DISKUZE K ČLÁNKU Pirelli: Změnou pneumatik jsme chtěli ve Španělsku odvrátit loterii

Minulý měsíc došlo k rozhodnutí ubrat z hloubky dezénu 0,4 mm - šlo o výsledek testování v Barceloně při vyšší zátěži. Stejné provedení pneumatik jako při GP Španělska bude použito rovněž ve Francii a Velké Británii.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pirelli: Změnou pneumatik jsme chtěli ve Španělsku odvrátit loterii

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 30, poslední 16.05.2018 09:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovali 2 lidé) 15.05.2018 11:01
Spolupracujeme sice se všemi týmy, ale pouze s… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 15.05.2018 14:02
Hele kluci, nebrojím proti Ferrari, chápu vaše… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Golden

    Golden

    89.177.216.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Easy

    Easy

    46.135.70.XXX
    Tak dle toho článku na AMuS se spekulace o spotřebě oleje nepotvrdily. Údajný druhý mazací okruh pro turbodmychadlo nebyl zjištěn. A že by v dnešní době nebylo možné technicky ohlídat, jaký výkon se získá z bateriového uložiště? To mají šikovné elektroinženýry pouze u Ferrari?

    Neustále se někde mluví o šedých zónách, ale v první řadě se spekuluje a v té druhé, pokud není něco zakázáno a výklad pravidel to umožňuje, brojí obecně proti tomu ti, co na to nepřišli dřív. A že je FIA neschopná ve formulaci pravidel dokazuje i to, že se s Ferrari handrkuje o definici zpětných zrcátek (FIA: křidélko se zrcátkem, Ferrari: zrcátko s křidélkem). To, co se na vozech objevuje, je výsledkem patlalů FIA. Týmy si velice cení lidí, kteří dokážou v pravidlech hledat legální skuliny. Vždy tomu tak bylo, je a bude.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Důležité je, že to nebudou používat, pokud to tak měli. A nebuď naivní, všechno se nedozvíme....bude ticho.

      Formule je tak komplikovaná, že to určitě skrýt lze....proč by to někoho napadlo, že to F má a šil do toho ? Jen tak z plezíru? To asi ne....

      Šedé zóny jsou v pohodě.....holt ale tam je riziko, že se to zakáže.Třeba kvůli nákladům....
      Pravidla jsou všeobecná a pravě proto se to lehce zakazuje. Čim více toho tam napišou tím jednodušeji se to dá obejít...tak to funguje i v advokacii. 04

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mansell_fan

      Mansell_fan

      37.188.180.XXX
      Klasický AMuS, jinak též hlásný trouba Mercedesu. Nejprve napíšou své dojmy v čem všem Ferrari fixluje, aby na konci přiznali že žádná z kontrol nic nenašla 18

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Jinak pneumatiky se vrátí krom dvou závodů do normálu, takže uvidíme, jak to je....

    IMHO Ferrari zpomaluje díky šedým zónam....které přestalo používat. Ale třeba se pletu....

    Každopadně, pneu se zase vrátí tam, kde byli....tak se uvidí.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Jako když jsem si přečetl to čemu říkáš šedá zóna, tak ty indície jsou velmi alarmující. Jak ty neustálé snahy podvodů s olejem, a k tomu dodávání více elektrické energie než dovolují pravidla? HAAS a Ferrari najednou přijdou s aerodynamickými prvky které odporují pravidlům a jen je sundají? Vše jednoznačně proti pravidlům, ale FIA prostě nevypadá že je schopna jednat a něco dokazovat. Když FIA řekne že moc dobře vědí co se mezi HAASem a Ferrari děje a vše je v pořádku, a pak oba najednou přijdou s nelegálním prvkem, věř jim 07 A když Ferrari řekne že něco schválilo pro dobro sportu a šou, tak si sem akorát jistej že to smrdí až na půdu!

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Uškodilo by to všem, vždy se to potichu přejde. Neřešme to, i tohle je F1 a má to logiku.Každej zkouší hranu....někdy i za hranu.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        91.245.26.XXX
        Koukám, že tvoje snaha o vyrovnanost týká všech ale jen do té doby než příjde na Ferrari 18

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Hele kluci, nebrojím proti Ferrari, chápu vaše vítky... i kus pravdy máte.Nemyslím že uplně celou ale chápu to....

    Ono jestli spiše není za zpomalením Ferrari něco jineho, už museli i něco oddělat, no koukněte na SK konkurenci, tam se to piše. Ne že bych všemu věřil, ale něco na tom zcela jistě bude. Hodně šedých zon "zřejmě" rušej, tak logicky zpomalují....

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • huhukoktejl

      huhukoktejl

      46.135.87.XXX
      Ale tvemu nazoru, ze Ferrari zpomaluje odporuje to, ze RB mel priblizne stejnou ztratu na Ferrari jako v predchozich GP. Radikalne narostl jen naskok Mercedesu. Mozna mu trat sedla mozna ne, ale to je irelevantni. Mne nejde ani tak o Mercedes jako o to, ze se tady z pozice Pirelli zasahuje do prubehu sampionatu.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Na čistém vzduchu jel RB cajkovně....uvědom si, že Mercedes přestal pálit olej. Snižil značně spotřebu oleje a tím i rychlost výkon. Možná už to to zase vylepšili jinak, aspoň se o tom psalo. LH jel na čistém vzduchu a holt jim to sedlo celkově. Určitě měli nějaký povedený upgrade. Vše na dvojčlence poznat nejde. Majk už taky ví... 03
        Hele, pneumatiky se zase vrací do původní stavu, takže se uvidí.... 04

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Easy

          Easy

          46.135.70.XXX
          Tyto úpravy pneumatik bych pochopil v případě, kdyby docházelo k nečekaným defektům jako v minulosti. Tj. zohledňovalo by se bezpečnostní hledisko. A ne to, že někdo na nich dá 15 kol a jiný zase 30 kol.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    83.208.30.XXX
    Spolupracujeme sice se všemi týmy, ale pouze s Mercedesem jsme si před pár lety udělali tajný test, protože jim gumy hořely nejvíc z celého startovního pole. Největší prů.er byl, že tento test se provalil, i když jsme udělali maximum pro maskování a dokonce i jezdci měli zamalované přilby. Jinak si ale stojíme za stanoviskem, že rozhodně Mercedese nezvýhodňujeme. 02

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      Ten test před pár lety přikryl hlavně Bernie. RB ani jiný zákaznický tým nejsou tak velcí hráči, takže Bernie šel vždy na ruku hlavně fabrikám.
      Že si to Mercedes neměl vydupat a Pirelli na to přistoupit, to je věc druhá.
      Osobně si myslím, že tehdy to bylo možná o dost barevnější. Přeci jen kvůli tomu tehdy křičel jen RB. Kdoví, kam všude ta data z těch testů potom šly. Do RB asi určitě ne, ale zbytek pole to přešel podezřele klidně ...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Zeptej se v Mercedesu, kolik gum značky Pirelli od nich ročně pro své civilní vozy Mercedes nakoupí. 11

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          194.228.59.XXX
          Já jejich flotilu osobních aut do detailu nezkoumám, ale pokud vím, tak se na AMG dávaly Micheliny a na běžné modely Continentalky. Tím to podle mě nebude. 04

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Takže jinými slovy, pneumatiky dobře fungují v nějakém "úzkém" teplotním okně a protože některé týmy s tím neumí pracovat jako ty druhé, některým to dělá puchýřky, zvětšíme okno funkčnosti našich pneumatik(teplotní "funkční" okno) aby všichni byli spokojeni. Někomu to pomůže a druhým neubliží.

    Myslím že to logiku má.

    IMHO to Ferrari nezpomalilo, ale je možné že díky tomu zrychlil Mercedes, ale i to je spekulace.
    Osobně si myslím, že letos to bude výkonostně dle okruhu jako na houpačce, nehledě na pneumatiky. Ty sice jsou faktorem, ale jsou pro všechny stejné. takže kdo je donutí lépe pracovat, bude mít výhodu.To bylo ale vždy....

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • huhukoktejl

      huhukoktejl

      46.135.87.XXX
      Nesouhlasim s tvym tvrzenim, ze je to ok v pripade, ze “ nekomu to pomuze a jinym neublizi”. Kdyz to totiz nekomu pomuze, tak logicky tem co to nepomohlo to ublizi.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama