DISKUZE K ČLÁNKU Upravilo Pirelli pneumatiky na míru Mercedesu? Vettel se vyjadřuje ke konspirační teorii

Sebastian Vettel se zastává Pirelli, které do Barcelony přivezlo upravené pneumatiky. Podle některých fanoušků měl totiž tento tah pomoci hlavně Mercedesu, který nedělní velkou cenu vyhrál.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Upravilo Pirelli pneumatiky na míru Mercedesu? Vettel se vyjadřuje ke konspirační teorii

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 39, poslední 16.05.2018 11:47 Vložte komentář

Nejlepší názory

» airwar1939 (Hlasoval 1 člověk) 16.05.2018 08:20
Sebastian Vettel 01 01 01 »
» Jirka_1 (Hlasoval 1 člověk) 16.05.2018 08:29
Proč by italská firma zvýhodňovala firmu německou… »
» Situs (Hlasoval 1 člověk) 16.05.2018 08:43
Já si myslím že FIA nedokáže v podvádění nikomu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Tady má někdo, jeden poločlověk více připojení a zaživá mačkaním mínusů nirvánu. 11 18 12

    + 0 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Takže proč jsou najednou o tolik pomalejší? 03

    + 0 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jirka_1

      Jirka_1

      217.30.64.XXX
      Zkus si článek přečíst ještě jedno a hlavně se snaž pochopit psaný text - Seb řekl, že v pozávodním testování na tom byli se starou verzí pneumatik ještě hůř, než s novou. Problém je jinde, ne v gumách.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Tys ten přizpěvek nepochopil. 03 Ale nevadí....je to jinde než v gumách. FIA hledá... 03 Už pár věcí museli změnit.... 03

        Těžko říci, zda to nebylo vyjadření od Seba, pro uklidnění situace.... 04 Ale nevím spekuluji....v F1 nic není jen tak samosebou. 03

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Easy

          Easy

          46.135.70.XXX
          Oficiálně mění pouze zrcátko a ty vertikální aero prvky na přední části podlahy. To ale není nic neviditelného a tudíž to Ferrari zkoušelo přes interpretaci pravidel.

          + 0 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Jirka_1

          Jirka_1

          217.30.64.XXX
          Víš, já F1 sleduji jako sport a závodění, tedy se nesnažím vytvářet nějaké zbytečné teorie o něčem, k čemu nemám relevantní informační přístup. Už jsem zažil mnoho informací i mimo F1, kde se něco napsalo, k tomu milion udatných komentářů - a nakonec bylo všechno jinak.

          Ohledně pneu - Pirreli gumy vyrobit neumí, je to ode zdi ke zdi. Vyrobí dvě směsi, které jsou ale v praxi téměř nebo úplně totožné, akorát má každá jiné označení. Gumy se na každém kruhu chovají jinak, co funguje dnes, další závod marně hledáš. Jezdci dnes nezávodí, ale hledají jakási "okna" a podobné blbosti. Celkem správně FIA změnila velikost pneumatik, aby se zmenšilo zatížení na jednotku plochy a přesto problémy s pneumatikami nemizí. 0,4 mm? To jako fakt? Za jak dlouho se guma o tuto hodnotu během závodu ojede? Dobře, nejsem gumař, asi to funguje, ale na to přišli až teď?

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Já si myslím že FIA nedokáže v podvádění nikomu nic, maximálně tu bude zase tytyty a od příště tohle ne, a nejlépe v tichosti. Přesně takhle to vede k tomu že se zkouší všude mnohem víc jít za hranu než je zdrávo, kde nejsou dostatečné tresty je asi hřích to nezkoušet 17 A Mercedes se o této praktice nejspíše dozvěděl od toho bývalého motoráře Ferrari co přešel k Mercedesu, ten asi mluví nejen o tomto, nechápu že si ho Ferrari nezajistilo na delší dobu.

    + 1 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Easy

      Easy

      46.135.70.XXX
      Ferrari by si mělo zase stáhnout někoho od Mercedesu, zatím je ten tok docela jednosměrný (Costa, Allison...) 12

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        77.48.94.XXX
        a co takhle každoroční povinná rotace čtvrtiny lidí od každého ze čtyř dodavatelů motorů 18

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Možná raději ne, třeba Lowe z Mercedesu do Williamsu se zatím moc nevyplatil 11 Ale jinak Mercedes si klíčové zaměstnance hlídá roční dovolenou před koncem, pokud vím.

        + 1 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama