DISKUZE K ČLÁNKU Lauda ke kolizi Red Bullů - může za ni víc Ricciardo nebo Verstappen?
Niki Lauda, nevýkonný ředitel Mercedesu ve Formuli 1, má za to, že za včerejší nehodu mezi oběma vozy Red Bullu může ze 70 % Max Verstappen. Oba jezdci po nehodě museli ze závodu odstoupit.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Lauda ke kolizi Red Bullů - může za ni víc Ricciardo nebo Verstappen?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Mansell_fan
(Hlasovalo 7 lidí)
30.04.2018 23:33
Verstappen je psychopat. Nemyslím to jako nadávku… »
» spinelesssheep
(Hlasovali 5 lidé)
30.04.2018 21:43
Rozdíl mezi Verstappenem a Alonsem je docela… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
margee
17:00 02.05.2018 109.183.182.XXXkolize k závodění patří. když někdo neriskuje, neudělá chybu, tak je to jen sterilní ježdění osamělých jezdců. v tom fofru a tak blízko, to je pořád kontakt, já bych z toho měl pros.ané trenky. a ty jejich předchozí souboje byly fantastické. kolo na kolo, předjíždění, prostě skvělé.
mě se ten závod líbil, určitě bude patřit k těm letos nejlepším. -
GRAHAM
12:12 02.05.2018 77.236.218.XXXHoši přes FIA jsou okruhy živy.....pokud by tam udělal někdo konkurenční serii, okruh by měl problém....to co je pod FIA by tam nemuselo "přijet". Bylo by to zrušené .....
Ferrari imho neodejde....sklopí hlavu a jede se dál. I tak bude mít jisté výhody.... -
SergioPÉREZ
13:10 01.05.2018 78.108.149.XXXRicciardo je ten poslední z F1, ktery neví a nepochopil, že je 2.ka Týmu,..-
-
SergioPÉREZ
14:03 01.05.2018 78.108.149.XXXv Red Bullu jedou na Maxe stř.dobý plán na zisk Titulu, vše stojí a tedy i padá s Maxem, tak jak s Vettelem ve Ferrari, Ricci už teď hraje druhe housle a proti Helmutově taktice s preferovaným Maxem kromě spadlého pernamentního smíchu nic nenadělá-
Radon
14:35 01.05.2018 84.242.97.XXXHele žádný strom neroste do nebe a pokud Max bude svoji "extratřídu" dokazovat jen kolizemi nejen s jezdci jiných týmů, obírat svůj tým o body (a peníze), tak z něj mistr světa nikdy nebude. Holt mladá nadějná a agresívní puška může být jen chvíli, pak se z něj musí stát spolehlivý rychlý pilot. Tam ještě nedošel. Bohužel.
Tím spolehlivý nemyslím, že se můžeš spolehnout, že zase něco provede...
-
Pepan
17:15 01.05.2018 89.24.157.XXXPokud půjdu k Hondě, tak na titul do roku 2020 mohou zapomenout. A je otázka, co Honda vyvine po změně pravidel. A není tady ani uvažovaná varianta, že motory budou tak osekané, že velcí motoráři odejdou. Buď úplně, nebo si založí vlastní sérii. Proti komu by pak Red Bull bojoval? Nepočítej s tím, že pokud fabriky odejdou, že by této sérii dodávaly motory. Tak dobrý byznys to zase není. Takže by se klidně mohlo stát, že by Red Bull bojoval s Torro Rosso a dál by už nikdo nebyl. To by byl konec F1, protože mají povinný určitý počet týmů, který bude startovat. A to se skutečně může stát.-
ArtaBAN
22:19 01.05.2018 46.39.169.XXXDocela by mne zajimalo,kdepak by ti "rebelove" chteli tu svoji konkurecni serii jezdit.V podstate se da ocekavat ,ze na ne okamzite FIA docela slusne "zaklekne" a potom by jim na zavodeni zbyly takove atraktivni destinace jako Portimao,Zolder,Kyalami,Watkins Glen,Oulton Park,Pergusa nebo Mount Panorama ... A kohopak to vlastne bude potom doopravdy zajimat ????-
-
jumpman
07:36 02.05.2018 178.255.168.XXXupřímně řečeno, FIA nějaká konkurenční serie může být u zadele, FIA není provozovatel, ale rozhodčí orgán a může dozor vykonávat i nad další serií. Ten spor je mezi jednotlivými týmy a liberty a bylo by pouze otázkou, které okruhy mají klauzuli, že nesmí pořádat závody konkurenci F1, což měl eklák dřív smluvně zajištěné...
apropo pokud by se hypotetická konkurenční serie vrátila více do evropy, myslím, že by to bylo jenom dobře a okruhů, které by je s úsměvem přivítali by bylo víc než dost, stačilo by, kdyby nepožadovali vyděračské poplatky...-
Pepan
08:21 02.05.2018 83.208.30.XXXFIA nemůže být konkurenční série u zádele, protože odliv týmů z F1 může taky znamenat její zánik. A z F1 má FIA největší prachy. To je to cestování první třídou, pobyt v luxusních hotelích, recepce v špičkových restauracích. Jo a mimochodem - FIA je částečným podílníkem v F1, takže to jsou další prachy, které z tohoto sportu ždímá a o které by přišla.-
jumpman
09:49 02.05.2018 178.255.168.XXXto je sice možný, ale nemůžou zakázat pořádat na okruhu, který je v soukromých rukou (má od FIA pouze licenci), závod, který chce vlastník organizovat. V okamžiku, kdy by ta hypotetická serie vznikla a stála o dozor od FIA, tak si FIA svých 30 stříbrných vybere i od této serie, nemysli si, že ne. Problém by byl, kdyby tu patronaci od FIA odmítli, tak potom by k nějakým zákazům mohlo dojít-
Pepan
11:12 02.05.2018 83.208.30.XXXProč by měli stát o dozor FIA? A jak může FIA zakázat majiteli okruhu, aby konkurenci na svůj okruh pustil? Jediné, co by mohla FIA udělat, že by zákulisními jednáními zabránila na takovém okruhu pořádání závodů pod jejich patronací. A teď si vem, co je třeba pro Silverstone lepší - pořádání F1, kdy v účetnictví se nakonec objeví nula a nemají ani libru zisku, nebo nový seriál, kdy by měli volnost v pronájmu ploch prodejcům a bůhvícoještě? Nebo Interlagos, který se otevírá jednou za rok akorát na Formuli jedna? Myslíš, že by stáli o upadající F1, kde jezdí nounejm týmy a nezajímaví jezdci?-
jumpman
14:07 02.05.2018 178.255.168.XXXtak třeba proto, že nějakýho arbitra by stejně potřebovali? Nemyslíš si, že by dohled dělala nějaká komise ze zástupců týmu, že ne? A FIA je vážně jedno, jestli dělá patrona F1, nebo F1 a dalším seriím. To až pod mosleyem se FIA začala tvářit, že F1 vlastně vlastní a může si v ní dělat co chce. To je omyl a FIA má pouze dohlížet na pravidla a bezpečnost, stejně jako to dělá pro ostatní serie co se jedou pod její patronací, takže by FIA neměla být jakoliv angažovaná ve snaze nepovolit jinou serii, ale jinou otázkou jsou osobní vazby a potom těžko říct, co se bude dít reálně, pokud se rozhodnou některé týmy odejít-
Pepan
20:40 02.05.2018 89.24.157.XXXFIA fakticky vlastní pár procent akcií F1, takže i proto by měla mít co největší zájem na tom, aby celý projekt fungoval. A je tedy i "spoluautorem" stavu, ve kterém se tato série dneska nachází. A pokud se Ferko i Mercedes rozhodnou, že odejdou a založí konkurenční sérii, buď si jist, že to udělají tak, aby jejich potenciální konkurence utrpěla co největší ztráty, případně aby zkrachovala. Ony náklady na pořádání Velké ceny jsou astronomické a případný velký prodělek při nezájmu diváků z důvodu neatraktivity startovního pole je velká hrozba.
-
-
-
-
-
-
Pepan
08:30 02.05.2018 83.208.30.XXXUž jsem to tu několikrát psal, ale klidně Ti to zopakuji. Zkus si představit, že jsi majitel okruhu a máš na výběr - pořádat závod F1 s nounejm týmy, které mají mizivou sledovanost, nebo podnik, kde se to špičkovými značkami jenom hemží. Nedělej si iluze, že pokud odejdou fabriky a založí vlastní sérii, že v původní F1 nechají své odběratele. To by byl masivní exodus týmů a Todtovi by zůstaly akorát oči pro pláč. Uvědom si, že v F1 jde hlavně o peníze a sport je až snad na třetím místě. I ten poslední tým má celkem slušný příjem z reklam, protože i když se na televizních obrazovkách producíruje snad jednu minutu z celého závodu, sledují jej stamilióny diváků a to jsou prachy. Málokoho zajímá třeba F2, i když tam je sportu několikanásobně více. Lidi zajímají velká jména týmů, velká jména za volantem. Sport je až někde vzadu. A pokud ta velká jména odejdou, zbude další série s maximem sportu a nezájmem diváků.-
jumpman
09:56 02.05.2018 178.255.168.XXXtak pokud si myslíš, že by odběratelé motorů odešli všichni nohou společnou a nerozdílnou, tak se dost pleteš. Myslím, že by bylo víc než dost týmů, co by naivně doufali, že s odchodem špičky budou oni tím TOP týmem. Podívej se na williams, celou poslední dekádu a půl podkopává jakékoliv snahy pořadatele o usnadnění vstupu nováčkům, jakékoliv snahy od top týmů ke spolupráci s menšími týmy a to jenom ze strachu, že by se dostali tam, kde teď už jsou. Williams je jediný z ambiciozních týmů, který celou dobu kope za rozpočtový strop, ikdyž je to totální nesmysl, ale chtějí nastolit komunismus, aby měli naději že se opět dostanou na vrchol, když to nezvládnou vlastní prací.
A životaschopnost nové serie by byla taky rozporuplná. Uvědom si, že F1 je fenomém pouze díky její historii, kterou ovšem spousta fandů nechápe. Odstřihni historii a co ti zůstane? Že tam bude ferrari? Nemyslím, že by to stačilo. Nejspíš by vznikla serie, která by se rychlostí svých vozů F1 pouze vysmála, ale diváckou obec by to hodně rozdělilo a nejspíš by tratili všichni...-
Pepan
11:57 02.05.2018 83.208.30.XXXOsobně si myslím že i ten Williams by šel. Pokud by odešli Ferrari a Mercedes, neboli tahouni F1, kdo by zůstal? Renault a Honda. A je otázka, zda by i Renault nevzal kramle. Nebylo by proti komu bojovat a být mezi slepými jednookým králem, to by asi Renault neuspokojovalo. Máš pravdu, že spousta lidi ani nevnímá historii F1, ale podvědomě cítí, že Ferrari i Mercedes jsou dneska ikony. A pokud se oni vytratí, dívat se na týmy jako byl kdysi Manor, to asi nikoho nenadchne. Ale konec teoretizování. Uvidíme, co přinese doba.-
jumpman
14:13 02.05.2018 178.255.168.XXXtak pokud je hlavním cílem nových pravidel maximální standartizace a zavedení rozpočtového stropu, tak podle mě odejdou minimálně 3 automobilky a Honda se reozhodne na základě toho, jak se jí povede dohnat ztrátu na nejlepší. Williams je v podstatě nekonkurenceschopný dinosaurus jehož jedinou šancí na přežití je komunistický režim prosazovaný liberty, kdy jim bude jedno - dvě vítězství za sezonu přiděleno, jinak nemají šanci a moc dobře to vědí, takže nepůjdou v žádném případě do prostředí, kde by museli prokázat konkurenceschopnost
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek