DISKUZE K ČLÁNKU Co skrývá Ferrari? Záhadná páčka na Vettelově volantu
Má Ferrari v rukávu eso, kterým chce překonat soupeře? Objevila se totiž nová páčka na volantu Sebastiana Vettela a stále není jasné, k čemu ji italský tým používá.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Co skrývá Ferrari? Záhadná páčka na Vettelově volantu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
jumpman
08:58 25.04.2018 178.255.168.XXXProsím tě, pokus se zjistit základní fakta, než začneš zase kydat na někoho svůj "názor"
Hmotový tlumič měl za úkol zastabilizovat kmitající pneumatiku po přejezdu obrubníků a tím zlepšit aerodynamickou funkci vozu v zatáčce. Bridgestone mělo mnohem pevnější bočnici, takže k těmto kmitům nedocházelo, proto ferrari tyto tlumiče využívalo jen na specifických okruzích, ale mělo je a fungovali jim! Tvoje scestné názory bez technického znalostního základu o širších předních pneu bridge jsou mírně řečeno úsměvné. Pokud se budeš obtěžovat najít data z tehdejší doby, tak najdeš to, že širší byl michelin a několikrát to musela řešit i FIA, jelikož šířka ojeté michelinky neodpovídala regulím.
Kdo měl ale problém byl mcl, jelikož michelin měl s renaultem stejný vztah jako bridge s ferrari, takže mcl nedostával data potřebná pro vývoj těchto tlumičů a sami to nezvládli postavit do funkční verze, proto protlačili přes FIA zákaz.
Pokud si dáš tu práci aby ses podíval na prototesty ferrari z tehdejší doby, tak ferrari protestovalo právě proti neregulérní šířce michelinu, ale o hmotových tlumičích nediskutovali, protože tvoje půl vteřinové zpomalení je zase výcuc ze zadele. Nevím proč by mělo ferrari vadit, že si konkurence musí vozit v nose auta zátěž, kterou oni mohli využít k lepšímu dovážení, když jim funkci těchto tlumičů plnila bočnice pneumatiky-
GRAHAM
08:53 26.04.2018 77.236.218.XXX1.Bavíme se o hmotových tlumičich dané doby
2. Ferrari jako takové neřeším, jen vím co řekl Briatore, když se přesedlali na Bridgestone. T.j další rok po zákazu. Nefunguje to protože přední gumy jsou široké, viz google.
Dal bych ti mraky odkazů, jenže to tady nejde.
Tým Renault již ví, proč mu byli zakázány hmotové tlumiče. Přišla na to ihned po ujetí prních testovacích kilometrů.
Stáj Ferrari byla již delší dobu pro zrušení této "vymoženosti", nakonec se tak stalo. Proto jsem si mohli vychutnat závěr letošní sezony.
Jaký je tedy důvod?
"Hmotové tlumiče nefungovaly Ferrari a Bridgestone, jelikož jsou jejich přední gumy příliš široké," prohlásil šéf Renaultu Flavio Briatore.
Francozská stáj doposud používala pneumatiky Michelin. V příští sezoně bude muset obouvat Bridgestone, protože francouzský výrobce odchází z formule 1. -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
GRAHAM
12:34 24.04.2018 77.236.218.XXXHoši. všimli jste si, od Mclarenu , ticho,klid... nemaj čas ani dávat rozhovory jak makaj. Klid před bouří. To pro ty tři v předu nevěstí vůbec nic dobrého.
Takže v Barcelóně.
[odkaz na stránku] -
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek