta Charlieho rétorika. Konkurentnům se to nelíbí, Lorenzo přešel, ale on to prásknout nemohl. Před osmi měsíci o tomto řešení určitě neuvažovali a určitě ho nemohli vyvíjet, takže koukejte jinam a my si to prostě budeme radši dál měřit, aby byl klid. Nedal bys mu korunu?
-
-
-
-
-
-
-
jumpman
09:11 28.05.2018 178.255.168.XXXono je spíš zajímavé, že u ferrari se vynoří nějaká pochybnost a FIA okamžitě nasadí veškeré páky aby to buď prozkoumala nebo tuto vyriantu preventivně zatrhla, ale na mercedes se nesmí sáhnout za žádných okolností, spíš když mají problémy, tak jsou měněny pneumatiky a podobně... Když byl dominantní red bull, tak to bylo podobně, jako v éře ferrari, FIA zkoumala, měnila pravidla v průběhu sezony, ale na mercedes se nikdo nesmí ani křivě podívat. Jako tohle mi přijde hodně podivné a pochybuju, že mercedes je kompletně legální, určitě využívají šedé zony pravidel jako ostatní špičkové týmy, ale na ně se FIA nezaměřuje, ale jakmile se vynoří soupeř s něčím, co by mohlo mercedes porazit, tak FIA vyrazí z úkrytu a snaží se tuto výhodu okamžitě analyzovat a zakázat...-
Situs
09:19 28.05.2018 85.70.164.XXXNo z toho co jsem podchytil tak obvinění od Sassiho bylo velmi závažné a těžko by to mohla FIA ignorovat. Je to o tom že to Sassi napráskal, a to se z Mercedesu neděje a své zaměstnance má mnohem více pod kontrolou. Já myslím že spousta týmů má něco na hraně, a nejspíše i za hranou, ale to od Sassiho s obviněním že Ferrari přímo ovlivňuje senzory odporem a tak, to je pro FIA opravdu velký impuls aby dělala co mohla.-
jumpman
10:10 28.05.2018 178.255.168.XXXjenže pravidla byla nastavena tak, aby vůz v podstatě nebyl schopen dobít během jednoho kola takové množství energie, aby to dalo ty 4 MJ takže by v tom dokázali najít přínos pouze pro kvaldu, nebo má ferrari mnohem efektivnější rekuperaci než konkurence a to je z hlediska hybridu zase dobrá zpráva a měli by spíš zvednout množství energie co se může využít..
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek