DISKUZE K ČLÁNKU Dle Haasu měli hlavní rivalové, McLaren a Renault, zatím štěstí

Haas se nechal slyšet, že jeho hlavní rivalové v sezoně 2018, týmy McLaren a Renault, zatím měli v průběhu sezony štěstí. Haas přitom zažil v porovnání s předchozími lety velmi povedený vstup do sezony, i tak je ale až na 7. místě mezi konstruktéry.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Dle Haasu měli hlavní rivalové, McLaren a Renault, zatím štěstí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 46, poslední 30.04.2018 12:00 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 4 lidé) 24.04.2018 19:59
To není smůla 14 »
» Situs (Hlasovali 4 lidé) 24.04.2018 20:13
McLaren vs HAAS umístěním v PK samo přijímám *03… »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 24.04.2018 20:45
McLaren hlavně chystá sladění balíků už v… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • spinelesssheep

    spinelesssheep

    85.70.184.XXX
    Někdo tomu říká štěstí, já tomu řikám 3x využitá příležitost...jo a bez okopírovaného vozu, to se počítá dvojnásob. 03 12

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      03 Už máme založenou místní ligu ve Fantasy F1, připoj se kdo má zájem [odkaz na stránku]

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • spinelesssheep

        spinelesssheep

        85.70.184.XXX
        No super, už jsem tam s vámi. 11

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        89.24.50.XXX
        Také jsem se už přidal 11

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • spinelesssheep

          spinelesssheep

          85.70.184.XXX
          11 Už nás tam je 7, to neni špatný. 04

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            89.24.50.XXX
            To ne, četl jsem na slovenské konkurenci článek o tom, že McLaren propustil "technického ředitele", když jsem četl dál, takové bláboly, že to vypadalo na milhause a jeho neinformavanost, ten muž dávno nebyl technický ředitel McLarenu, ale dohlížel na chod toho oddělení což není to samé, že to má pod palce Podmour už něajký ten pátek asi spoustu lidem stále uniká 12

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • spinelesssheep

              spinelesssheep

              85.70.184.XXX
              No četl jsem to taky. Upřímně tuhle strukturu v McLarenu tolik uplně neznám, měl bych si zjistit více. Nicméně o tom, že to byl technický ředitel nepíšou jen na F1.sk ale i na BBC, což je zdroj.
              Nevím jak přesně to tam mají s Prodromouem rozdělené, který je zodpovědný za aerodynamiku.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • HellHogr

                HellHogr

                89.24.50.XXX
                On pracuje jak na aero tak i tech. no stačí se podívat na strukturu Bulík, Brown .. prostě to je rozloženo navíce hlav, aby to neleželo na jednom člověkovi a odborní inženýři se mohli věnovat vývoji, mimochodem tenhle chlapík co odchází byl tzv. funkční kontrola, prostě dohlížení na chod právě oddělení, a vzhledem k tomu, že se restruktulizuje celý koncpet McLarenu tak tohle dává smysl nemluvě o tom, že James Key ze STR má údajně zájem o to jít do McLarenu 04

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • spinelesssheep

                  spinelesssheep

                  85.70.184.XXX
                  No máš pravdu, to by smysl dávalo. Na oficiálních stránkách se dočteš: "As Chief Technical Officer – Chassis, he is responsible for the car’s concept and design alongside Peter Prodromou."
                  Přesně specifikované to není, ale vvětší váhu tam bude mít nejspíš právě Prodromou.
                  Tak díky za zajímavé informace, je vidět že se tomu dost věnuješ. 03 11

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Situs

                    Situs

                    85.70.164.XXX
                    Goss to odnesl, přece jen ztráta na špičku je opravdu velká a čekalo se něco jiného. V případě Gosse došlo údajně taky po Austrálii k incidentu v letadle kdy byl velmi hrubý a hlasitý, a nadával na své nadřízené - není jasné zda to bylo mířeno na Zaka či Boulliéra. Snad nepřijdou na řadu další lidi, to by bylo přiznání neúspěchu bez vidiny dostatečného zlepšení. Pak by to bylo o budování nového týmu, a to je na delší dobu.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • spinelesssheep

                      spinelesssheep

                      85.70.184.XXX
                      Pokud to přišlo v tento moment, tak je jasné, že tam něco nehraje a není vše v pořádku. Asi nám nic jinýho nezbývá než doufat, že to nebude mít dopad na všechny sliby, které se táhnou vlastně už od zimních testů...slibovaná Austrálie je dávno pryč a Barcelona se blíží.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Situs

                        Situs

                        85.70.164.XXX
                        Jo, doufám že v Barceloně zvednou hru a ukážou že vědí co dělat. Dostat se před Renault musí být cílem (myslím výkonnostně, ne jen díky okolnostem a Alonsovi)

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • spinelesssheep

                          spinelesssheep

                          85.70.184.XXX
                          Hmm, okolnosti a Alonso trošku kryjí skutečnou formu McL. Pěkný, že vedle ho hází už do starého železa...
                          Ale je potřeba už zabrat na všech frontách, tohle stačit rozhodně nebude.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      Když to převedeme do vyšší ligy (než je Haas), tak vlastně měl 4 roky více štěstí Mercedes, před ním byl ten šťastný RB. Když se to štěstí setkává takhle pravidelně a ten druhý má pořád jen smůlu, to je peklo. 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Když to tak čtu, tak je to jasný. Renault a Mclaren převezou každý závod zázračný balík a ostatní si dají jarního šlofíka a budou pokorně čekat, až je dotáhnou. 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Tak hlavně že ti to je jasný.....ono Ferrari bumbá olej, takže s tím bude muset něco udělat a výkon půjde dolů. 11

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        No to jo, protože spálí o 0,5l víc oleje za celý závod, tak to vytvoří výkon minimálně o 100k, vyšší. 11

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Oni ho (olej) nepoužívají konstantně. 13 13 13 Ale nárazově. 11 13

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Jasně, ten půllitřík nekvalitního paliva navíc, z toho nárazově dělá raketu. 12 To dělá ten zásadní rozdíl od těch, co používají jen 110l kvalitního. Čekám propad Ferrari na konec pole. 03

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • achmed-cz

      achmed-cz

      212.24.138.XXX
      Ostatní taky. Kromě Haasu. Na loňské Ferrari už žádné upgrady nebudou.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama