DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton v 2. tréninku předčil Red Bully, Ferrari až třetí sílou vzadu
BARCELONA - 2. TRÉNINK; Lewis Hamilton v odpoledním tréninku na Velkou cenu Španělska přetlačil oba Red Bully, Sebastian Vettel s Ferrari skončil až čtvrtý před Valtterim Bottasem a Kimim Räikkönenem.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Hamilton v 2. tréninku předčil Red Bully, Ferrari až třetí sílou vzadu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
Situs
13:13 12.05.2018 85.70.164.XXXTeď na monitor nevidím už vůbec No, nechápu ty postupy FIA a nelíbí se mi to. Já mám totiž pocit že FIA již není striktní autorita posuzující legalitu dle pravidel, ale diskuzní kroužek kde se dle nálady dostaneš maximálně k tytyty, tohle příště ne, tohle by jste neměli. Stejně tak jak Charlie vysvětlil že v Baku při restartu to měl Vettel pod kontrolou tak je vše v poho, ale že pravidla ohledně brzdy a plynu vedoucího jezdce při restartu mluví jasně to ho vůbec nezajímá. Přístup FIA k pravidlům podle mě nejsou transparentní.-
-
Situs
13:29 12.05.2018 85.70.164.XXXSorry, ale za tím si stojím opět, Vettel podle mě chyboval v obou případech. Bylo přece potvrzeno že Ham rozhodně nejel brzda plyn jako jsme mohli vidět teď u Vettela, ten buď cukal Hama, což už při restartu takto nesmí, nebo si zahříval brzdy, ale to už při restartu taky nesmí. Ham jel proti němu plynule že to snad již víc nejde-
-
-
-
Situs
13:54 12.05.2018 85.70.164.XXXMě taky ne, ty jsi ho vytáhl, ale tenhle restart z letošního Baku opravdu ukázal že to není ok. Pravidlo jasně říká že brzda plyn není při restartu dovoleno, a to bylo předvedeno, nechápu že se k tomu Charlie postavil tak jak postavil. Kdyby alespoň řekl že Seb to sice udělal, ale bylo to těsně po zhasnutí světel a pak než opravdu rozjel závod už jel ok, ale on tam blábolil že nikdo nejede jen plynule a tak - prostě jen výmluvy kterýma můžeš ohýbat uplně vše, když je potřeba. -
-
-
-
-
-
-
-
-
jon
12:48 12.05.2018 194.228.59.XXXVe P3 už nám začíná Mercedes a Ferrari vystrkovat růžky. Mercedes se ale pořád trochu trápí na SS, byť jsou cca 0,3s před Ferrari. Bude to hodně zajímavá kvalda.
Jinak Alonso zatím hodně slušně. Sice na špičku pořád přes 1,5s ztráta, ale tradičně o 0,5s nad potenciálem vozu. Smekám.-
-
jon
13:02 12.05.2018 194.228.59.XXXJá mu nikdy nefandil, ale letos mě opravdu mile překvapuje. McLaren nijak nepřekvapil. V podstatě dostal lepší motor, musel udělat kompromis a je z toho průměrný stroj. Ale Alonso s tím dělá opravdu divy. Štafle také není úplné béčko. Není to špička, ale určitě to není takové sterilní okružidlo jako býval třeba Kovalainen, Trulli a podobní.
-
-
-
Situs
08:10 12.05.2018 85.70.164.XXXNevím přesně co se stalo s Párty módem u Mercedesu po Austrálii, ale od té doby se zdá být Ferrari lepším autem a favorizuji je i zde. RedBull tu vypadá také velmi silně, ale výhra v kvalifikaci by byla spíše překvapením, ale v závodě pak budou určitě velice konkurenceschopní.-
Adi
10:16 12.05.2018 212.96.178.XXXTak Mercedes nemá žádný párty mód, to je snad každému jasné. Ham prostě neskutečně trefil poslední kolo v Melbourne. Vliv pilota na výkon vozu je stále zcela zásadní. Ham je prostě nejlepší pilot na jedno kolo, kdy jen svým uměním umí vykouzlit až 0,5s na kolo na pilota, který má totoznou techniku. To tady nechápe pouze pár jedinců, kteří se stále snaží svými dvojclenkami popírat realitu na dráze a každou desetinu hned dávají do přepočtu na koně a sílu šasi.-
-
jon
11:42 12.05.2018 194.228.59.XXXNebylo to jen vlivem pilota. Lewis je o trochu silnější na jedno kolo než Vettel, ale určitě ne o parník.
Chcete vysvětlení, co se stalo s party modem? V Austrálii jel Mercedes s letošní specifikací oleje, který umožňuje zásadní navýšení výkonu. Ale tento olej není vhodný pro použití v závodě. Vrátili se tedy ke specifikaci z konce loňského roku, která s designem letošního motoru umí fungovat s dostatečnou rezervou v otázce spotřeby oleje. Akorát s ní není možné tak dramaticky zvednout výkon. Mercedes má letos zásadně předělaný motor, který byl testován s novým olejem. I Mercedes dělá chyby a přes zimu měli za to, že se v této kombinaci pohodlně vejdou do předepsané spotřeby. Data z brzdění a testů (kde bylo chladno) ukázala, že by vše mělo být OK. Jenže v Austrálii přišlo reálné porovnání z prostředí, kde byla vyšší teplota a konzervativní Mercedes se vydal cestou jistoty.
Ferrari podle všeho jede dál na hraně. Proto zmizel celý náskok. Jestli se to ale dlouhodobě Ferrari vyplatí, to uvidíme. Přeci jen se teď jelo na místech, kde bylo buď teplo/sucho nebo chladněji/vlhko. Co mi z toho vyšlo, tak největší problém dělá kombinace teplo/vlhko.
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek