DISKUZE K ČLÁNKU Toro Rosso využívá svou zbraň z LMP1

Zkušenosti Brendona Hartleye z šampionátu vytrvalostních vozů se značkou Porsche přinášejí týmu Toro Rosso čerstvý a unikátní pohled. Tvrdí to technický šéf stáje James Key.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Toro Rosso využívá svou zbraň z LMP1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 24.04.2018 10:01 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovali 3 lidé) 23.04.2018 10:37
Já bych ho zatím nekritizoval. Hodnotil bych až… »
» jon (Hlasovali 3 lidé) 23.04.2018 14:28
Přečti si pořádně ten článek. Je z toho… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 23.04.2018 14:00
Jako poradce v šetření paliva třeba ujde, ovšem… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • achmed-cz

    achmed-cz

    212.24.138.XXX
    Šetří plivo a pneumatiky tím, že jezdí poslední. Výborná strategie. 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Jako poradce v šetření paliva třeba ujde, ovšem jako řidič v F1 mě zatím nepřesvědčil.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      Přečti si pořádně ten článek. Je z toho dostatečně patrné, že to od něj nikdo ani víc nečeká. 03

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • S-fan

    S-fan

    212.111.22.XXX
    Že mu to zatím nějak nepomáhá. 14

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      83.208.30.XXX
      Já bych ho zatím nekritizoval. Hodnotil bych až po polovině sezóny.

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • S-fan

        S-fan

        212.111.22.XXX
        Na Gaslyho nestačil snad ani jednou za 3 víkendy. Asi šetří až moc. 12

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          194.228.59.XXX
          Já jsem si také celou dobu říkal, jaký je vlastně jeho smysl v F1. 12 Nerad to říkám, ale co do rychlosti je tragičtější i než Stroll a to je co říct. 12
          Jeho úkol je (zdá se) opravdu trochu jiný. A vzhledem k tomu, že Dietrichovi je letos asi úplně šumák, kde STR skončí (stejně jim ztrátu za pořadí v PK bohatě přeplatí Honda), tak ani není potřeba střelec typu Gaslyho, kterému se povede sestřelit kolegu při sběru cenných dat, jen aby se pokusil atakovat nebodovanou pozici.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    83.208.30.XXX
    Je otázka, nakolik mu tyto zkušenosti budou platné u týmu, který má momentálně nejslabší motor.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel003302

      uzivatel003302

      109.105.39.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel002995

        uzivatel002995

        89.111.77.XXX
        Muzes podrobneji rozvest?

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel003302

          uzivatel003302

          109.105.39.XXX
          Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel002995

            uzivatel002995

            89.111.73.XXX
            Každá informace dobrá, díky. Jen si vzpomínám na zdejší článek o ERS
            [odkaz na stránku]
            Jestli si dobře pamatuji Tanabeho, tak říkal že největší ztrátu má spalovák, ale jsem hlava děravá 12 , takže to může být jak říkáš. Pravda je, že i dnes se u Hondy učí jak nejlépe pracovat s energií z MGU-K, MGU-H. Je to hodně složité a zajímavé. Proto, se také můžou objevovat výkonostní výkyvy, které teď TR předvádí. Každá trať je jiná, chce jiné nastavení s hospodaření s energií z ERSu.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      Já myslím, že na tu otázku je tam jasná odpověď. Respektive je tam i docela jasná odpověď důvodnosti jeho angažmá.
      Rychlost jim je jedno, na to mají Gaslyho. Hartley má za úkol kroužit a dávat jiný úhel pohledu na problematiku motoru.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel002995

        uzivatel002995

        89.111.77.XXX
        Přesně to vystihuje cíl - kroužit. Když se Kvjat porovná s Hartleyem, tak ten by byl rychlostně jinde, ale možná každý druhý, třetí závod KO hned po startu. To vývoji motoru nepomůže, kór když zásobují stále jeden tým. Data stále chybí

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          194.228.59.XXX
          Kuvajt je výkonnostně úplně jinde. Ale je to stejný typ dravce, jako Gasly. Závod F1 je víceméně sprint na hodinu a půl. Vytrvalostní závody se jezdí úplně jinak. Bere se maximální ohled na šetření techniky. V čemž by měl být rozhodně lepší než ti dva jmenovaní. 04

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • tom11

            tom11

            77.48.94.XXX
            mám spotřebu o více než litr menší, než kolega na stejném autě. nechtěl by mě nějaký tým F1 taky za pilota? sice asi nebudu nejrychlejší, ale ušetřím spoustu benzínu - a to taky počítá.
            ne, že bych nebyl se svou současnou prací spokojený, ale kdyby byla poptávka..... 18

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              194.228.59.XXX
              Zní to sice směšně a jo, ono to jeho angažmá i tak vypadá. 12
              Ale na druhou stranu, je to jasný signál, že to RB s případným přechodem na Hondu bere opravdu vážně a podřizuje tomu letošní program STR. Minimálně do května. Pokud se rozhodne zůstat u Renaultu, Hartley dost možná poletí.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama