DISKUZE K ČLÁNKU Hybridní pravidla zašla trochu daleko, lituje Todt. K čemu by vedlo odstranění MGU-H?
Prezident Mezinárodní automobilové federace (FIA) Jean Todt prohlásil, že hybridní pravidla zašla ve své složitosti trochu daleko, proto bude třeba udělat krok zpět.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Hybridní pravidla zašla trochu daleko, lituje Todt. K čemu by vedlo odstranění MGU-H?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
GRAHAM
10:22 23.05.2018 77.236.218.XXXTo je nesmysl, nikdo nechce nikoho nahrazovat. Jen se otupí vydírací možnost, to za prvé.Tedy ohledně motorů bude skoro nulová.A taky, automobilka se rozhodne že končí ze dne na den a co pak. Potřebuješ alternativu. Ty do toho taháš nesmyslné extrémy.
-
-
-
Ferda
07:49 23.05.2018 46.47.176.XXXS tím navýšením hmotnosti díky odstranění MGU-H bych si tak jistý nebyl.
A i kdyby, tak řešení je zcela jednoduché. Odstranit celý ERS a lešení kolem jezdce a hned by se vozy pohybovaly něco kolem 700 kilo, což je zcela přijatelná váha na formulový vůz.-
Petr
07:57 23.05.2018 109.81.245.XXXTo jisté je, protože se 105 kg benzínu si kvůli nižší efektivitě motorů rozhodně nevystačí. S dotankováváním během závodů se nepočítá, ERS systém (tedy ten zjednodušený: MGU-K + baterie) zůstane. Co je přijatelná váha na formulový vůz, v tom se názorově budeme lišit: podle mě je i těch 700 kg moc.-
-
-
Ferda
22:16 23.05.2018 46.47.176.XXXMGU-H taky nebude vážit pouhých pár gramů a je docela možné, že váha paliva navíc dá více výkonu, než MGU-H. A postupem ujetých kilometrů se bude váha vozu ještě snižovat, kdežto MGU-H se ujetými kilometry neodpařuje.
Samozřejmě, že by se mi taky líbila mnohem nižší váha, než je těch zmíněných 700 kg, ale s ERSem se větší snížení váhy očekávat nedá.-
-
Ferda
08:49 24.05.2018 46.47.176.XXXPokud MGU-H dává 5% výkonu navíc, ale váží desítky kg, tak by i těch 4 kg paliva mohlo být téměř dostačující.
Vycházím z toho, že těch 5% výkonu z MGU-H nahrazuje 5,25 kg paliva, ale samotné MGU-H váží těch několik? desítek kg o které je vůz těžší. Přitom beru v úvahu, že větší váha vozu zvýšuje spotřebu, ale taky se byť mírně zvyšuje valivý odpor pneumatik, který taky spotřebu zvyšuje. A máme tady začátkem závodu kdy je vůz těžký další negatívní vlivy. Vůz je totiž díky váze nízko a často dře podvozkem o trať a tohle tření taky zvýšuje spotřebu.-
-
-
Petr
09:55 24.05.2018 109.81.245.XXXPsal jsem tady o tom několikrát, zkus starší články v rubrice Technika: [odkaz na stránku] o pohonné jednotce Mercedes či přímo tento: [odkaz na stránku]-
Ferda
10:34 24.05.2018 46.47.176.XXXDíky za odkazy. Jenže jsem našel pouze všeobecné informace o převodu tepelné energie na elektrickou, ale nikde né jak k tomuto převodu dochází. Až jsem našel tento odkaz.
https://grabcad.com/library/mgu-h-model-motor-generator-unit-heat-f1-1
Po shlédnutí téhle simulace jsem se dost podivil, že se nejedná o převod tepla v pravém slova smyslu, ale spíše o mechaniku ve které roztočené turbo hřídelí spojenou s MGU-H výfukovými plyny roztáčí elektrický generátor.
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek